Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Размисли без страсти...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    То това беше леко в кръга на шегата де. Не знам защо ме пускат. Ама ако е защото съм жена, значи тези бакшиши били големи кавалери. Брей, чак не ми се вярва. Ще започна да ги уважавам. Съжалявам за отклонението от темата.

    Коментар


      #62
      style34 написа:
      crush написа:
      Като ти анулираме гаранцията
      Агенция за защита на потребителите. Анулирана гаранция - на какво основание? Докажи, че си се разкарвал до нас, щото съм те извикал и то напразно. Но така е в България де - клиента винаги е виновен и прецакан. :P Малко като бакшишите - питаш го ще ме закараш ли до еди къде си и той ти се чуди все едно той ще ми плаща мизерника. Колегите - таксиджии да не се обиждат, но това е действителността, поне за 98% от вас. Ако не вярвате да пуснем една анкета. Както и да е, нека не се отклоняваме от темата.
      Че защо да си прецакан? Затова, че те е мързяло да си прочетеш упътването и гаранционните условия преди да се подпишеш на тях? Лично твой проблем си е тогава, това го има като клауза в гаранционните карти. Ти кво си мислиш, че имаш една агенция, която ще ти пази дупето, а ти ще се ебаваш да ни разкарваш по ен на брой пъти без явна причина? Още при заявката от твоя страна да се явим на адрес те уведомяваме, че разговорът се записва и после чакаме да ни кажеш номер на гаранционна карта и адрес. После лесно ще докажа, че си се обаждал Защо изобщо си мислиш, че някой иска да те прецака? Когато аз вдигам телефона и ми обесняват за проблема съвсем спокойно и обстоятелствено обеснявам какво представлява предполагаемият "проблем" и че е нормално примерно да пуши външното тяло ( по-точно излиза водна пара ), да свети червената лампа от време на време... На мен ми се е запалила главата от такива, дето ги мързи да прочетат, а на всичкото отгоре съм ги обеснил тези неща при монатажа пък и им даваме списък с най-често задаваните въпроси и отговори към тях.... Е ти ако си на мое място какво според теб трябва да правя? А и не говорим за клиент или два, те са стотици!
      www.CarProfi-BG.com
      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
      Най-атрактивните цени в София!

      Коментар


        #63
        да поговорим малко за заплащането в стройтелството.Бачкам като стройтелен работник и обикалям много обекти.Сдоста колеги сам разговарял във връска с заплашането им и съм страшно шокиран.най-пресния случаи е когато попитах един майстор колко му плащат на ден и той и отговори,че му дават 12 кинта днес.Фирмата за които работи е доста голяма,пловдивска която строи предимно в София.Кажете ми сега тва не е ли подигравка с хората.Въпростния маистор даже не е от сф ами от Перник и пътува всеки ден за работа с личния си автомобил. Лично аз като калфа(несъм чирак,но не сам и майстор все още,макар че се стремя да стана,ама още хляб трябва да ям)взима много повече от този човечец,карат ме служебна кола и поемат част от разходите ми за деня.Според мен докато работодателите в Бг не започнат да ценят своите служители и техния труд и не престанат да мислят само за своята печалба,а и същевременно работнците им не престанат да уставят да ги унижават и подценяват техния труд,тази страна няма да се оправи

        Коментар


          #64
          Тоя медал специално за строителството има две страни.... аз се явявам работодател на строителни работници.... направил съм всичко възножно да осигуря нужната техника, условия за труд, всички се осигуряват, трудови договори, почивки... същевременно миналото лято в строителния бум, точно строителните работници свикнаха да работят по малко и да искат повече паи... тази година, в резултат на кризата нещата се поотрезвиха... и момчетата разбраха че ако искат миналогодишните надници ще трябва да си вдигнат производителността на труда... и то доста сериозно... което според мен е и основния проблем в БГ.... нека всеки се замисли - днес какво свърших, колко кафета пих..
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #65
            То винаги има две страни - твоята и моята. Според мен най-рационалното за решаването на проблеми м/у работодател и работник и да не спира комуникацията помежду им. Когато има проблем ( няма значение при коя от страните възниква ) то той трябва да се изкаже и да се стигне до договореност. Така се създава и уважение, което е изключително ценно. Мен лично са ме пращали на монтаж, където са искали да правя магии с инструменти, които нямам... Тогава се скарах с моя шеф, защото това е излагация предимно за него и после за мен, защото все пак аз съм му лицето на фирмата с моя труд. Е, на другия ден получих всички необходими инструменти след като си бяхме поговорили. Най-мразя да чувам "Сега нямаме пари да купуваме нови инструменти"..., е аджеба, кога ще ги има?!
            www.CarProfi-BG.com
            Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
            Зареждане и ремонт на автоклиматици.
            Най-атрактивните цени в София!

            Коментар


              #66
              Колега, дай отстъпки за форума, нещо.... мене ме е страх да си купя климатик - 329 лева ми е климатика, а така както искам да е монтиран - монтажът струва 650 лева. Е=а я у ладата, ’илядо ле’а. Та има ли промоция за форума нещо?

              Коментар


                #67
                Аз сега разглеждам оферти от техномаркет - некви климатици за 400-500 лева с безплатен монтаж, ама веднага се сетих, че няма да е качествен като на колегата crush
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  #68
                  Това за 400-500 лева е далеч от климатик! Ще гълта ток като ламя и никаква работа няма да върши. Сега да уточня друго нещо. Различните магазини имат различна практика на предлагането. Ще дам пример с климатик Фуджитсу ( Или Дженерал или Фуджитсу Дженерал, все едно и също е ). Базовата цена за крайния клиент на 12ката е 1350 лв. Всички магазини, които го купуват от вносителя Пингвин ООД получават сериозни отстъпки, оторизираните фирми получават 10 процента отстъпка. В случая ако някой реши да купува климатик чрез фирмата единствената отстъпка, която мога да направя е 5 %, защото половината отива за фирмата, другата половина за мен като посредник на сделката. Т.е. аз мога да се лиша от тази отстъпка в полза на клиента. Цената на монтаж обаче остава същата. Петте процента отстъпка мога да ги дам за която и да е друга марка, която си харесате, стига фирмата да работи с нея ( е и да не е някой китайски боклук за 300 лв. ). Какво прави Практикер например. Те продават Фуджитсуту на 1600 с безплатен монтаж и безплатни профилактики..., т.е. те вече са ги включили в цената и ако клиентът не се разходил по другите магазини и си вика "Егати офертата!". Ама не съвсем... Техномаркет пък са вносители сами на Самсунг. Съответно лансират предимно него. Имат хубави промоции ( например преди имаха сделка с Метро да продават Самсунг на 500 лв ако си купиш два наведнъж, иначе струваха по 800 всеки един ). Така казано изглежда супер. Но има неща, които крайния клиент не знае. А това че стоките на промоция са минали няколко пъти сервиз преди това и после се предлагат за нови. Това ви го казвам съвсем откровено! Относно самсунг - това е голямо дърво! Никак не е икономичен, след 3 месеца работа външното тяло така започва да дрънчи, че рискувате публично да бъдете линчувани от съседите и не на последно място имат много интересна защита, а именно изтрива се паметта при поява на най-малкия проблем. Примерно спира ви тока, самсунг си изтрива паметта като защита да не би клиентът да се пробва да го ползва, докато не дойдем ние да видим какво е предизвикало тази реакция... И ако нямаме възможност да се отзовем веднага, може да чакате и много време. Съответно ние го програмиране обратно, за което клиентът трябва да плати, защото причината ( токов удар, падане на напрежението и т.н. ) е проблем на електроснабдяване, не наш и не на климатика. За съжаление такава е клаузата. Не че ми пречи да публикувам кодовете за програмиране във форума и сами да си го правиме, ама защо като просто може да не избирате самсунг...Та мога още много неща да кажа за всяка една марка и ако някой има въпроси да отвори отделна тема и ще отговоря на всичките. Тази вече взе да се отклонява...
                  www.CarProfi-BG.com
                  Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                  Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                  Най-атрактивните цени в София!

                  Коментар


                    #69
                    Поздравления за последния пост. Виж колко е добре човек да говори за неща от които разбира. Остави смятането на почасовите ставки на счетитата и отвори една тема за климатиците. Впрочем на колко време е добре да се зарежда с фреон ( или всъщност с газа с който работи) климатика?
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар


                      #70
                      Аз да си отварям тема тип "Който има въпроси за климатици да пита"... малко не върви. Нека някой друг почне да ги задава, аз ще се включа. Относно фреонът. Може би много вас са чували, че е хубаво веднъж годишно да се сменя и, че е нормално да изпуска след определено време. Това е МИТ!!! Това е трик на всички фирми да ви абонират веднъж годишно да си плащате смяна. Перфектния монтаж ( добре стегнатите гайки ) е предпоставка фреонът да не се загуби дори след 3 години работа. Сега ще ви кажа как сами може да разберете дали климатикът ви е наред. Начините са няколко. Първо с термометър. Разликата между температурата на входящия и изходящия въздух при вътрешното тяло трябва да е 18 градуса! Друг начин да разберете дали е малко фреонът. Когато го пуснете в режим на охлаждане загледайте по-малката гайка при външното тяло, ако се заскрежи то фреонът е намалял с повече от 30%. СЪщото важи и за отоплението, само че тогава гледате дебелата гайка.Всички фреони могат да бъдат доливани ( само и едиствено в течно състояние обаче ). Изклчение прави R410a ( той също може да се долива, но не е препоръчително ). Специално този фреон е 3 компонентен. Загуба на повече от 50% на който и да е от 3 компонента го прави негоден да си върши работата като хладилен агент и трябва да се замени. Защо доливането не хубаво нещо?! Защото показанията на манометрите пряко се влияят от температурата около тях. Дори климатикът да перфектен при минус 10 градуса или плюс 35 манометърът има отклонение в показанията около 20% ( не е задължително, но 95% възможно ). Затова е хубаво да се изпусне и да се дозира, като за целта се ползва везна. Сега, не е задължителна за хора, които имат опит. Например толкова пъти съм пълнил климатици, че мога само на око и без манометър да уцеля грамажа с точност до 50 грама. Не е хубаво и да се препълва, тогава също няма да върши работа. Особено опасно е при старите термо-помпени климатици, които дори могат пробият през някоя заварка при препълване...Е затова не искам да отварям темата, защото интереса и привиден
                      www.CarProfi-BG.com
                      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                      Най-атрактивните цени в София!

                      Коментар


                        #71
                        Едвам я намерих тая тема, а тя се оказа мнооооого интересна Аз бих искал да споделя, че в началото на тази година търсихме Офис мениджър (изискване английски и комп грамотност) Търсихме около два месеца. Взехме едно момиче без 1 месец стаж. Заплатата, която давахме беше около заплатите, които кандидатите бяха получавали преди за същата длъжност (от която бяха съкратени). Но почти на всички им липсваще едно от двете изисквания...И не разбрах как финансовата криза се отразява на пазара на труда в посока да има повече кандидати. Сега търсим риск мениджър и ситуацията е още по-трагична...
                        Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

                        Коментар


                          #72
                          yonkok написа:
                          Едвам я намерих тая тема, а тя се оказа мнооооого интересна Аз бих искал да споделя, че в началото на тази година търсихме Офис мениджър (изискване английски и комп грамотност) Търсихме около два месеца. Взехме едно момиче без 1 месец стаж. Заплатата, която давахме беше около заплатите, които кандидатите бяха получавали преди за същата длъжност (от която бяха съкратени). Но почти на всички им липсваще едно от двете изисквания...И не разбрах как финансовата криза се отразява на пазара на труда в посока да има повече кандидати. Сега търсим риск мениджър и ситуацията е още по-трагична...
                          Риск мениджър? Т.е.? С извинение - лайнарка (ако разбираш конкретното значение на думата)? Питам, за да видя дали правилно разбирам.
                          NOW: ???
                          Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                          Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                          Коментар


                            #73
                            yonkok написа:
                            ... търсихме Офис мениджър (изискване английски и комп грамотност) ...
                            Или е дошло време да се преквалифицирам и най-накрая и аз гордо да си закича титлата Мениджър или моите представи относно тази позиция и нейните изисквания са крайно грешни

                            Fiat Bravo T-Jet 120

                            Коментар


                              #74
                              BolgAryan написа:
                              yonkok написа:
                              ... търсихме Офис мениджър (изискване английски и комп грамотност) ...
                              Или е дошло време да се преквалифицирам и най-накрая и аз гордо да си закича титлата Мениджър или моите представи относно тази позиция и нейните изисквания са крайно грешни
                              Епа, аз учим за такова. Ама за спорту. Но има много допирни точки с мениджмънта като цяло. Даже днес заших шестица на изпита.
                              NOW: ???
                              Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                              Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                              Коментар


                                #75
                                svetkos_ написа:
                                Риск мениджър? Т.е.? С извинение - лайнарка (ако разбираш конкретното значение на думата)? Питам, за да видя дали правилно разбирам.
                                :D Не съм чувал така да и викат на тази позиция Става въпрос за оценка на кредитоспособност на даден клиент при отпускане на кредит/лизинг
                                Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

                                Коментар

                                Working...
                                X