zloben9000 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помагайте 'Да си купя ли Punto' ?
Collapse
X
-
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
-
Колега, купувай! Пунтарата е железна, аз карам едно животинче на 13 години и се пали като подпийнал италианец даже при минус 17-18 градуса в 5 сутринта! Двигателчетата специално на МК1 са много добри. Дизайнът - комфортен, удобен. Проблем - меки ламаринки, ама това е при прехвалените японски автомобили, също и при корейските. Спирачната система задължително да я постегнеш, италианецо обича да натиска газта и мрази да спира! Вътре е удобно, ергономично! Високо си като клиренс - имаш панорамна видимост към задръстванията :D и минаваш лесно през бордюрчета. Вози твърдичко, като всеки малък автомобил, но ако се счупи нещо по окачването (хич не е толкова слабо, колкото говорят анти-фиатаджиите) ремонтът не е скъп! Скоростите влизат лесно даже за новобранец и от първа до трета са много бързи, което ти е важно, щото те измъква бързо от кръстовищата! Трета скорост ти е направо универс - кеф ти да вземеш остър завой (справка - Искърското дефиле), кеф ти да я натиснеш до 80 км. Седалките ако събориш, можеш да натовариш слон и да му предложиш лимонада.Изводи:1. Всяка кола се чупи2. Има много пунто-фенове - защо ли?3. Евтини части, намират се и на старо4. Здрав двигател, че и спортен (ако и да е 55 магарета)5. Еми ламаринките са малко консервени, но не дай Боже нещо да става - или си купи ЗИЛ6. Лично мнение: Пунто е една от класиките на Фиат, а не някакво моделче (като суперсимпатичния като дизайн Стило), който се произвежда 7 години и спира.КУПИ ГО (разбира се, виж конкретния екземпляр, не се давай да ти пробутат трошка!)Стояха зверчета
Около плета
В тях стреляха
И те умираха
Коментар
-
Szandor написа:Колега, купувай! Пунтарата е железна, аз карам едно животинче на 13 години и се пали като подпийнал италианец даже при минус 17-18 градуса в 5 сутринта! Двигателчетата специално на МК1 са много добри. Дизайнът - комфортен, удобен. Проблем - меки ламаринки, ама това е при прехвалените японски автомобили, също и при корейските. Спирачната система задължително да я постегнеш, италианецо обича да натиска газта и мрази да спира! Вътре е удобно, ергономично! Високо си като клиренс - имаш панорамна видимост към задръстванията :D и минаваш лесно през бордюрчета. Вози твърдичко, като всеки малък автомобил, но ако се счупи нещо по окачването (хич не е толкова слабо, колкото говорят анти-фиатаджиите) ремонтът не е скъп! Скоростите влизат лесно даже за новобранец и от първа до трета са много бързи, което ти е важно, щото те измъква бързо от кръстовищата! Трета скорост ти е направо универс - кеф ти да вземеш остър завой (справка - Искърското дефиле), кеф ти да я натиснеш до 80 км. Седалките ако събориш, можеш да натовариш слон и да му предложиш лимонада.Изводи:1. Всяка кола се чупи2. Има много пунто-фенове - защо ли?3. Евтини части, намират се и на старо4. Здрав двигател, че и спортен (ако и да е 55 магарета)5. Еми ламаринките са малко консервени, но не дай Боже нещо да става - или си купи ЗИЛ6. Лично мнение: Пунто е една от класиките на Фиат, а не някакво моделче (като суперсимпатичния като дизайн Стило), който се произвежда 7 години и спира. КУПИ ГО (разбира се, виж конкретния екземпляр, не се давай да ти пробутат трошка!)Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:bmahob написа:1,1 по-добър от 1,2 за съжаления го казвам!FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Колега в грешка си и 1242сс не удря клапани при скъсан ремък!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
bmahob написа:Колега в грешка си и 1242сс не удря клапани при скъсан ремък!FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
donnna написа:Szandor написа:Колега, купувай! Пунтарата е железна, аз карам едно животинче на 13 години и се пали като подпийнал италианец даже при минус 17-18 градуса в 5 сутринта! Двигателчетата специално на МК1 са много добри. Дизайнът - комфортен, удобен. Проблем - меки ламаринки, ама това е при прехвалените японски автомобили, също и при корейските. Спирачната система задължително да я постегнеш, италианецо обича да натиска газта и мрази да спира! Вътре е удобно, ергономично! Високо си като клиренс - имаш панорамна видимост към задръстванията :D и минаваш лесно през бордюрчета. Вози твърдичко, като всеки малък автомобил, но ако се счупи нещо по окачването (хич не е толкова слабо, колкото говорят анти-фиатаджиите) ремонтът не е скъп! Скоростите влизат лесно даже за новобранец и от първа до трета са много бързи, което ти е важно, щото те измъква бързо от кръстовищата! Трета скорост ти е направо универс - кеф ти да вземеш остър завой (справка - Искърското дефиле), кеф ти да я натиснеш до 80 км. Седалките ако събориш, можеш да натовариш слон и да му предложиш лимонада.Изводи:1. Всяка кола се чупи2. Има много пунто-фенове - защо ли?3. Евтини части, намират се и на старо4. Здрав двигател, че и спортен (ако и да е 55 магарета)5. Еми ламаринките са малко консервени, но не дай Боже нещо да става - или си купи ЗИЛ6. Лично мнение: Пунто е една от класиките на Фиат, а не някакво моделче (като суперсимпатичния като дизайн Стило), който се произвежда 7 години и спира. КУПИ ГО (разбира се, виж конкретния екземпляр, не се давай да ти пробутат трошка!)Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
svetkos_ написа:zloben9000 написа:aaa... тука за 1.2 16винтила ли става въпрос че бил калпав мотор ?щот ще лапна едно такова браво скоро ... казвайте ако прави проблеми ДВГтоНАМАЛЕТЕ СКОРОСТТА - СПАСЕТЕ ЖИВОТ!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар