Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помагайте 'Да си купя ли Punto' ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помагайте 'Да си купя ли Punto' ?

    Понеже съм малко нов и несъм много в час с Фиат, имам молба ако може да ми кажетекак стоят нещата с тази малка количка.Смисъл дали са здрави като окачване,мотор(конкретно 1.2 бензин),притенциозни ли са и най-важното мога ли да му сложа АГУ не ГИ и какъв разход да очаквам.Благодаря предварително!

    #2
    Re: Помагайте ’Да си купяли Punto’ ?

    pelevan написа:
    Понеже съм малко нов и несъм много в час с Фиат, имам молба ако може да ми кажетекак стоят нещата с тази малка количка.Смисъл дали са здрави като окачване,мотор(конкретно 1.2 бензин),притенциозни ли са и най-важното мога ли да му сложа АГУ не ГИ и какъв разход да очаквам.Благодаря предварително!
    Недей.Не ти трябва.Ако е от новите МК2, 1.2 е с проблемен компютър и пластмасови колектори.

    Коментар


      #3
      ми незнам дали е от новите 94 или 95г.А всъщност чак толкова ли е зле..

      Коментар


        #4
        pelevan написа:
        ми незнам дали е от новите 94 или 95г.А всъщност чак толкова ли е зле..
        Не,щом е 95 е с метални колектори и здраво ЕКУ.Тия след 99 са куците.

        Коментар


          #5
          щом е с метални колектори ще мога да му сложа нормално АГУ не ГИ..

          Коментар


            #6
            Купи си трабант, ако се развали - поне само можеш да го издърпаш до сервиза
            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

            Коментар


              #7
              Замислям се нат думите ти

              Коментар


                #8
                По добре вземи 1.1
                ex. punto elx 1.2i
                Lancia Libra 1.6

                Коментар


                  #9
                  Съгласен съм с колегата-взимай 1.1,слагай АГУ-то и газ.Ама умната,че много бяга.
                  PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
                  Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

                  Коментар


                    #10
                    1115 написа:
                    Тия след 99 са куците.
                    Ванка, аз с мойто 1.2-8v 2005г. не съм имал никакъв проблем Или те след фейс-лифта ги оправят?

                    Коментар


                      #11
                      Kuku написа:
                      1115 написа:
                      Тия след 99 са куците.
                      Ванка, аз с мойто 1.2-8v 2005г. не съм имал никакъв проблем Или те след фейс-лифта ги оправят?
                      И по - добре, че на тия 1.2 компютъра е най-дефицитната част по моргите. Освен ЕКУ_то се сменя и боди компа, който пък трябва да е точно от същия модел кола и човек се моли да се синхронизира километража по КАН линията, а не да остане мигащ. Абе най-патил е Килар4о май от форума.В ибей има снимки на цели редове от стелажи с отремонтирани.В интерес на истината май към края на 2004 го решават проблема, ама не съм сигурен.Той се състои в това, че изгаря един транзистор и се губи тока на 2 от цилиндрите.ЕКУ_то е хибридно и не се ремонтира в домашни условия.Или поне не се ремнотира лесно.

                      Коментар


                        #12
                        1115 написа:
                        Kuku написа:
                        1115 написа:
                        Тия след 99 са куците.
                        Ванка, аз с мойто 1.2-8v 2005г. не съм имал никакъв проблем Или те след фейс-лифта ги оправят?
                        И по - добре, че на тия 1.2 компютъра е най-дефицитната част по моргите. Освен ЕКУ_то се сменя и боди компа, който пък трябва да е точно от същия модел кола и човек се моли да се синхронизира километража по КАН линията, а не да остане мигащ. Абе най-патил е Килар4о май от форума.В ибей има снимки на цели редове от стелажи с отремонтирани.В интерес на истината май към края на 2004 го решават проблема, ама не съм сигурен.Той се състои в това, че изгаря един транзистор и се губи тока на 2 от цилиндрите.ЕКУ_то е хибридно и не се ремонтира в домашни условия.Или поне не се ремнотира лесно.
                        Що се касае за окачването Килар4о казва, че е "желязна" отвсякъде.
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #13
                          1,1 по-добър от 1,2 за съжаления го казвам!
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар


                            #14
                            аз съм с 1.1 доволен съм ако не го настъпва дава добър разход здравичко е а и нещо да се счупи , частите са евтини
                            Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                            Коментар


                              #15
                              aaa... тука за 1.2 16винтила ли става въпрос че бил калпав мотор ?щот ще лапна едно такова браво скоро ... казвайте ако прави проблеми ДВГто
                              Bravo GT 1.8

                              Коментар

                              Working...
                              X