Колеги имам проблем с един рядък, но по-старичък автомобил. Мерцедеса е със система нивомат (както са някой ситроени) т.е. не са обикновенни амортисьори, а четири хидравлични. Пуснах тема в форума на колегите от МБ, пускам и по другите форуми защото вече немога да се оправя с колата. Ето за какво иде реч. П.П. Копирам темата от МБ форума "Вече наистина търся някой специалист относно нивомата. Колата е W116. След почистване и ревизия на цялата тая пуста система, колата грам неще да отлепи от земята. По лошото е, че е легнала на двора (не е в гаража) и не мърда от там - ни напред, ни назад. Преди да се скъса един маркуч на предния амортисьор (заради него почнахме цялата система) колата си вдигаше нормално. Купих ново масло (ZHM) специално за мерцедес било и т.н. Грам не отлепя. Свалих тука с ваша помощ още преди 1 година сигурно от Емулето нещо като пълен сервизен каталог, изкарах схемите, и уж всичко си е на мястото. Усещам как при смяна от лоста за нивото при централния разпределител, се усеща напрежение и т.н. Фъска, съска и неще. Така обръщам се към колегите от цяла България, ако има някой, който има познат, приятел и т.н. и да разбира от нивомати, да идва и да почва. Колата е в къща на 40 км от Пловдив. Ясно ми е, че за 1 ден няма да стане, тъй че къщата е на разположение. Някой с малко свободно време и мерак, а и се надявам да не ми пусне фактура подобна на колегите от БС. Шегувам се. Та наистина Ви моля да съдействате за този проблем, щото 1 година стой на двора и ще почне яко да гние накрая, а и бояджия уж ме чака, само това остана.П.П. Някъде около Пловдив, че дори и до София, да мога да замеря налягането на помпата на нивомата, защото почвам да мисля, че може да не създава, подходящото налягане. Макар, че втвърдява маркучите и загрява след определено време - преди години колата е имала проблем с помпата - едни бронзови втулки - и от тогава знам, че ако не загрее леко тая пуста помпа, значи не работи качествено и не вдига. "
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за по специален майстор
Collapse
X
-
Уж ретро се води, ама пак е доста специална за мене. 1975 година 4 ел стъкла, 4 дискови спирачки, темпотат, нивомат, автоматик, климатик, централно и още такива дребни шукарийки. За мене тоя модел е един от великите автомобили създавани.MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар