Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Промяна в акциза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Joro написа:
    До колкото разбрах това ще се отнася за коли които са до 3 години, които по сегашния закон минават по тарифата за нови, а сега нямало да бъде така. В началото като чух за акциза и аз се зарадвах, ама това няма да се отнася за коли от нашия ранг (разни фиатчета и ланчийки на по 10 и повече годинки )
    по закон колата е нова до 6 месеца или някакви километримай бяха 6000
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #17
      Sev написа:
      по закон колата е нова до 6 месеца или някакви километримай бяха 6000
      Прав си колега. Цитат "Стандарт"""Акцизите за мощните лимузини и джипове да бъдат премахнати, предлагат председателят на бюджетната комисия на парламента Румен Овчаров и група народни представители. С отпадането на акциза цените на мощните автомобили ще паднат с 10 000-15 000 лв. Предложението на Овчаров за промяна в Закона за акцизите и данъчните складове е внесено за разглеждане в парламента. То се прави по настояване на Брюксел.Европейската комисия е изпратила уведомително писмо до България, че ще започне процедура срещу страната ни за нарушаване на директивите на общността. Сега в България се плащат акцизи за автомобили с двигатели над 120 киловата по системата DIN. Но има разлика в облагането на старите и новите автомобили. Например за мощно "Ауди" втора ръка с 333 конски сили акцизът е близо 15 000 лв. Но ако автомобилът е нов, дължимият акциз е малко над 11 000 лв.Според ЕК при облагането на мощните автомобили, внесени в България от други страни от ЕС, не се взема предвид амортизацията им. Освен това има дискриминация по отношение на определението за "нов автомобил". Според ЕК не е редно употребявани коли, за които не са изминали повече от 6 месеца от първата им регистрация или са на 6000 км пробег, да се облагат както чисто новите коли. Затова Овчаров предлага изцяло да отпадне акцизът за мощните коли. Промените ще влязат в сила от 1 януари 2010 г.Да отпадне и ограничението да не се плаща акциз за горивото до 200 литра в резервоарите на влизащите в страната камиони от държави извън ЕС, предлага още Овчаров."
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #18
        стискам палци да направят нещо добро и за мен...нищо, аз М5-чката ще си я карам кротко, само с вратите напред и без товя няма да мога да си я храня с 25-30л на 100 градско.. ще си я карам рядко
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #19
          Joro написа:
          Sev написа:
          по закон колата е нова до 6 месеца или някакви километримай бяха 6000
          Прав си колега. Цитат "Стандарт"""Акцизите за мощните лимузини и джипове да бъдат премахнати, предлагат председателят на бюджетната комисия на парламента Румен Овчаров и група народни представители. С отпадането на акциза цените на мощните автомобили ще паднат с 10 000-15 000 лв. Предложението на Овчаров за промяна в Закона за акцизите и данъчните складове е внесено за разглеждане в парламента. То се прави по настояване на Брюксел.Европейската комисия е изпратила уведомително писмо до България, че ще започне процедура срещу страната ни за нарушаване на директивите на общността. Сега в България се плащат акцизи за автомобили с двигатели над 120 киловата по системата DIN. Но има разлика в облагането на старите и новите автомобили. Например за мощно "Ауди" втора ръка с 333 конски сили акцизът е близо 15 000 лв. Но ако автомобилът е нов, дължимият акциз е малко над 11 000 лв.Според ЕК при облагането на мощните автомобили, внесени в България от други страни от ЕС, не се взема предвид амортизацията им. Освен това има дискриминация по отношение на определението за "нов автомобил". Според ЕК не е редно употребявани коли, за които не са изминали повече от 6 месеца от първата им регистрация или са на 6000 км пробег, да се облагат както чисто новите коли. Затова Овчаров предлага изцяло да отпадне акцизът за мощните коли. Промените ще влязат в сила от 1 януари 2010 г.Да отпадне и ограничението да не се плаща акциз за горивото до 200 литра в резервоарите на влизащите в страната камиони от държави извън ЕС, предлага още Овчаров."
          Ще измислят нещо ново , някой данък че колата ти е над 163к.с. и примерно да плащаш по 2лв. на к.с. мами....цата им Няма да ни оставят така , нали по този начин пресъхва нечие кранче
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #20
            Още във в. Стандарт: Нов екоданък може да смени акциза
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #21
              това за ЕКО данъка го има в Европапоне за новите колиза втората употреба не знамне зависи от конските сили, а от нивата на вредни емисии...което е логично, щом е ЕКО
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #22
                Atanas71 написа:
                Ще измислят нещо ново , някой данък че колата ти е над 163к.с. и примерно да плащаш по 2лв. на к.с. мами....цата им Няма да ни оставят така , нали по този начин пресъхва нечие кранче
                E дай боже!!! Защото данъка на автомобил 163 к.с. в момента е 617 л. ако е до 5 години и 331 лв. ако е между 5 и 14 години.Както и да го смятам, все ми иде по ефтинко
                Настоящата - Ford Focus ST
                Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                Франкенщайн - R.I.P.
                Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                Коментар


                  #23
                  Закон за изменение и допълнение на Закона за акцизите и данъчните складове(Обн. ДВ. бр.91 от 15 Ноември 2005г., изм. ДВ. бр.105 от 29 Декември 2005г., изм. ДВ. бр.30 от 11 Април 2006г., изм. ДВ. бр.34 от 25 Април 2006г., изм. ДВ. бр.63 от 4 Август 2006г., изм. ДВ. бр.81 от 6 Октомври 2006г., изм. ДВ. бр.105 от 22 Декември 2006г., изм. ДВ. бр.108 от 29 Декември 2006г., изм. ДВ. бр.31 от 13 Април 2007г., изм. ДВ. бр.108 от 19 Декември 2007г., изм. ДВ. бр.109 от 20 Декември 2007г., изм. ДВ. бр.36 от 4 Април 2008г.)§1. Чл. 4, т. 16 се заличава.§2. Чл. 30 се изменя така:Чл. 30. Данъчната основа за автомобилите е брой киловати в зависимост от мощността на двигателя за разликата над 120 киловата (kW) по системата DIN, съответно за разликата над 126 киловата (kW) по системата SAE.§3. Чл. 40 се изменя така:Чл. 40. (1) Акцизната ставка за автомобилите е:1. седемстотин лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN;2. седемстотин лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE.(2) Акцизната ставка по ал. 1 се намалява с 15% за всяка изминала година от датата на първата регистрация на автомобила (включително в чужбина), но не с повече от 75%.
                  http://blog.avabulgaria.com/?p=34Всъщност акциза не отпада, а се приравнява към този за новите автомобили.
                  Настоящата - Ford Focus ST
                  Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                  Франкенщайн - R.I.P.
                  Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                  Коментар


                    #24
                    Korun написа:
                    Закон за изменение и допълнение на Закона за акцизите и данъчните складове(Обн. ДВ. бр.91 от 15 Ноември 2005г., изм. ДВ. бр.105 от 29 Декември 2005г., изм. ДВ. бр.30 от 11 Април 2006г., изм. ДВ. бр.34 от 25 Април 2006г., изм. ДВ. бр.63 от 4 Август 2006г., изм. ДВ. бр.81 от 6 Октомври 2006г., изм. ДВ. бр.105 от 22 Декември 2006г., изм. ДВ. бр.108 от 29 Декември 2006г., изм. ДВ. бр.31 от 13 Април 2007г., изм. ДВ. бр.108 от 19 Декември 2007г., изм. ДВ. бр.109 от 20 Декември 2007г., изм. ДВ. бр.36 от 4 Април 2008г.)§1. Чл. 4, т. 16 се заличава.§2. Чл. 30 се изменя така:Чл. 30. Данъчната основа за автомобилите е брой киловати в зависимост от мощността на двигателя за разликата над 120 киловата (kW) по системата DIN, съответно за разликата над 126 киловата (kW) по системата SAE.§3. Чл. 40 се изменя така:Чл. 40. (1) Акцизната ставка за автомобилите е:1. седемстотин лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN;2. седемстотин лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE.(2) Акцизната ставка по ал. 1 се намалява с 15% за всяка изминала година от датата на първата регистрация на автомобила (включително в чужбина), но не с повече от 75%.
                    http://blog.avabulgaria.com/?p=34Всъщност акциза не отпада, а се приравнява към този за новите автомобили.
                    Ако съм разбрал правилно то тогава акциза за 129кВ по ДИН автомобил на 5 години е700+90*9)-75%=377,5лв?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #25
                      Абе чакайте бре ... те досега ми искаха за кола 164 коня - 4хиляди и косур лева ... хиляда ще им дам на драго сърце ... ама Хондата Акорд от Кувейт 2009та година да седи и да ме чака как пада тоя акциз ... февруари месец съм тука с животното
                      Fiat Forum Bulgaria

                      Прекаленият светец и богу не е драг !

                      Коментар


                        #26
                        Ichkin написа:
                        Абе чакайте бре ... те досега ми искаха за кола 164 коня - 4хиляди и косур лева ... хиляда ще им дам на драго сърце ... ама Хондата Акорд от Кувейт 2009та година да седи и да ме чака как пада тоя акциз ... февруари месец съм тука с животното
                        провери първо дали има парно в тая кола преди да я купиш :D
                        фиатче Браво 2.0

                        Коментар


                          #27
                          tomazo написа:
                          провери първо дали има парно в тая кола преди да я купиш :D
                          Ти мигача остави на нас Yellow_Flash_Colorz_PDT_02
                          Fiat Forum Bulgaria

                          Прекаленият светец и богу не е драг !

                          Коментар


                            #28
                            BEX---GT написа:
                            стискам палци да направят нещо добро и за мен...нищо, аз М5-чката ще си я карам кротко, само с вратите напред и без товя няма да мога да си я храня с 25-30л на 100 градско.. ще си я карам рядко
                            Както се изрази едно момче в Бмв Форума -> "Е, сега вече ще видим М3 на Газ!"
                            Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

                            ...E90..incoming..!!

                            Коментар


                              #29
                              Не само М3 на газ. Много "мощни" автомобили ще се преправят на алтернативни горива... То вече си е по подразбиране газовото на ML
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар


                                #30
                                Определено няма да се разминат така нещата, хората са почнали едни пари, които ще им бъдат спряни е така, не мисля. Ще стане просто - колата ти е 200 коня ми тя замърсява много повече околната среда с ..... от колкото браво 80коня, дай тука едни 2бона да се вложат в пречистване незнам си какво иии накрая май знаем къде ще отидат тия пари а ?
                                Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                                Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                                Fiat Tipo 1991 - ex
                                Fiat Uno Fire - ex ex

                                Коментар

                                Working...
                                X