Хора, искам само да Ви кажа, че на този свят има още доста неоткрити неща, които дори учените се затрудняват да обяснят. Тоя дето бил Българин и бил изобретил, ще ме извинява, но само е сглобил нещо измислено много отдавна от други хора и от един човек на име Пол Пантона (Paul Pantone), на когото за съжаление са му устроили така наречените "магнати" едно много поучително капанче. Излъгват го, че ще финансират с някакви си милони негови университетски изследвания, които той да направи по-подробно в тази област и във вечерта на откриването на новата катедра му сипват отрова в коктейла и проблема е отстранен.Можете ако се зарибите колкото мен (а аз съм зарибен от години) ... да започнете с ключови думи - тeзи имена - да си изровите и клипчета и други материали от интернет ... доста е интересно ... и ако не работеше - нямаше да набира с такава скорост популярност самото явление."Дори аз и баща ми бяхме настроени скептично към откритието." (Човека косвено си приснава, че откритието не е тяхно)Има и патенти - най-известния, от които е на Станли Майер (Stanley Meyer) ... май него го баха катастрофирали.И запомнете, ако успеете да си сглобите едно от тези, като Ви питат "а за какво е това?" - казвайте, че е система за допълнително охлаждане или нещо от сорта, защото не е много здравословно да си имаш собствено "перпетум мобиле".
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Автомобил вървящ с вода.
Collapse
X
-
Ей го тоз Стенли Майер - май и той ще се окаже мошеник http://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Meyer"In 1996, inventor Stanley Meyer was sued by two investors to whom he had sold dealerships, offering the right to do business in Water Fuel Cell technology. His car was due to be examined by the expert witness Michael Laughton, Professor of Electrical Engineering at Queen Mary, University of London and Fellow of the Royal Academy of Engineering. However, Meyer made what Professor Laughton considered a "lame excuse" on the days of examination and did not allow the test to proceed"п.с. Него са го "отровили"Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Всеки път като се появи такъв слух или съобщение да го нарека ме напушва смях...Поне първите няколко пъти така беше. Сега чак се нервирам на това, че хората му вярват.За да бъде възможно такова нещо трябва да се заобиколи или прескочи или наруши Законът за запазване на енергията. А това е природен закон и неговото нарушаване не е като на човешките!Всеки път се чудя дали тези, които вярват са учили физика.НЯМА начин водата да се разпадне до водород и кислород - да изгори водорода (при коетосе съединява с кислорода и се получава вода) и да се получи повече енергия отколкото е вложена! ТОВА Е АБСУРД!"Законът за запазване на енергията е основен природен закон и един от няколкото закони за запазване във физиката. Той гласи, че пълната енергия на една затворена система е константа по отношение на времето т.е. се запазва с времето. Казано по друг начин, енергията може да се преобразува от една форма в друга, но не може да бъде създадена или унищожена.Законът за запазване на енергията се среща в различни раздели на физиката. Например в класическата механика той се проявява в съхраняването на механичната енергия (сумата от потенциалната и кинетичната енергия на системата). В термодинамиката се проявява в първия закон на термодинамиката, който твърди, че пълният входящ енергиен поток в една система трябва да е равен на пълния изходящ енергиен поток на системата плюс вътрешната енергия на системата. Първият закон на термодинамиката изключва възможността за вечен двигател (перпетуум мобиле) от първи род".VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Трябва да повярваш в тъмната материя за да повярваш, че във водната молекула има мноко скрита сила... и в мармотите :-Р Мен ме дразнят такива изречения, като това, че изобретателите били български и България щяла да почне да произвежда скоро такива двигатели ... те едни прости Роувъри не се задържаха тука а какво остана за друго ...Между другото едни пичове по дискавъри чанел подкараха един пикап на система от нагрята влажна дървесина и горяха газът който се образуваше от нея и ги спипаха полицаите в лондон и искаха да ги глобяват щото не можеха да запалят на един светофар ... кола на дърва и въглища човек. Дискавъри чанел едва ли ще тръгне да се гъбарка с аудиторията си. Всеки е свободен да вярва в каквото си иска и да си експериментира като има излишни пари (като онзи дето се опитвал с една кофичка кисело мляко да подкваси цялото море ... ами ако беше успял?).
Коментар
-
Тук бих искал да споделя нещо ,което е факт ,но преди това да кажа че не сьм физик или химик ! Незнам дали водата може да се разделя на сьставни части ,но в ерата на невероятни открития в областа на физиката и заигравка с частицата Неутрино ,някакси ми се струва вьзможно .Та мисьлта ми беше че още през втората световна война ,германските конструктори на авиационни двигатели имат на лице произведен и работещ двигател с принудително впрьскване на гориво и ВОДО -МЕТАНОЛОВА СМЕС ,тоест при високи температури потдьржани от метанола ,водата в сместа става гориво !Естествено тази система се ползва за кратки интервали в момента на полет и сьответно води до повишаване износването на двигателите .Водо-метаноловата система се ползва на бедни на кислород височини на полета и овеличава в пьти мошността .
Коментар
-
ей това ми е от любимите: http://www.youtube.com/watch?v=YFGhZNxdyDY60 мили/галон, ако разделите ~3,8 литра на 60*1,66км ще си го получите много лесно в литра/100км.
Коментар
-
Това с колата на мокри дърва е интересно Същия принцип се използва в отоплителните пиролизни котли. Дървата се разпадат в бедна на кислород среда, като при разпада се отделя т.нар. пиролизен газ, който се изгаря в горивната камера на котела.Предполагам са използвали същия принцип пичовете по дискавъри (не съм гледал въпросното филмче).Хитро.Но няма нищо общо с движението на "вода"
Коментар
-
niko_ymn написа:мислех, че и от дървесината се отделя водород ... ще се опитам да го открия някъде на клип за да го изгледам по-внимателно ...
Коментар
-
fokke написа:Тук бих искал да споделя нещо ,което е факт ,но преди това да кажа че не сьм физик или химик ! Незнам дали водата може да се разделя на сьставни части ,но в ерата на невероятни открития в областа на физиката и заигравка с частицата Неутрино ,някакси ми се струва вьзможно .Та мисьлта ми беше че още през втората световна война ,германските конструктори на авиационни двигатели имат на лице произведен и работещ двигател с принудително впрьскване на гориво и ВОДО -МЕТАНОЛОВА СМЕС ,тоест при високи температури потдьржани от метанола ,водата в сместа става гориво !Естествено тази система се ползва за кратки интервали в момента на полет и сьответно води до повишаване износването на двигателите .Водо-метаноловата система се ползва на бедни на кислород височини на полета и овеличава в пьти мошността .Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не е точно така ,вьпроса беше в това дали водата може да се ползва като гориво ,факт е че водата се ползва от 60 години макар и като добавка . Принципно вода се впръсква в смукателните тръби (пред или зад турбото), за да се сгъсти въздухът от охлаждането при изпаряването на сместта и да влезе повече в цилиндрите.При реактивните се използва и впръскване на вода даже и директно в горивните камери , но при влизането се изпарява и отнема топлина от въздуха, той съответно става по-гъст и влиза повече като тегло в цилиндъра, впръсква се и повече гориво. В крайна смета изгаря всичко - водата при температура над 1500гр се дели на кислород и водород!
Коментар
-
jenshen73 написа:...
Коментар
-
fuoco написа:jenshen73 написа:...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ето груб превод на един абзац от статия, разглеждаща всички видове горива за ДВГ. ( http://www.repairfaq.org/filipg/AUTO...l#GASOLINE_007 )9.8.2) ВОДАГ-н Гунерман е представил своя патент, с който претендира, че смесвайки една част бензин с 2 части вода може да осигури повече мощност от един ДВГ, отколкото при същия ДВГ със същия разход само на бензин. Той претендира, че повишения КПД е от катализирана дисоциация на Н2 и О2, тъй като горивната камера на тестовия двигател съдържа катализатор. Необходима е точно толкова енергия да се дисоциира водата, колкото се получава когато изгори водорода, получен от водата. За да се осигури такава мощност от неговото гориво, е необходимо да се използва топлинната енергия, която обикновено се губи.Тъй като водно-бензиновата смес все повече се изследва [цитирани са други източници], заинтересованите потенциални инвеститори може да поискат да се позоват на тези статии за определен бекграунд. Г-н Гунерсман изглежда е променил своите претенции малко със своя нов бензин А55. Настоящите статии претендират за 28% увеличаване на икономичността на тестов автобус в Рино, Калифорния, а също така претендират и че тяхното гориво изгаря толкова ефективно, че могат да преминат тестовете за вредни емисии без катализатор [цитирана е друга статия]. Caterpillar работят с г-н Гунерман за да оценят неговите постижения и да развият продукта. Оцветеното от мен в червено е абсолютна глупост и всеки, който съвсем малко е учил термодинамика ще го потвърди. Има едно нещо, което се нарича ентропия и която не може да има отрицателна стойност, нито дори нула. Ама да не се впускаме в подробности, че ще станем много академични От друга страна, като се позамисля малко, и като проговори инженернат амисъл у мен - ето какво ми мина през главата (без да съм го обмислил много) - Автомобилните двигатели обикновено работят с КПД до 30, максимум 35%. Останалата енергия - до 70% се извърля като топлина - било през ауспуха, било през охладителната система. Тази енергия е почти 2 пъти повече, отколкото двигателя реално ползва. Т.е. - вероятно има някаква възможност тази енергия да се използва за дисоциирането на водата на водород и кислород, които после да изгарят. 1/3 бензин в сместта дава допълнителната енергия, необходима за осъществяване на процеса... бе има зрънце истина в таз работа, ама да видим. Ако беше толкова лесно и просто, досега все някоя компания да го беше направила.Позамислих се, и установих, че съм написал големи глупости
Коментар
-
Изобщо не се ползва разлагането на водата на съставни части. А най елементарното свойство разширение. Или да го обесня по елементарно преминаването и от течна фаза в пара като за целта се ползва тази остатъчна топлина. А на парата кави са им свойставата всеки знае. Още от създаването на двигателя с вътрешно горене са се правили такива опити за използване на остатъчната топлина именно с добавка на вода. Но за съжаление в повечето случай това води до бързо износване на двигателя. И като информация в место да се подава отделно са я смесвали заедно в бензина като за целта е използван ултразвук защото както знаете двете течности са трудно смесими. И в последствие се установява че така смесената вода върши същата работа като тетрилоловото което се добавяше на старите бензини за стабилизация на горенето и за да няма детонации. Само че сместа се оказва нестабилна и водата след известно време се отлага от сместа и от там нан татък проблема с водата в резорвара е ясен на всеки. И пак поради интензивното износване на двигателите всичко стои замряло на този етап. Може би в по новите разработки на керамични двигатели нещо може да стане но сега на този етап само мечти. Но дори и да стане пак ще си трябва някакво гориво. Наистина алтернативата е атомни централи и производството на водород. Даже при самото производство на там сега се получава доста голямо количество водород който сега в по голямата си част сега се изхвърля в атмосферата. А от получената ел. енергия чрез електролиза да се добива водород. Но и за неговото използване по рационално се оказват водородните горивни клетки но там пак се получава ел. енергия и пак отиваме към електромобилите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар