Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тема за колите с десен волан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Честно казано аз нямам твърда позиция по този въпрос.Не съм управлявал кола с десен волан за да имам такава.От една страна са повече от очевидни недостатиците на такъв тип автомобил в условията на точно обратните правила от тези, за които е проектиран.От друга е факта, че ако беше толкова опасно и неприемливо, просто никъде нямаше да позволяват на тези автомобили да се движат. Поне извън острова.Не е за пренебрегване и цената.Та в тоя ред да мисли ми се струва, че преиграваме с крайните си позиции по този въпрос.Нещата са прости - неудобно е с обратен волан, да.Точно затова са и по-евтини.Въпрос на личен избор - нищо повече.Няма безумци, самоубийци и смешници.Ама никак не бих се чувствал зле в един Jaguar E-Type, с какъвто и да било волан.А и като се замисля - в който и Тype на Jaguar
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #17

      Fiat Bravo T-Jet 120

      Коментар


        #18
        ей за подобна приумица с огледала и аз съм си мислил,но пак е ташак работа,как на огледалата ще преценя насрещния на каква дистанция е?... То на тия за задно виждане,че лъжат,а за това със висока скорост да не говорим
        ex.Мареа ТД100

        Коментар


          #19
          Хитро приспособление. И все пак аз никога не бих си взел такава кола..
          Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


          Когато целта е всичко и пътят е без значение!

          Коментар


            #20
            А ми явно хората в другите държави мислят по друг начин. Щом видят волана от дясно и разбират че тази кола не е за тях и е произведена специално за острова :D Не ги интерисува колко ще са на далавера и коя година е колата , колко изгодно било че била на малко години........ В този ред на мисли невиждам смисъла на тази тема " да бъде или да не бъде" Тези коли не са за България и това че не е регламентирано със закон е от нехайството на управниците. Какви са тези дилеми не разбирам . Мислете реално тази кола е супер неудобна и приказки от рода " то се свиква" и подобни са леко казано несериозни. За цената на тези коли няма да коментирам за мен те ще имат цена когато волана е от ляво. Стига глупости и кокошкарски истории , ние сме най-големите тарикати в Европа да ама не. Тарикат е този който е продал тази кола в Англия , а този който я е купил да и бере дерта.
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #21
              Не мога да зацепя какво точно трябва да обсъждаме в тази тема - има или няма закон - няма значение, има и друг легален начин тези коли да се карат в целия ЕС, без това да е нарушение на никой закон. Освен това колата, сама по себе си, не прави катастрофата. Катастрофата се прави от хората, които карата колата. Затова в нормалните държави се застрахова шофьорът, не колата, а това, което искат за страхователите в България (а именно, ако една кола е била в катастрофа, данъкът да и е по-висок от същата, но която не е претърпяла катастрофа) граничи с умствено заболяване на обеднелите застрахователи, които се оказа, че яко играят на борсата, вместо да си вършат работата по застраховането. Та на темата - карала съм кола с десен волан, познавам хора, които все още (вече 5 години) карат такава тук в България. Нито един от тези хора дори не е одраскал кола при паркиране - затова не мисля, че колите са опасни, ако ги кара някой, който би карал и кола с ляв волан отговорно. Ако погледнете статистиката, катастрофите основно се правят от младежи и пияни, не от хора, каращи с десен волан. Ние сме в света на технологиите и не виждам защо да е проблем поставянето на камера в лявата част на колата - много коли вече имат такива за заден ход, който е много по-критичен за леки одрасквания, до хлътване на брони. Ако вие виждате проблем - отидете във Франция и Англия - има хора, които редовно пътуват и карат едновременно в двете страни - според вас те трябва ли да си сменят колите преди да влязат в тунела? Зад категоричното против карането на коли с десен волан в България винаги стои малко завист, че съседът кара кола на 2-3 години, а ние трябва да се люскаме в таратайка на 15, която се чупи всеки ден - типично по български. А за закон, забраняващ регистрирането на такива коли - забравете за сега - битката за последната червена бабичка е в разгара си и в момента за депутатите има много по-важни неща, отколкото някакъв си закон, който щял да обслужва някакъв си електорат, който евентуално би гласувал за тях. В момента по-вероятно е да гласуват да изпратят пенсионерите на море през май, отколкото нещо свястно, но като се има предвид какво гласуваха през мандата (и най-важното как и с колко кворум), по-добре да вземат да се разпуснат, че може предизборно още някоя глупост да снесат.
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                #22
                Защото много от шофьорите в БГ са опасни и сега качени на тези коли.....мале мила.Пред офиса видях как се паркира джип с десен волан. 1...2мин вместо 10сек.

                Коментар


                  #23
                  Едно типично българско разсъждение , някой ще завижда на кумшията който кара 2-3 годишна кола с десен волан. Това е смешно , смешно е да гледаш на какво е способен човек и с какви неудобства трябва да се примери само за да кара кола на по-малко години. Ето тази простотия само в България може да се види. Няма пари да си купи нова кола с ляв волан и затова......Това го свързвам с една басня : Всяко малко гущерче иска да стане голям крокодил , но не всяко може добре да плува. Както казах по-горе това е до начин на мислене. Един германец примерно няма да си вземе такава кола с мисълта че тя е на малко години а ще прецени че тази кола е за острова не за Германия. Тук сме започнали да се самозалъгваме че било едвали не нормално да караме такава кола , да в тази ненормална държава може би е нормално всичко. По тази логика понеже сме в света на технологиите утре някой си купува БТР накичва го с камери и сензори и си кара с мисълта че пътищата ни са доста разбити и това е колата която им подхожда Всяка жаба да си знае гьола , щом е произведена за Англия или друга островна държава да се ползва само там . Естествено че може времено да се кара и в други държави с обратно управление но не да се разсъждава като при нас , да излизаш на всеки 6 месеца. Поредния тарикатлък . Тук няма място да намесваме статистиката за пътните инциденти , не се заигравайте с такива теми само и само на всяка цена да доказваме нещо в които самите вие не сте убедени Без лоши чувства но тези коли не са за България.
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #24
                    1115 написа:
                    Защото много от шофьорите в БГ са опасни и сега качени на тези коли.....мале мила.Пред офиса видях как се паркира джип с десен волан. 1...2мин вместо 10сек.
                    Ми те са опасни, качени и на други коли - не виждам какъв е проблемът. Освен това няма разлика в паркирането - паркира се по един и същ начин - ако някой не може да паркира кола с десен волан, няма да може да паркира кола и с ляв волан.
                    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                    Коментар


                      #25
                      Atanas71 написа:
                      Едно типично българско разсъждение , някой ще завижда на кумшията който кара 2-3 годишна кола с десен волан. Това е смешно , смешно е да гледаш на какво е способен човек и с какви неудобства трябва да се примери само за да кара кола на по-малко години. Ето тази простотия само в България може да се види. Няма пари да си купи нова кола с ляв волан и затова......Това го свързвам с една басня : Всяко малко гущерче иска да стане голям крокодил , но не всяко може добре да плува. Както казах по-горе това е до начин на мислене. Един германец примерно няма да си вземе такава кола с мисълта че тя е на малко години а ще прецени че тази кола е за острова не за Германия. Тук сме започнали да се самозалъгваме че било едвали не нормално да караме такава кола , да в тази ненормална държава може би е нормално всичко. По тази логика понеже сме в света на технологиите утре някой си купува БТР накичва го с камери и сензори и си кара с мисълта че пътищата ни са доста разбити и това е колата която им подхожда Всяка жаба да си знае гьола , щом е произведена за Англия или друга островна държава да се ползва само там . Естествено че може времено да се кара и в други държави с обратно управление но не да се разсъждава като при нас , да излизаш на всеки 6 месеца. Поредния тарикатлък . Тук няма място да намесваме статистиката за пътните инциденти , не се заигравайте с такива теми само и само на всяка цена да доказваме нещо в които самите вие не сте убедени Без лоши чувства но тези коли не са за България.
                      Що трябва да излизаш на всеки 6 месеца? Вече сме в ЕС - може да си живуркаш където искаш и колкото искаш.
                      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                      Коментар


                        #26
                        Не знам в Англия и Австралия, но в Южна Африка и Индия е забранен вноса на коли с ляв волан. Абсолютно логично е и обратното да е забранено.Помня 2 случая с коли с десни волани. Първия път един картоф щеше да ме блъсне след като ме засече много лошо на Цариградско по посока летището, като той се включваше от Яворов. Какви спирачки съм жулил само аз си знам. Гледам да го напсувам в очите после, него го няма Десен волан... Втория път се наложи да изпреварвам някакво Ауди А8 плюс тира пред него, щото англичанина (беше си оригинален русоляв англичанин ) не може да види човека и го е страх. Нормално.Така че съм твърдо против колите с десен волан тук. Не е удачно.
                        She was only a whisky maker but he loved her still.

                        Коментар


                          #27
                          ele написа:
                          Не мога да зацепя какво точно трябва да обсъждаме в тази тема
                          И след това обещаващо начало все пак успя да изпраскаш 10-15 реда нравоучения.Ашколсун. Не ми се мисли какво ще е когато разбереш какво трябва да се обсъжда...
                          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                          Коментар


                            #28
                            и аз съм замислил,една покупка на мощна жипка щар по щар с десен волан ,да си карам горско .
                            фиатче Браво 2.0

                            Коментар


                              #29
                              Да не си мислите, че като обърнете волана от дясно на ляво и всичко ще е на 6 ще си карате безпроблемно? Ами аз съм чел във форума на Фолксваген, специално за Пасати 99-00 г. с десен волан и интервенцията по обръщането му. Излизало някъде около 3-4 000 лв. и пак не са доволни. Тропало, тракало незнам си какво, не било като заводското без паразитни шумове. Аз никога не бих си купил деснячка, а и след тези отзиви по интервенциите за обръщането хептен. Сега ще кажете "зависи в кой сервиз се обръща", в който и да е аз не бих се заел с това.
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар


                                #30
                                Ще му завиждат за нова кола, бахти селенията!Освен всичко друго, Да оценява своята, на свойте близки и на съвсем непознати хора безопасност и сигурност в икономия на няколко хиляди лева , той човекът е достоен за съжаление, а очаквал завист!!!!
                                Lupo - The Monster
                                Е83 3D

                                Коментар

                                Working...
                                X