Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разговор с отдел обслужване клинети в М-тел, голям смях.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Днес ми се наложи да търся операторите на МТЕЛ да ми решават проблем, създаден неволно от мен. Бяха много отзивчиви и ми помогнаха.(Опитах се да пренасоча МТЕЛ Хоумбокса към мобилния си телефон, след което последва блокиране на всички входящи обаждания. В офиса на МТЕЛ в Ямбол не успяха да ми помогнат, но след обаждане на *88 служителят там - след малко чакане - ми помогна и сега всичко е ОК)

    Коментар


      #17
      преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

      Коментар


        #18
        Immortal написа:
        Днес ми се наложи да търся операторите на МТЕЛ да ми решават проблем, създаден неволно от мен. Бяха много отзивчиви и ми помогнаха.(Опитах се да пренасоча МТЕЛ Хоумбокса към мобилния си телефон, след което последва блокиране на всички входящи обаждания. В офиса на МТЕЛ в Ямбол не успяха да ми помогнат, но след обаждане на *88 служителят там - след малко чакане - ми помогна и сега всичко е ОК)
        По принцип в момента така е конфигурирано всичко, че 70% от услугите и ситуациите, в които може да се помага се решават на *88, за разлика от преди когато беше в магазините. Относно Хоумбокса ти желая много късмет с тия устройства Като услуга е читаво и добре измислено, но като устройства са отврат... Дано да нямаш ядове А относно чакането - няма как, при толкова услуги и процедури не всичко става с едно щракване на мишката вече Хубаво е поне, че има хора като теб, които оценяват отзивчивостта и старанието за помощ, защото нямаме право на грешки
        Fiat Brava 1.4 12V

        Коментар

        Working...
        X