Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava , Bravo около 3000 лв

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava , Bravo около 3000 лв

    Здравейте ! Искам да взимам кола и съм се спрял на Brava или Bravo !Следя от известно време как се движат цените и според моите наблюдения за около 3000 лв може да се намери приличен автомобил !Мисля ,че за тези пари FIat-a е най-добрия избор !Искам все пак да чуя и вашето мнение за подръжка на автомобила ,разход ,здравина ,возия и комфорт!Благодаря

    #2
    В класа няма да намериш по-добри, особенно за тази цена. Нито астра, нито голф и др. не могат да се сравняват с екстрите и комфорта на Фиат.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      категорично да , и аз си търся фиат
      добрите отиват в рая а лошите където си поискат !!!!!!!

      Коментар


        #4
        Подкрепям колега. Много по-напред са с материала от горепосочените коли. А освен това и поддръжката им е евтина. Да чукна на дърво, аз смених само два носача (за 10 месеца), тъй като ме дразнеше как потропва. Но се оказа нормално. След 2000 км пак си потропваше. Возията е супер, поне аз съм много доволен. Надявам се да не излезе, че си пробутвам моята, но сега си продавам Бравока, но няма да слизам от Фиат Браво. Пак ще взимам такова, но на лизинг, че ми трябват парички. Общо взето не смятам, че ще сгрешиш. Зависи вече какво искаш. Ако искаш икономична кола - 1.2 е моторът. За 1.4 не съм чел хубави работи, но нека за него колегите да ти кажат - бил като 1.2. 1.6 много го хвалят. 1.8 и 2.0 вече си е къде-къде друг филм. Т.е. ще ти харчи повече, но са бегачки. Това е от мен. Дизелът 1.9 JTD е най-добре, според мен.
        NOW: ???
        Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
        Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

        Коментар


          #5
          JTD много го хвалят, но бил доста по-скъп за подръжка от 1.6 например. Нека колегите да кажат така ли е наистина.
          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

          Коментар


            #6
            style34 написа:
            JTD много го хвалят, но бил доста по-скъп за подръжка от 1.6 например. Нека колегите да кажат така ли е наистина.
            Абсолютно! Не знам кой го хвали, но аз само ядове имам. Досега съм дал 3 бона за реззервни части, писна ми. А има още да се прави. 1.6 е къде-къде по-добър вариант.Ако беше се ппоявил няколко дни по-рано, можеше да купиш Тази

            Коментар


              #7
              1,6 е идеалната среда,малко му е висок разхода на гориво но се компенсира с вървене и издържливост,от 5 години карам 1,6 и съм сменял само консумативи , единственото нещо което се повреди за 5 години беше централното на шоферската врата
              forza la FIAT
              http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo

              Коментар


                #8
                В никакъв случай печка:- по-скъп съединител- адски скъп маховик- скъп дебитомер- ще придърпва- ще мирише на нафта- не можеш да сложиш АГУ- ще смениш какви ли не датчици- по-скъп термостати т.н. и т.н.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Колеги, какво е станало тук? Нямаше ме 1-2 седмици и нещата са се обърнали надолу с главата. Оплаквания от JTD??? Оги, какво стана с колата, бре? Иначе, колега, ако нямаш нищо против газовите урдеби, с тия цени на газта в момента цената на км на 1.6 с АГУ е без конкуренция
                  Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                  Коментар


                    #10
                    vesko написа:
                    Колеги, какво е станало тук? Нямаше ме 1-2 седмици и нещата са се обърнали надолу с главата. Оплаквания от JTD??? Оги, какво стана с колата, бре? Иначе, колега, ако нямаш нищо против газовите урдеби, с тия цени на газта в момента цената на км на 1.6 с АГУ е без конкуренция
                    Правим изкуствени опити за намаляване цената на нафтата, като плюем по печките, за да намалее търсенето на такива. Икономика Emzo, забравил си обичайните консумативи, като помпа, дюзи и турбина Само тия неща струват около 7 000 лева, грубо !

                    Коментар


                      #11
                      Както казва един колега .....
                      да не мислиш че има нещо чак толкова цено в този двигателможе да се намери на 400-500лв оборудван
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        vesko написа:
                        Колеги, какво е станало тук? Нямаше ме 1-2 седмици и нещата са се обърнали надолу с главата. Оплаквания от JTD??? Оги, какво стана с колата, бре? Иначе, колега, ако нямаш нищо против газовите урдеби, с тия цени на газта в момента цената на км на 1.6 с АГУ е без конкуренция
                        Правим изкуствени опити за намаляване цената на нафтата, като плюем по печките, за да намалее търсенето на такива. Икономика Emzo, забравил си обичайните консумативи, като помпа, дюзи и турбина Само тия неща струват около 7 000 лева, грубо !
                        абе аз направо останах с впечатление,че се опитвате да го накарате да си купи трабант ,а не бензиново 1.6 (което за мен е тъпо). JTD си е най-добре .данак 120,70 лв. застраховка 145 лв. 77 kW -НЕПРИЗНАВАТ КАТАЛИЗАТОРА.СЪЕДИНИТЕЛ ОТ 600 (турски) до 1000 на ferodo.Айде някой да се похвали на кой колата му е по-икономи4на и рентабилна .за 3 години си купих още една на резервни части

                        Коментар


                          #13
                          1.2 i 1.4 литровите мотори ги изключвам ,мисля че ще са слабички !Дизелов вариант също отпада !Насочвам се към средния мотор 1.6 с евентуални варианти 1.8 !Карам в момента 1.4 Астра 2004 година която е около 90 коня и ми се струва слабичка ,разбира се не искам да се състезавам с нея ,но мисля ,че никога не е излишна малко повече мощност Благодаря на всички отзовали се ,ще следя все пак за още мнения

                          Коментар


                            #14
                            nipheaton написа:
                            1.2 i 1.4 литровите мотори ги изключвам ,мисля че ще са слабички !Дизелов вариант също отпада !Насочвам се към средния мотор 1.6 с евентуални варианти 1.8 !Карам в момента 1.4 Астра 2004 година която е около 90 коня и ми се струва слабичка ,разбира се не искам да се състезавам с нея ,но мисля ,че никога не е излишна малко повече мощност Благодаря на всички отзовали се ,ще следя все пак за още мнения
                            По-добре 1.8/16 за да усетиш наистина усезаема разлика в динамиката на колата спрямо "Опел"-а , който караш. Предполагам , че между "Браво" 1.6/16 и "Астра" 1.4 90 к.с. едва ли има голяма разлика във вървежа.
                            SEAT Leon Cupra 300
                            Triumph Street Triple 765 R

                            Коментар


                              #15
                              VooDoo написа:
                              nipheaton написа:
                              1.2 i 1.4 литровите мотори ги изключвам ,мисля че ще са слабички !Дизелов вариант също отпада !Насочвам се към средния мотор 1.6 с евентуални варианти 1.8 !Карам в момента 1.4 Астра 2004 година която е около 90 коня и ми се струва слабичка ,разбира се не искам да се състезавам с нея ,но мисля ,че никога не е излишна малко повече мощност Благодаря на всички отзовали се ,ще следя все пак за още мнения
                              По-добре 1.8/16 за да усетиш наистина усезаема разлика в динамиката на колата спрямо "Опел"-а , който караш. Предполагам , че между "Браво" 1.6/16 и "Астра" 1.4 90 к.с. едва ли има голяма разлика във вървежа.
                              еле пък ако "Браво" 1.6/16 е с АГУ

                              Коментар

                              Working...
                              X