Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо плюят???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46

    Коментар


      #47
      Не мога да разбера защо спорите за глупости като малки деца.
      SEAT Leon Cupra 300
      Triumph Street Triple 765 R

      Коментар


        #48
        фиат е марка която е синоним на комфорт и пъргавина (визирам мойта марийка).когато си я купих мойте приятели се скапаха да я критикуват ,но след едно кръкче повечето излязоха от колата безмълвни и не продумаха за тяхните бегачки и космически кораби (голф 2-ка 115 коня на 100000000 километра и години каране с газ) . а майсторите само като чуят за фият и почват да изговарят цифри с много нули и съм убеден че повечето не познават парите като идеш за някоя част дето може да не е нова (интериор и т.н.) в автоморга и се обеждаваш че хората нямат парите за нищо и получаваш комплекс за малоценност и си мислиш че си с най-малката заплата на света (120 лв маркуч турбо,120 лв щора на багажник или 200 лв за жила на скоростите кадето в пловдив ги зех за 35 лв + лоста).според майсторите на коли фиат е най-скапаната кола за отремонтиране еле пък ако е ДИЗЕЛ (щот незнаят как да я направят).за да ми свалят в един сервиз за ел.услуги динамото ми казват че трябва да ида в др сервиз да ми свалят полуоската(че тия немогат) и да се върна с динамото да го поправят(това говорим за сервиз направен с мн пари и с мн претенций за качество и разбиране ).обаче аз отивам в една порутена зграда на края на града и там бачак един пич към 25 години .свали си динамото без проблем и без разкичване и си ми зе пари за работа на половина от др сервиз.фиат се плюе от хора който не разбират от коли и от майсторлък.НЯМА КОЛА КОЯТО НЕ СЕ ЧУПИ ,ИМА КОЛА КОЯТО НЕ СЕ КАРА!!!!

        Коментар


          #49

          Коментар


            #50
            deadairplane написа:
            VooDoo написа:
            Не мога да разбера защо спорите за глупости като малки деца.
            Заради въпросния колега, който е чел много, и такива като него, едни от най добрите специалисти в БГ, спряха да посещават форума ни или го правят само за лафче, но не и за да помагат.Ето пример за глупостите му:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
            Като си толкова знаещ и печен,защо не се включи в темата която цитираш и която очевидно не си разбрал и с знания и аргументи да оспориш глупостите му.Четеш подробно,препрочиташ текста за да го разбереш добре и ако не си съгласен си излагаш възраженията.А ти си научил една думичка-глупости, и като я повтаряш непрекъснато си мислиш че си убедителен.Не стават така тези работи колега.Жалко за притенциите ти.

            Коментар


              #51

              Коментар


                #52
                deadairplane написа:
                Stefan Hadjov написа:
                Като си толкова знаещ и печен,защо не се включи в темата която цитираш и която очевидно не си разбрал и с знания и аргументи да оспориш глупостите мИ.Четеш подробно,препрочиташ текста за да го разбереш добре и ако не си съгласен си излагаш възраженията.А ти си научил една думичка-глупости, и като я повтаряш непрекъснато си мислиш че си убедителен.Не стават така тези работи колега.Жалко за прЕтенциите ти.
                Какво съм разбрал и какво не, е нещо което само аз знам. Да не би сега и телепат да стана?Включвам се само в темите които искам!!!!!Все още чакам отговор на въпросите които ти зададох вече три пъти:1. Кой си ти подяволите, и какво ти дава правото да измисляш нови термини?2. Къде е инжектора на Ламбда контрола, та го наричаш моно-инжекцион?ПС претенции се пише с Е а не с ИПС2 Не е неубходимо да препрочитам темата!! Не съм бавноразвиващ се!!!! И без това глупостите изписани там, са ми в повече.
                Ще ти отговоря по реда на въпросите,въпреки че по начина в който влизаш в спор и водиш спора не заслужаваш отговор.1.Има ли значение кой съм аз и както за мене няма никакво значение кой си ти.И двамата сме хора равноправно участващи във форума.Всеки се изразява така както сметне за добре и ползва термини каквито смята за необходимо.Това че те не пасват на твоята терминология аз за това нямам абсолютно никаква вина.По скоро би трябвало да я търсиш в себе си.2.Ако беше прочел цитираната от теб тема в която трябва да се видят ГЛУПОСТИТЕ които съм написъл щеше да разбереш къде е инжектора на Ламбда контрола и нямаше да задаваш излишни въпроси.Това показва,че не четеш темите или не разбираш прочетеното защото се вижда че търсиш под под вола теле както се казва за да хулиш и плюеш.Но за това аз нямам вина.А инжектора или клапана или стъпк. моторче или общо казано това което спира и пуска газта/както искаш го наречи/ управлявано от контролера на газта се намира на абсолютно същото място където се намира и при бензиновата моноинжекция-преди дроселовата клапа.3.Имам една много проста молба към теб.Така както аз си излагам тезите и така както аз ги защитавам в постовете ми по различните теми,да усвоиш същия начин на общуване с колегите си.Ако не си съгласен с нещо,кажи защо и потвърди възражението си със сериозни аргументи. Ако не знаеш не е обидно,просто кажи така съм чувал че се говори.А да кажеш на някого че е написъл ГЛУПОСТИ,въпреки че това явно ти е любимата думичка която ползваш непрекъснато,ни най малко не доказва това което твърдиш.Би трябвало да се досещаш какво доказва.

                Коментар


                  #53
                  Еееее недеите да се карате и да споритеуважаваите се,няма смисъл
                  "Умният човек не вярва на всичко което чуе,
                  не казва всичко, което знае и не харчи всичко което има."

                  Коментар


                    #54
                    От подобни спорове доста хора се отдрапнаха от форума,което и излишно мисля Всеки е полезен с нещо тук Yellow_Flash_Colorz_PDT_02
                    "Умният човек не вярва на всичко което чуе,
                    не казва всичко, което знае и не харчи всичко което има."

                    Коментар


                      #55

                      Коментар


                        #56
                        Не, не спорете. Всеки е капацитет в своята област. Не е срамно човек да не знае всичко. Аз лично попивам информация от този форум и съм заформил добри дивиденти от него. И точно вие колеги, сте едни от хората, чието мнение или съвети са ценни за мен. Афектирани сте и прекрачвате добрия тон... Няма какво да му мислим: ФИАТ и неговите "неволи" са само мит, а българският мозък се промива бързо ( не и неговия начин на мислене).
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #57
                          deadairplane написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          .......2.Ако беше прочел цитираната от теб тема в която трябва да се видят ГЛУПОСТИТЕ които съм написъл щеше да разбереш къде е инжектора на Ламбда контрола и нямаше да задаваш излишни въпроси.Това показва,че не четеш темите или не разбираш прочетеното защото се вижда че търсиш под под вола теле както се казва за да хулиш и плюеш.Но за това аз нямам вина.А инжектора или клапана или стъпк. моторче или общо казано това което спира и пуска газта/както искаш го наречи/ управлявано от контролера на газта се намира на абсолютно същото място където се намира и при бензиновата моноинжекция-преди дроселовата клапа.3.Имам една много проста молба към теб.Така както аз си излагам тезите и така както аз ги защитавам в постовете ми по различните теми,да усвоиш същия начин на общуване с колегите си.Ако не си съгласен с нещо,кажи защо и потвърди възражението си със сериозни аргументи. Ако не знаеш не е обидно,просто кажи така съм чувал че се говори.А да кажеш на някого че е написъл ГЛУПОСТИ,въпреки че това явно ти е любимата думичка която ползваш непрекъснато,ни най малко не доказва това което твърдиш.Би трябвало да се досещаш какво доказва.
                          След това което си написал и аз съм подчертал в червено, как изобщо имаш очи да напишеш това зеленото??????А за този цитат:
                          Stefan Hadjov написа:
                          Недей да спориш,защото ти трябва време и четене за да ти се изяснят нещата.А неграмотен е този който си стяга гайките на джантите така че си къса шпилките.И разбира се след това му е виновна лошо направената кола.
                          И всичкото това написано от технически неграмотен човек, който не прави разлика между инжектор и клапан.Това да си технически неграмотен не е срамно. Обаче да се изказваш токлкова "компетентно", да пращаш другите да четат, докато ти не си прочел и един ред. Да си присвояваш правата на изобретателите и откривателите, като преименуваш създадените от тях неща!!!!!! Мой човек, това се нарича ПРОСТОТИЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          След последното написано от теб,за твоята техническа грамотност и възпитание нищо дуго не мога да добавя освен това което ти си определил за себе си:DARK SIDE OF THE MOON.Към двамата колеги. Спрете този спор! Освен че няма никаква връзка с темата, можете да си спорите на лични. При следващ подобен пост, темата ще бъде заключена!Модераторски екип Фиат Форум

                          Коментар


                            #58
                            Здравейте колеги.За първи път се включвам във форума, понеже сте подхванали една болна тема за здравината на ФИАТ.Аз съм имал три ФИАТа УНО ,ТИПО и вмомента съм с МАРЕА, изкам да Ви кажа ,че никакви проблеми не съм имал с първите два, за Мареята още нее минало много от покупката ,но като цяло е много-добра и доно да е така. За 15г. съм се наслушал на всякакви не приказки за фиатите и то главно от абсолютни ЛАИЦИ, та моят съвет е да сикарате автомобилите и просто им се усмихвайте те ВИ завиждат. На добъ път.
                            FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
                            FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
                            FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
                            HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS

                            Коментар


                              #59
                              Ами тези, които плюят са вече с един по-малко: Мой приятел прегря своята Рено Лагуна 1,9 dci ( ako не бъркам абревиатурата на комън рейла на Реното му)и се наложи да ползва кола от Рента кар. За три дена ползвал (30Е на ден) Фиат Мареа 1,9 JTD. След като се върна ми звънна да ме пита дали и моята кола е със същия двигател. Искаше да тества и нея. В погледа му се четеше объркване. Не можеше да повярва, че дизелът на нашата марка е толкова пъргав...Когато аз си купих Фиата за 5 900 лв. - той си купуваше Лагуната за 12 000 лв.( и двете са 2001 год.) и някак си по - своемо беше убеден, че купува нещо в пъти по-добро. Сега не мисли така.ПС: Когато отишъл в Рента му предложили Мареата...защото била с двигател JTD конструиран и произвеждан от Пежо
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар


                                #60
                                ntodorov написа:
                                Ами тези, които плюят са вече с един по-малко: Мой приятел прегря своята Рено Лагуна 1,9 dci ( ako не бъркам абревиатурата на комън рейла на Реното му)и се наложи да ползва кола от Рента кар. За три дена ползвал (30Е на ден) Фиат Мареа 1,9 JTD. След като се върна ми звънна да ме пита дали и моята кола е със същия двигател. Искаше да тества и нея. В погледа му се четеше объркване. Не можеше да повярва, че дизелът на нашата марка е толкова пъргав...Когато аз си купих Фиата за 5 900 лв. - той си купуваше Лагуната за 12 000 лв.( и двете са 2001 год.) и някак си по - своемо беше убеден, че купува нещо в пъти по-добро. Сега не мисли така.ПС: Когато отишъл в Рента му предложили Мареата...защото била с двигател JTD конструиран и произвеждан от Пежо
                                Аз имам кумшия които кара Опел Вектра от тези с Изузо двигател 1.7тд Та същия този кумшия който е на 60г. така се беше влюбил във Опела че се побърка като го качих в Мареата. Една седмица всеки ден ходихме с Мареата до един обект и през цялото му возене в Мареата виждах злобичката и зависта как започва да се прокрадва в очите му. Той си мислеше че от Вектрата по хубаво няма но явно изследваше всеки един детайл в колата и правеше сравнения. След това беше казал на един познат. Той Атанас се фука с този Фиат но това вече не е Фиат те ги правили вече във Фолксваген и няма нищо общо с Фиат така му бил казал някой Кажете ми как да ги тълкувам тези приказки още мисля за тях
                                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                                Коментар

                                Working...
                                X