Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо плюят???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аз като си купих Бравото преди 3 години, много мой приятели (каращи VW), ме посрещнаха с редовните реплики, който сме ги чували всички:"Как можа да си купиш Фиат ?! Ти луд ли си?! Това са страшни боклуци! Никога не бих карал такава трошка!!! Само си си дал парите .... тц-тц-тц... ". Както си "цъкаше", като я видя отвътре: "Ама тя много раздвижена, таблото хубаво е направено, салона е удобен... брей?! ....Абе готина е ... но ще съжаляваш като почнеш да висиш по сервизите!". Еми за всеобщо съжаление все още не съм "висял по сервизите" , за да почна да съжалявам... съдба. Наскоро пак се видях с човека отправил такива реплики към Фиатчето, и седнахме да пием бира, естествено се разговорихме за коли:"Мани полудял съм .... искат ми 1500 лв. за съединител..... не ми работят пръскалките на Пасата.. трябва да ходя на жичкаджия.... Ти к’во стаа с тебе върви ли Фиатката, имаш ли някакви проблеми ?"Аз: " НЕ! ""Е как така НЕ!?!??!"Аз: "Еми нищо не съм пипал, само сменям маслото/ремъци когато трябва, слагам бензин и вече съм минал 40 000км., водих я да я прегледат, ако има нещо по окачването... майстора като я видя вика за какво я водиш тя си е ОК."Мисля, че е излишно да ви казвам каква му беше крива физиономията нали? Истината е че не зависи каква е колата, а как се кара и поддържа Много безаварийни километри на всички колеги
    Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
    Polo 1.0, юли 1997г.

    Коментар


      #32
      Колеги тези неща отдавна ги слушам. А какво показва личния ми опит....... 2 години откакто карам бравата... 32000км по нашите хубавки пътища. Ами честно дори не съм си и представял, че чак толкова безпроблемно ще карам тези 2 години. Едно единствено сервизиране при което бяха сменени консумативите - ремъци ролки свещи и т.н. и от там нататък само масло... Сипвам и карам... този така известен израз. Всички около мен са с немски.... доста честичко навесяват сервизите, нищо че немските машини са много здрави. Та всичко е на каква кола ще случиш
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #33
        А огромна ли е разликата между Брава/о, Марея и Пунтото, от гледна точка на окачване и тн, чисто технически?
        Fiat Punto, 1,2 cc, 1997, но нищо не разбирам от автомобили

        Коментар


          #34
          Пропускате една много важна ,основна и съществена част - Това колко КМ. изминавате с колите си Имам един съсед с един кадет на 30 години дето е на 120 000 реални км и нищо не му се е счупило досега За да не правиш кола ,истината е ,че през 2 години трябва да я сменяш или през 60 000км .Тия които имат пари да го правят това ПО-РЯДКО :D висят по сервизите ,без значение каква марка е ,изключвам някои култови модели на мерцедес ,които наистина са здрави коли и нямат трошене
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #35
            stan.s написа:
            Няма лоша кола колеги,има лоши шофьори :D
            Бих добавил и лоши пътища! На паваж в Бравока е диско, ама на гладко все едно Валс слушаш, толкова е приятно. Иначе какво да кажа аз. Не съм се допитвал до никого. Харесвам този модел още, когато излезе. Винаги съм го харесвал. Важното е на мен да ми е добре. Като караш като ненормален по паваж, как няма да се разбие нещо, затова бавно и спокойно. Който бърза, ще ме заобиколи. Аз съм доволен от Фиат.
            NOW: ???
            Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
            Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

            Коментар


              #36
              При мен статистиката е 4 години и 30 000...като погледнеш, не са много километри, само че в последната година са 20 000.Заради леко потропване сега смених единия носач, и кормилен накрайник, заради маншон пък - карето. Всичко това отляво, и това с левия носач и накрайника вероятно е щото закарах колата до сервиза със счупено каре, а то дърпаше волана през цялото време, сигурно съм ги разбил...мой си късмет. Останалото е истории от дърпане на здрави и нечупещи се коли до сервиза.Според мен в момента най-здравите коли са японските, като говорим за нови коли. В тази връзка нямам никакви наблюдения над новите фиати...освен че са адски много вече по пътищата ни. Затова може и да не съм съвсем прав. Немските с тази цена/качество напоследък бая назад остават.ПП. Вчера видях това пред нас и още съм афектиран! Сигурно най-хубавото комби, което съм вждал!
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #37
                GTipo написа:
                При мен статистиката е 4 години и 30 000...като погледнеш, не са много километри, само че в последната година са 20 000.Заради леко потропване сега смених единия носач, и кормилен накрайник, заради маншон пък - карето. Всичко това отляво, и това с левия носач и накрайника вероятно е щото закарах колата до сервиза със счупено каре, а то дърпаше волана през цялото време, сигурно съм ги разбил...мой си късмет. Останалото е истории от дърпане на здрави и нечупещи се коли до сервиза.Според мен в момента най-здравите коли са японските, като говорим за нови коли. В тази връзка нямам никакви наблюдения над новите фиати...освен че са адски много вече по пътищата ни. Затова може и да не съм съвсем прав. Немските с тази цена/качество напоследък бая назад остават.ПП. Вчера видях това пред нас и още съм афектиран! Сигурно най-хубавото комби, което съм вждал!
                Мдаа, ти си уцелил следващата ми ми кола Магическа е наистина - един ден на връщане от стара загора настигна един италиано с такава и макар да караше бавно карах след него 20 километра за да я погледам, после го изпреварих и карах пред него за да се нагледам в огледалото. Не съм виждал в Хасково обаче засега. Само една с немски номер се появява чар-пат та я показах на жената и тя 100% я одобри от пръв поглед, което се случва за пръв път в моя живот Ако никой не ме изпревари до догодина по това време, може да съм първия с така във Форума А по темата - аз карам фиати от толкова години вече, и толкова много съм сменил - Полски ФИАТ (навремето на баща ми ),Уно, Крома, Типо, Пунто 1, сега Брава и Пунто 2 - че приятелите ми разбирачи не смеят да говорят с мене на тази тема - или разбраха че съм твърда глава или заподозряха че съм по-хитър от тях - щото вече двама си купиха фиати и те .Само на зет ми не мога да обясня - Пасат, та Пасат - е хубав е, 2003 година лимузина, ама за тия пари Крома с кожа щеше да вземе, 2006 с фул екстри.Догодина живот и здраве Бравата и Пунтака ги продавам и вземам една голям семейна кола - мислех за Стило комби, ама на Кромите цените вече са по 6-7к евра, до една година ще паднат на 5к евро за читав екземпляр. Ако пък падне акциза както чувам ( да остане само за над 200коня) ме гледайте как се качвам на някоя 2,4жтд автомат, 200 магарета
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #38
                  Yavor,Специално за теб пускам тази снимкада те подразня, разбира се) Може да не съм първия дето ще си купи такава във форума, но със сигурност съм първия, който е сядал в нея
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #39
                    Ми защо не приемете, че просто е въпрос на вкус.

                    Коментар


                      #40
                      Аз пък само едно не разбирам, що трябва да се хващаме за висенето по сервизите ? То пътища няма, майстори чат-пат се намират, че си нямал късмет и с двете на веднъж не прави тази или онази кола по-хубава. Аз за моята до сега съм дал към 1200лв, без да смятам парите за гуми, ама като са ни такива пътищата и като я настъпвам като за последно, си плащам като пич и не ми дреме. То вечни неща няма. Не може да си вземеш кола на старо за 3-5-10 хиляди лева и да искаш само да сипваш гориво и тук-там масло и само да ръчкаш. Такъв филм няма. А не се ли поддържа една кола скоро става на развалина.

                      Коментар


                        #41

                        Коментар


                          #42
                          deadairplane написа:
                          Хич даже не съм съгласен с тебе. Затя си взема корола версо. На втория месец изумка компресора на климатика. На 3тия скочи в една дупка и огъна джантата, докато слага резервната гума скъса всички шпилки на главината и това с обикновен ключ насред пътя. Прибраха го с репатрак.
                          Ами тя колата не е виновна,че зетя ти е скочил в дупка и не знае с колко се стягат гайките на джантата.Дай заради този случай да оплюеме най продавания японски автомобил в света.

                          Коментар


                            #43
                            Те сега ги дават новите тойоти с 22 % намаление - във Варна станаха много, като голфове!

                            Коментар


                              #44

                              Коментар


                                #45
                                deadairplane написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                deadairplane написа:
                                Хич даже не съм съгласен с тебе. Затя си взема корола версо. На втория месец изумка компресора на климатика. На 3тия скочи в една дупка и огъна джантата, докато слага резервната гума скъса всички шпилки на главината и това с обикновен ключ насред пътя. Прибраха го с репатрак.
                                Ами тя колата не е виновна,че зетя ти е скочил в дупка и не знае с колко се стягат гайките на джантата.Дай заради този случай да оплюеме най продавания японски автомобил в света.
                                Според Тебе с колко се стягат гайки на пътя, с ключа за резервната гума???? Може би трябва всички да си купим и да си хвърлим в багажника по един динамометричен ключ за няколко хиляди лева, защото евентуално някой ден би могло да ни се наложи да сложим резервната гума.То бива неграмотни изказвания, ама това твоето на нищо не прилича.ПС на ламбда контрола къде му е инжектора, че го наричаш газов моно-инжекцион????????
                                Недей да спориш,защото ти трябва време и четене за да ти се изяснят нещата.А неграмотен е този който си стяга гайките на джантите така че си къса шпилките.И разбира се след това му е виновна лошо направената кола.

                                Коментар

                                Working...
                                X