Аз като си купих Бравото преди 3 години, много мой приятели (каращи VW), ме посрещнаха с редовните реплики, който сме ги чували всички:"Как можа да си купиш Фиат ?! Ти луд ли си?! Това са страшни боклуци! Никога не бих карал такава трошка!!! Само си си дал парите .... тц-тц-тц... ". Както си "цъкаше", като я видя отвътре: "Ама тя много раздвижена, таблото хубаво е направено, салона е удобен... брей?! ....Абе готина е ... но ще съжаляваш като почнеш да висиш по сервизите!". Еми за всеобщо съжаление все още не съм "висял по сервизите" , за да почна да съжалявам... съдба. Наскоро пак се видях с човека отправил такива реплики към Фиатчето, и седнахме да пием бира, естествено се разговорихме за коли:"Мани полудял съм .... искат ми 1500 лв. за съединител..... не ми работят пръскалките на Пасата.. трябва да ходя на жичкаджия.... Ти к’во стаа с тебе върви ли Фиатката, имаш ли някакви проблеми ?"Аз: " НЕ! ""Е как така НЕ!?!??!"Аз: "Еми нищо не съм пипал, само сменям маслото/ремъци когато трябва, слагам бензин и вече съм минал 40 000км., водих я да я прегледат, ако има нещо по окачването... майстора като я видя вика за какво я водиш тя си е ОК."Мисля, че е излишно да ви казвам каква му беше крива физиономията нали? Истината е че не зависи каква е колата, а как се кара и поддържа Много безаварийни километри на всички колеги
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо плюят???
Collapse
X
-
Колеги тези неща отдавна ги слушам. А какво показва личния ми опит....... 2 години откакто карам бравата... 32000км по нашите хубавки пътища. Ами честно дори не съм си и представял, че чак толкова безпроблемно ще карам тези 2 години. Едно единствено сервизиране при което бяха сменени консумативите - ремъци ролки свещи и т.н. и от там нататък само масло... Сипвам и карам... този така известен израз. Всички около мен са с немски.... доста честичко навесяват сервизите, нищо че немските машини са много здрави. Та всичко е на каква кола ще случишFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Пропускате една много важна ,основна и съществена част - Това колко КМ. изминавате с колите си Имам един съсед с един кадет на 30 години дето е на 120 000 реални км и нищо не му се е счупило досега За да не правиш кола ,истината е ,че през 2 години трябва да я сменяш или през 60 000км .Тия които имат пари да го правят това ПО-РЯДКО :D висят по сервизите ,без значение каква марка е ,изключвам някои култови модели на мерцедес ,които наистина са здрави коли и нямат трошенефиатче Браво 2.0
Коментар
-
stan.s написа:Няма лоша кола колеги,има лоши шофьори :DNOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
При мен статистиката е 4 години и 30 000...като погледнеш, не са много километри, само че в последната година са 20 000.Заради леко потропване сега смених единия носач, и кормилен накрайник, заради маншон пък - карето. Всичко това отляво, и това с левия носач и накрайника вероятно е щото закарах колата до сервиза със счупено каре, а то дърпаше волана през цялото време, сигурно съм ги разбил...мой си късмет. Останалото е истории от дърпане на здрави и нечупещи се коли до сервиза.Според мен в момента най-здравите коли са японските, като говорим за нови коли. В тази връзка нямам никакви наблюдения над новите фиати...освен че са адски много вече по пътищата ни. Затова може и да не съм съвсем прав. Немските с тази цена/качество напоследък бая назад остават.ПП. Вчера видях това пред нас и още съм афектиран! Сигурно най-хубавото комби, което съм вждал!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
GTipo написа:При мен статистиката е 4 години и 30 000...като погледнеш, не са много километри, само че в последната година са 20 000.Заради леко потропване сега смених единия носач, и кормилен накрайник, заради маншон пък - карето. Всичко това отляво, и това с левия носач и накрайника вероятно е щото закарах колата до сервиза със счупено каре, а то дърпаше волана през цялото време, сигурно съм ги разбил...мой си късмет. Останалото е истории от дърпане на здрави и нечупещи се коли до сервиза.Според мен в момента най-здравите коли са японските, като говорим за нови коли. В тази връзка нямам никакви наблюдения над новите фиати...освен че са адски много вече по пътищата ни. Затова може и да не съм съвсем прав. Немските с тази цена/качество напоследък бая назад остават.ПП. Вчера видях това пред нас и още съм афектиран! Сигурно най-хубавото комби, което съм вждал!Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
mnpenchev
Аз пък само едно не разбирам, що трябва да се хващаме за висенето по сервизите ? То пътища няма, майстори чат-пат се намират, че си нямал късмет и с двете на веднъж не прави тази или онази кола по-хубава. Аз за моята до сега съм дал към 1200лв, без да смятам парите за гуми, ама като са ни такива пътищата и като я настъпвам като за последно, си плащам като пич и не ми дреме. То вечни неща няма. Не може да си вземеш кола на старо за 3-5-10 хиляди лева и да искаш само да сипваш гориво и тук-там масло и само да ръчкаш. Такъв филм няма. А не се ли поддържа една кола скоро става на развалина.
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:Хич даже не съм съгласен с тебе. Затя си взема корола версо. На втория месец изумка компресора на климатика. На 3тия скочи в една дупка и огъна джантата, докато слага резервната гума скъса всички шпилки на главината и това с обикновен ключ насред пътя. Прибраха го с репатрак.
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:Stefan Hadjov написа:deadairplane написа:Хич даже не съм съгласен с тебе. Затя си взема корола версо. На втория месец изумка компресора на климатика. На 3тия скочи в една дупка и огъна джантата, докато слага резервната гума скъса всички шпилки на главината и това с обикновен ключ насред пътя. Прибраха го с репатрак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар