Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо плюят???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо плюят???

    От скоро съм член на племето на шофьорите и на Фиат. Самата покупка беше съпроводена с неистово храчене по Фиат и по другите италианки от "експертите" до които се допитах. Та се питах дали има някаква конкретна случка, несполучлив модел или някаква причина поради която се плюе толкова???
    Fiat Punto, 1,2 cc, 1997, но нищо не разбирам от автомобили

    #2
    Не просто тия който правят пици и макарони не могат да правят коли. Това е положението Но нещо конкретно ако ги питаш..... един приятел на втория ми братовчед по бащина линия разправяше че имал италианска кола и много се чупела
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    Коментар


      #3
      Често ми казват: Аз Фиат не харесвам. Когато ги попиташ защо? - Никой не може да ти отговори. За мен истината е една: Италиянците винаги са правили красиви и добри коли, които изглеждат добре. Мнителността на българина е продиктувана от факта, че с тази марка всички свързват - руските Жигули, Лада ( модели на ФИАТ ), полския ФИАТ - все коли, които са пълнили пътищата ни по времето на бай Тошо, но никой не си размачка мозъка за да си зададе въпроса: Аджеба, защо и сега има Лади и Жигули на по 35 години, които все още се мърдат по пътищата.Справка: На дядо ми Жигулата е произведена 1972 г. 37 години по- късно дядо ми (лека му пръст на човека) го няма на този свят, Жигулката си е жива.
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #4
        Как да ти кажа, пич? Аз съм автомобилен механик и ще ти кажа така - българските механиците не могат да ремонтират италиантите - викали са ме за проста смяна на носач, за което на мен ми отне 5:56 мин - засичахме го (за демонтаж-монтаж)! А на колегите им е отнело повече от 45 мин и много псувни! ! Не италианките са виновни - механиците ни са под всякаква критика!

        Коментар


          #5
          Интересно е, защото хората разбиращи и занимаващи се с автомобили обикновенно са хора техничари и като хора мислещи инженерно ми се струва глупаво да вярват на някакви технически необосновани митове ...Аз определено не разбирам от автомобили даже винаги ми се е струвало леко иронично да слагам себе си и думата автомобил в положително изречение, но така или иначе ако имах мнение за сферата щеше да бъде базирано на някакъв факт, аз за това и ви питам ... ама явно проблема е в "експертите", които познавам :D Нека въпроса да остане отворен, ако някой от някъде намери истински довод - да сподели, защото откровенно ви казвам, че като казах, че съм си взел Фиат, хората отреагираха все едно съм им казал, че баща ми ще си сменя пола :D ... моля споделете ми "феновете" на коя марка плюят най-много, със сигурност ще има форум, та искам да се регистрирам там и да питам какви доводи имат срещу Фиат ... просто ми е интересно
          Fiat Punto, 1,2 cc, 1997, но нищо не разбирам от автомобили

          Коментар


            #6
            ///// написа:
            Как да ти кажа, пич? Аз съм автомобилен механик и ще ти кажа така - българските механиците не могат да ремонтират италиантите - викали са ме за проста смяна на носач, за което на мен ми отне 5:56 мин - засичахме го (за демонтаж-монтаж)! А на колегите им е отнело повече от 45 мин и много псувни! ! Не италианките са виновни - механиците ни са под всякаква критика!
            В тоя ред на мисли - phoenix - вдигане на кола на крик, сваляне на гума, смяна на накрайник, смяна на биалета, смяна на носач, стягане на гума, сваляне на кколата, проверка на всичко, допълнително стягане на биалетата, и всичко това на тротоара, не в сервиз - 25 минути (двайсет и пет) Механиците ни са под вс. критика, както казваш.

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              ///// написа:
              Как да ти кажа, пич? Аз съм автомобилен механик и ще ти кажа така - българските механиците не могат да ремонтират италиантите - викали са ме за проста смяна на носач, за което на мен ми отне 5:56 мин - засичахме го (за демонтаж-монтаж)! А на колегите им е отнело повече от 45 мин и много псувни! ! Не италианките са виновни - механиците ни са под всякаква критика!
              В тоя ред на мисли - phoenix - вдигане на кола на крик, сваляне на гума, смяна на накрайник, смяна на биалета, смяна на носач, стягане на гума, сваляне на кколата, проверка на всичко, допълнително стягане на биалетата, и всичко това на тротоара, не в сервиз - 25 минути (двайсет и пет) Механиците ни са под вс. критика, както казваш.
              ... ами че какво ... сложно звучи за лаик, като мен например ... сигурно и на тях им е сложно :D :D :D :D
              Fiat Punto, 1,2 cc, 1997, но нищо не разбирам от автомобили

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                ///// написа:
                Как да ти кажа, пич? Аз съм автомобилен механик и ще ти кажа така - българските механиците не могат да ремонтират италиантите - викали са ме за проста смяна на носач, за което на мен ми отне 5:56 мин - засичахме го (за демонтаж-монтаж)! А на колегите им е отнело повече от 45 мин и много псувни! ! Не италианките са виновни - механиците ни са под всякаква критика!
                В тоя ред на мисли - phoenix - вдигане на кола на крик, сваляне на гума, смяна на накрайник, смяна на биалета, смяна на носач, стягане на гума, сваляне на кколата, проверка на всичко, допълнително стягане на биалетата, и всичко това на тротоара, не в сервиз - 25 минути (двайсет и пет) Механиците ни са под вс. критика, както казваш.
                Емо е професионален механик и е работил в сервиза на тойота! Мисълта ми е такава - добре - щом смяната на носач е над 45 мин, аджеба какво да говорим за ремонта по електрониката и другите висши дисциплини по колата?

                Коментар


                  #9
                  Няма лоша кола колеги,има лоши шофьори :D
                  Marea Weekend-1.9 Jtd-Elx-2000

                  Коментар


                    #10
                    noriaga написа:
                    Не просто тия който правят пици и макарони не могат да правят коли.
                    Да се помилва, не да се разтреля. Да се помилва не, да се разстреля.

                    Коментар


                      #11
                      Този мит за калпавите италиански автомобили по мои наблюдения лека-полека си отива. В нашия град през последните 2-3 години има драстично увеличение на италианките. Преди бяха екзотика, сега е пълно. Особено "Punto" и "Bravo/a". Е, най-дебелите глави трудно ще се променят. Но за тях какво ни пука И друго, който плюе италианската техническа мисъл, явно е кон с капаци. Реалностите са такива - едва ли има нещо техническо, което да не се произвежда в Италия. И то на най-високо ниво. Битова техника, мотоциклети, автомобили, камиони, автобуси, пътно-строителна техника... та и до самолети можем да стигнем.
                      FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
                      FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

                      Коментар


                        #12
                        ///// написа:
                        Мисълта ми е такава - добре - щом смяната на носач е над 45 мин, аджеба какво да говорим за ремонта по електрониката и другите висши дисциплини по колата?
                        Жалко че такива като вас са малко, повечето до вчера не са виждали кола, днес са механици. Какво да кажа, когато лятото трябваше да се смени обтяжна ролка и един ми каза че трябва да му я оставя сутринта, и вечерта ще ми се обади дали е готово, а аз пред работата си я смених сам за 25 минути с помощта на колегата ми. А добрите жичкаджии наистинба се броят на пръсти.

                        Коментар


                          #13
                          Всяко техническо решение има своите предимства и своите недостатъци. Писал съм го и в друга тема - голяма грешка е да си предубеден към нещо, защото нещата се променят. Италианските коли с нищо не отстъпват на останалите, да не казвам че техническите решения при тях са доста напред спрямо повечето марки автомобили. Пример от вчера: Просто бях изумен на немската глупост. Огромно БМВ, не го видях какво е, но става въпрос за лек автомобил а не джип(то и джиповете им са едни паркетници ама.........)маневрираше на улицата до служебния ни паркинг. Колелетата му бяха извъртяни много и тогава видях това, което ме втрещи. Кормилните накрайници разположени най-долу под мотора(говоря и за вътрешния и външния)не само че са захванати към шенкела там, където на наште коли са шарнирните болтове, а минаваше на 4 пръста от земята. Маншончето горкото беше сдало богу-дух. Но какво ще стане при едно къмъче(или дупчица) на пътя. Това се къса като стой та гледай, и след това автомобила е неуправляем. Ако питате обаче вашите познати специалисти мнението им за БМВ, то ще бъде прекрасно. Та просто не ги слушайте, карайте си колата и много без аварийни километри. А когато нещо се счупи, а то ще се счупи защото вечни неща няма, важното е да се отремонтира грамотно. Не с чук.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            stivst написа:
                            Този мит за калпавите италиански автомобили по мои наблюдения лека-полека си отива. В нашия град през последните 2-3 години има драстично увеличение на италианките. Преди бяха екзотика, сега е пълно. Особено "Punto" и "Bravo/a". Е, най-дебелите глави трудно ще се променят. Но за тях какво ни пука И друго, който плюе италианската техническа мисъл, явно е кон с капаци. Реалностите са такива - едва ли има нещо техническо, което да не се произвежда в Италия. И то на най-високо ниво. Битова техника, мотоциклети, автомобили, камиони, автобуси, пътно-строителна техника... та и до самолети можем да стигнем.
                            В този ред на мисли ще допълня: Италия има Ферари, Ламборгини, Мазерати и какво ли не. Не може техническа мисъл произвела и създала тези машини да си бръкне в носа и да твори "боклуци". Въобще италиянците са силни във всичко - че лоши ли са макароните, пиците и пастите им, лоши ли са жените им, лоши ли са дизайнерите им ( модни и всякакви други), слабо ли е културното им наследство и т.н. Всичко е предпоставка за качество не само на живот, но и на творческа мисъл...Като се замисля - не само колите ми са италиянски - цялата ми домакинска техника е такава.
                            A17DTС/S
                            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                            Коментар


                              #15
                              Определено като дизайн (поне за това нещо мога да изкажа мнение) мачкат, в смисъл като си вземах автомобила имаше опция да взема един Голф3, който беше с 5 години по стар и с около 1к по скъп, та като дизайн не мисля че може да ги поставяме на една и съща равнина. :D А относно храните пак е тотална доминацията, но трябва да им признаем бирите на немския лагер, италианската Peroni е наистина много crappy
                              Fiat Punto, 1,2 cc, 1997, но нищо не разбирам от автомобили

                              Коментар

                              Working...
                              X