Моля, да бъдем по-толерантни във форума и да уважаваме мнението и на тези, които не мислят като нас.
Вудо, аз се АРГУМЕНТИРАМ БЕ Подплатен съм с толерантност ... купих си фиата от немотия и упоритост Не съм сектант - имал съм опел (доволен), имам форд (доволен), имам фиат (доволен)... за мен важното е да ме превози спокойно и .. безгрижно от точка А до точка Б, а ако може и до точка В - супер
Вудо, аз се АРГУМЕНТИРАМ БЕ Подплатен съм с толерантсност ... купих си фиата от немотия и упоритост Не съм сектант - имал съм опел (доволен), имам форд (доволен), имам фиат (доволен)... за мен важното е да ме превози спокойно и .. безгрижно от точка А до точка Б, а ако може и до точка В - супер
Земи се спри !!! Ако те баннат с кого ще се драча? Иначе ми хареса как го нареди. Прав си!
Както казах карам и двете коли ежедневно, и двете са стари боклуци и не мисля да разсмивам който и да е форум, това са ми наблюденията за 2 години каране на фиат. И да, фиат брава не е по-стабилен в завои от опел корса, приемето го някак.Колега радвам се, че не си изпадал в ситуация да се прибираш по тъмно до България без фарове, но е хубаво да се замислиш за резервно реле поне, за да не останеш разочарован някоя нощ.Няма да пиша повече в тази тема, че нещо много на вътре го приемате, а все пак това са само ламарини.
Много ни разсмя с тези твои твърдения за стабилноста. Ако под завой имаш предвид да обърнеш посоката на движение на ограничено място да , Корсата ще завие на по-малко място от Бравата но да говориш че в спортно каране в завой направо е смях. И аз говоря от позиция на човек сблъскал се с двата автомобила. Това което мога да направя с една Брава даже небих си помислил да опитам с Корсата Пак ти казвам Корсичката така се накланя и силно прилича на куче вдигащо крак зада пр.....е някое дърво. Липсва и доста сцепно тегло и под нея се образува зона на ниско атмосферно налягане Това последното беше шега :D
Олигофренско е това, че не можеш да четеш или неможеш да разбереш написаното. Нищо не съм споменавал за носачи, датчици, шевролети или окачване. Като има проблем с окачването то почва да тропа , трака , вие, каквото му е преди да стане някоя беля. А за изгасването на фаровете се случва ей така неочаквано. Това за мен е проблем.
Прав си, токът има кофти навика да не скърца преди да спре. А още по-рядко трака. Не ми се вярва релетата на Корсата да ти изпращат двуседмични предупреждения за намерението си да изгорят. Но може и да греша. Само не разбирам с какъв акъл си карал без фарове по магистралата. Това по-добре да го беше премълчал. За Брава не знам, аз имам Браво, но да ми кажеш, че е нестабилно е просто смешно. Нещо друго може би бих приел, но стабилността на колата е много добра. Впрочем вас с Корсите не ви разбирам. Веднъж малко след Стражица, посока Варна, както си карам със 130 ме изпревари една Корса Разбирам, че ръждата е бърза, ама не си струва да си рискувате живота, а и така или иначе няма къде да и избягате Към модераторите:Моля колегата с име на китайска билка да бъде ( поне ) предупреден за обида към потребител. Покажете поне малко принципност.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Олигофренско е това, че не можеш да четеш или неможеш да разбереш написаното. Нищо не съм споменавал за носачи, датчици, шевролети или окачване. Като има проблем с окачването то почва да тропа , трака , вие, каквото му е преди да стане някоя беля. А за изгасването на фаровете се случва ей така неочаквано. Това за мен е проблем.
Прав си, токът има кофти навика да не скърца преди да спре. А още по-рядко трака. Не ми се вярва релетата на Корсата да ти изпращат двуседмични предупреждения за намерението си да изгорят. Но може и да греша. Само не разбирам с какъв акъл си карал без фарове по магистралата. Това по-добре да го беше премълчал. За Брава не знам, аз имам Браво, но да ми кажеш, че е нестабилно е просто смешно. Нещо друго може би бих приел, но стабилността на колата е много добра. Впрочем вас с Корсите не ви разбирам. Веднъж малко след Стражица, посока Варна, както си карам със 130 ме изпревари една Корса Разбирам, че ръждата е бърза, ама не си струва да си рискувате живота, а и така или иначе няма къде да и избягате Към модераторите:Моля колегата с име на китайска билка да бъде ( поне ) предупреден за обида към потребител. Покажете поне малко принципност.
Не билка бе, корен. Принципност... нали знаеш - те спят, мога да си редактирам мнението, но не - няма Аз съм принципен ... Олигофренията трябва да се изкоренява... щото и Мерцедес се чупи... без предизвестие
Не билка бе, корен. Принципност... нали знаеш - те спят, мога да си редактирам мнението, но не - няма Аз съм принципен ... Олигофренията трябва да се изкоренява... щото и Мерцедес се чупи... без предизвестие
Хич не ги разбирам тез китайски неща. Все пак билката може и да е корен, нали?Иначе нишо лично - редактирай го, по-добре даже. Но ако не го напревиш трябва да те накажат.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Както казах карам и двете коли ежедневно, и двете са стари боклуци и не мисля да разсмивам който и да е форум, това са ми наблюденията за 2 години каране на фиат. И да, фиат брава не е по-стабилен в завои от опел корса, приемето го някак.Колега радвам се, че не си изпадал в ситуация да се прибираш по тъмно до България без фарове, но е хубаво да се замислиш за резервно реле поне, за да не останеш разочарован някоя нощ.Няма да пиша повече в тази тема, че нещо много на вътре го приемате, а все пак това са само ламарини.
Какво резервно реле те гони бе пич!?При такива ситуации се прави най-елементарното - пуска се един директен кабел от плюса на акумулатора до левия фар за да свети постоянно и спасяваш положението. Да да помъкнеме цял резервен автомобил - за да има да си сменяш.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Както казах карам и двете коли ежедневно, и двете са стари боклуци и не мисля да разсмивам който и да е форум, това са ми наблюденията за 2 години каране на фиат. И да, фиат брава не е по-стабилен в завои от опел корса, приемето го някак.Колега радвам се, че не си изпадал в ситуация да се прибираш по тъмно до България без фарове, но е хубаво да се замислиш за резервно реле поне, за да не останеш разочарован някоя нощ.Няма да пиша повече в тази тема, че нещо много на вътре го приемате, а все пак това са само ламарини.
Какво резервно реле те гони бе пич!?При такива ситуации се прави най-елементарното - пуска се един директен кабел от плюса на акумулатора до левия фар за да свети постоянно и спасяваш положението. Да да помъкнеме цял резервен автомобил - за да има да си сменяш.
Киро, щом не спиш - предупреди ме, моля те! Щото иначе трябва да събуда Явор да ме накаже!
Както казах карам и двете коли ежедневно, и двете са стари боклуци и не мисля да разсмивам който и да е форум, това са ми наблюденията за 2 години каране на фиат. И да, фиат брава не е по-стабилен в завои от опел корса, приемето го някак.Колега радвам се, че не си изпадал в ситуация да се прибираш по тъмно до България без фарове, но е хубаво да се замислиш за резервно реле поне, за да не останеш разочарован някоя нощ.Няма да пиша повече в тази тема, че нещо много на вътре го приемате, а все пак това са само ламарини.
Какво резервно реле те гони бе пич!?При такива ситуации се прави най-елементарното - пуска се един директен кабел от плюса на акумулатора до левия фар за да свети постоянно и спасяваш положението. Да да помъкнеме цял резервен автомобил - за да има да си сменяш.
Киро, щом не спиш - предупреди ме, моля те! Щото иначе трябва да събуда Явор да ме накаже!
Прекалено съм пиян за да го направя, но не и за да знам как се оправят фаровете като ти се прецака релето без да ти прати предупредително писмо 2 месеца преди това.Правилното ми писане в това ми състояние се дължи единствено на професионална рутина.Утре ще ти дам предупреждение, ако не го направи някой друг колега, но ще го направя с отврашение.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
... безгрижно от точка А до точка Б, а ако може и до точка В - супер
...Иначе ми хареса как го нареди. Прав си!
Особено до точка В най ми хареса :D Относно стабилността - оня ден ми се случи да изпробвам стабилността точно на Корсичка, ама в огледалото за обратно виждане. Случката е на входа на В. Търново, откъм Самоводене в посока към тунелите. Карахме дълго зад един камион и като минахме моста - пред мен един Мерцедес 190 и камионът, Мерцедесът и аз изпреварихме камиона и виждам, че отзад ми се набира въпросната Корсичка. Обаче аз напирам да изпреваря Мерцедеса и културно изчаквам Корсичката да ни изпревари ли, или нещо друго. Като видях, че няма да може, подпрях си крака на газта, изпреварих Мерцедеса и в завоите преди тунелите видях, че съм със 120, а Корсичката беше далеч назад, защото тези завойчета, макар и не много остри, се оказаха непосилни за стабилността й. Така че, хайде, моля ви се, да не сравняваме несравними неща.
Най ми хареса изказването че трябвало да приемем че корсата била по-устойчива от браво/а , колеги ще падна от смях , би ли ми обяснил някой как да приема нещо което е абсолютно неприемливо и практически невъзможно[/b]
Коментар