Atanas71 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо плюят???
Collapse
X
-
ogi28b написа:В тоя ред на мисли - phoenix - вдигане на кола на крик, сваляне на гума, смяна на накрайник, смяна на биалета, смяна на носач, стягане на гума, сваляне на кколата, проверка на всичко, допълнително стягане на биалетата, и всичко това на тротоара, не в сервиз - 25 минути (двайсет и пет) Механиците ни са под вс. критика, както казваш.Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
-
От 2 години карам редовно Фиат Брава и Опел Корса.. И двете са 97-ма в перфектно състояние. Малката корса е доста по-стабилна на пътя от бравата! Неможе на фиат-а със 140 да мога да завъртя рязко волана с пръст Основното, заради което не бих си купил фиат са недомислиците в него - неможе по цялата кола да са разпръснати реленца и бушончета. Преди година ми се случи нещо доста неприятно с фиат-а и от тогава избягвам да го карам на дълъг път по тъмно - малко преди магистралата от Бургас към София светлините и парното просто спряха! Разглобих цялата кола, проверих всички бушони и крушки, но всичко си беше наред. Прибрах се някак по магистралата без фарове и с отворени прозорци за да не се изпотяват стъклата до София и се оказа някакво си реле, че е изгоряло! Това освен, че е несериозно е и много опасно. Не ми се мисли ако приятелката ми се прибираше сама с колата и и се беше случило какво щеше да прави.Иначе като цяло колата е доста здрава, досега за 20-30 хиляди километра нищо не и е сменено по окачването, пали без проблем и -20 и т.н.
Коментар
-
didko написа:От 2 години карам редовно Фиат Брава и Опел Корса.. И двете са 97-ма в перфектно състояние. Малката корса е доста по-стабилна на пътя от бравата! Неможе на фиат-а със 140 да мога да завъртя рязко волана с пръст Основното, заради което не бих си купил фиат са недомислиците в него - неможе по цялата кола да са разпръснати реленца и бушончета. Преди година ми се случи нещо доста неприятно с фиат-а и от тогава избягвам да го карам на дълъг път по тъмно - малко преди магистралата от Бургас към София светлините и парното просто спряха! Разглобих цялата кола, проверих всички бушони и крушки, но всичко си беше наред. Прибрах се някак по магистралата без фарове и с отворени прозорци за да не се изпотяват стъклата до София и се оказа някакво си реле, че е изгоряло! Това освен, че е несериозно е и много опасно. Не ми се мисли ако приятелката ми се прибираше сама с колата и и се беше случило какво щеше да прави.Иначе като цяло колата е доста здрава, досега за 20-30 хиляди километра нищо не и е сменено по окачването, пали без проблем и -20 и т.н.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Изказах лично мнение. Не съм луд фен на никоя от марките, просто имам доста наблюдения и е възможно някой да вземе това в предвид и да си купи резервно реле например.Може за теб да не е опасно това, но за мен е даже много опасно на магистралата вечер да ти изгаснат светлините и да не можеш да отстраниш повредата, защото това може да ти струва живота или живота на някой друг.Бравата е по-голяма кола от корсата и би трябвало според мен, предполагам и според останалия свят да е по-стабилна на пътя.
Коментар
-
ogi28b написа:///// написа:Мисълта ми е такава - добре - щом смяната на носач е над 45 мин, аджеба какво да говорим за ремонта по електрониката и другите висши дисциплини по колата?Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Predatorsi написа:Какво да говоря повече ,щом като му казах ,че Типо-то е с два вала ,почна да се смее и ми каза ,че нищо не разбирам ,и че няма Типо 1.6 с два разпределителни вала...като видя "сърцето" и направо онемя... ПП:Иначе за италианките ,какво да кажа ,винаги ще ги плюят ,защото завиждат ,че са по-хубави от другите коли...хем вървят повече ,хем са по-красиви...
Коментар
-
didko написа:От 2 години карам редовно Фиат Брава и Опел Корса.. И двете са 97-ма в перфектно състояние. Малката корса е доста по-стабилна на пътя от бравата! Неможе на фиат-а със 140 да мога да завъртя рязко волана с пръстdidko написа:Основното, заради което не бих си купил фиат са недомислиците в него - неможе по цялата кола да са разпръснати реленца и бушончета.didko написа:Преди година ми се случи нещо доста неприятно с фиат-а и от тогава избягвам да го карам на дълъг път по тъмно - малко преди магистралата от Бургас към София светлините и парното просто спряха! Разглобих цялата кола, проверих всички бушони и крушки, но всичко си беше наред. Прибрах се някак по магистралата без фарове и с отворени прозорци за да не се изпотяват стъклата до София и се оказа някакво си реле, че е изгоряло! Това освен, че е несериозно е и много опасно. Не ми се мисли ако приятелката ми се прибираше сама с колата и и се беше случило какво щеше да прави. Иначе като цяло колата е доста здрава, досега за 20-30 хиляди километра нищо не и е сменено по окачването, пали без проблем и -20 и т.н.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Аз с този колега мога да поспоря за стабилноста Управлявам Фиат Мареа Уикенд и мога да кажа че Бравата е доста по стабилна от нея в завой а какво да кажа за Корсата . :D Карах такава като служебна и знам добре в завой как се накланяще като куче което вдига крак да при...кае някое дърво Въобще не си сигурен в това за стабилноста което си написал защото тези твои твърдения за стабилноста са смешни Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 . Една Брава или Браво могат да си играят със тази Корса . Просто са по-широки с цели 14см. спряма следата която оставя Корсата а и немисля че елементарното окачване на Корсата може да се мери със почити спортното окачване на споменатия модел ФиатФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
То е смешно да се твърди че една 900-килограмова със смешно окачване и стъпка е по-стабилна на пътя от една добре стояща със красивата си широка стъпка Брава,ама върви обяснявай на тоя и оня че фиат са добри коли , те знаят че фиат са чупещи се невървежни боклуци,чак да те е страх да тръгнеш с тях нощно време, абе колега знаеш ли моето браво колко пъти е пътувало Италия-България-Италия и денем и нощем , ти с твойто смешно изказване направо се изложи като кифладжия,аре карай си смешната корса със здраве и ходи да разсмиваш опел-форума с приказките колко не стрували фиатитеforza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
didko написа:Изказах лично мнение. Не съм луд фен на никоя от марките, просто имам доста наблюдения и е възможно някой да вземе това в предвид и да си купи резервно реле например.Може за теб да не е опасно това, но за мен е даже много опасно на магистралата вечер да ти изгаснат светлините и да не можеш да отстраниш повредата, защото това може да ти струва живота или живота на някой друг.Бравата е по-голяма кола от корсата и би трябвало според мен, предполагам и според останалия свят да е по-стабилна на пътя.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Както казах карам и двете коли ежедневно, и двете са стари боклуци и не мисля да разсмивам който и да е форум, това са ми наблюденията за 2 години каране на фиат. И да, фиат брава не е по-стабилен в завои от опел корса, приемето го някак.Колега радвам се, че не си изпадал в ситуация да се прибираш по тъмно до България без фарове, но е хубаво да се замислиш за резервно реле поне, за да не останеш разочарован някоя нощ.Няма да пиша повече в тази тема, че нещо много на вътре го приемате, а все пак това са само ламарини.
Коментар
-
didko написа:Както казах карам и двете коли ежедневно, и двете са стари боклуци и не мисля да разсмивам който и да е форум, това са ми наблюденията за 2 години каране на фиат. И да, фиат брава не е по-стабилен в завои от опел корса, приемето го някак.Колега радвам се, че не си изпадал в ситуация да се прибираш по тъмно до България без фарове, но е хубаво да се замислиш за резервно реле поне, за да не останеш разочарован някоя нощ.Няма да пиша повече в тази тема, че нещо много на вътре го приемате, а все пак това са само ламарини.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:didko написа:Изказах лично мнение. Не съм луд фен на никоя от марките, просто имам доста наблюдения и е възможно някой да вземе това в предвид и да си купи резервно реле например.Може за теб да не е опасно това, но за мен е даже много опасно на магистралата вечер да ти изгаснат светлините и да не можеш да отстраниш повредата, защото това може да ти струва живота или живота на някой друг.Бравата е по-голяма кола от корсата и би трябвало според мен, предполагам и според останалия свят да е по-стабилна на пътя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар