Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо плюят???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Atanas71 написа:
    Той Атанас се фука с този Фиат но това вече не е Фиат те ги правили вече във Фолксваген и няма нищо общо с Фиат така му бил казал някой Кажете ми как да ги тълкувам тези приказки още мисля за тях
    Ама ти не си ли чувал, че се правят във VW Жалко дето се смяташ за технически грамотен човек Излизат от същата монтажна линия дето навремето е тръгнал Голф 2, макар че не се доближават много до качеството му
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      #62
      ogi28b написа:
      В тоя ред на мисли - phoenix - вдигане на кола на крик, сваляне на гума, смяна на накрайник, смяна на биалета, смяна на носач, стягане на гума, сваляне на кколата, проверка на всичко, допълнително стягане на биалетата, и всичко това на тротоара, не в сервиз - 25 минути (двайсет и пет) Механиците ни са под вс. критика, както казваш.
      Оги, ако знаеш за тези редове Емо как ти се точи с едни бутилки......Вика, ако ми падне у Варна не мой си отиде една седмица поне
      Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
      Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
      Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
      BMW X3 3.0D Aut

      Коментар


        #63
        От 2 години карам редовно Фиат Брава и Опел Корса.. И двете са 97-ма в перфектно състояние. Малката корса е доста по-стабилна на пътя от бравата! Неможе на фиат-а със 140 да мога да завъртя рязко волана с пръст Основното, заради което не бих си купил фиат са недомислиците в него - неможе по цялата кола да са разпръснати реленца и бушончета. Преди година ми се случи нещо доста неприятно с фиат-а и от тогава избягвам да го карам на дълъг път по тъмно - малко преди магистралата от Бургас към София светлините и парното просто спряха! Разглобих цялата кола, проверих всички бушони и крушки, но всичко си беше наред. Прибрах се някак по магистралата без фарове и с отворени прозорци за да не се изпотяват стъклата до София и се оказа някакво си реле, че е изгоряло! Това освен, че е несериозно е и много опасно. Не ми се мисли ако приятелката ми се прибираше сама с колата и и се беше случило какво щеше да прави.Иначе като цяло колата е доста здрава, досега за 20-30 хиляди километра нищо не и е сменено по окачването, пали без проблем и -20 и т.н.

        Коментар


          #64
          didko написа:
          От 2 години карам редовно Фиат Брава и Опел Корса.. И двете са 97-ма в перфектно състояние. Малката корса е доста по-стабилна на пътя от бравата! Неможе на фиат-а със 140 да мога да завъртя рязко волана с пръст Основното, заради което не бих си купил фиат са недомислиците в него - неможе по цялата кола да са разпръснати реленца и бушончета. Преди година ми се случи нещо доста неприятно с фиат-а и от тогава избягвам да го карам на дълъг път по тъмно - малко преди магистралата от Бургас към София светлините и парното просто спряха! Разглобих цялата кола, проверих всички бушони и крушки, но всичко си беше наред. Прибрах се някак по магистралата без фарове и с отворени прозорци за да не се изпотяват стъклата до София и се оказа някакво си реле, че е изгоряло! Това освен, че е несериозно е и много опасно. Не ми се мисли ако приятелката ми се прибираше сама с колата и и се беше случило какво щеше да прави.Иначе като цяло колата е доста здрава, досега за 20-30 хиляди километра нищо не и е сменено по окачването, пали без проблем и -20 и т.н.
          Като изключим първото изречение - всичко, което си написал е ... несериозно да кажем!Корса и Брава - първо не са един клас автомобили за да ги сравняваш!А за 20-30 х.км. да ти изгори едно реле и да кажеш, че това "е несериозно и много опасно" - не е опасно, но е изключително несериозно.А за това релетата да са разпръснати в колата - си има сериозна причина - можеш да си сигурен.
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            #65
            Изказах лично мнение. Не съм луд фен на никоя от марките, просто имам доста наблюдения и е възможно някой да вземе това в предвид и да си купи резервно реле например.Може за теб да не е опасно това, но за мен е даже много опасно на магистралата вечер да ти изгаснат светлините и да не можеш да отстраниш повредата, защото това може да ти струва живота или живота на някой друг.Бравата е по-голяма кола от корсата и би трябвало според мен, предполагам и според останалия свят да е по-стабилна на пътя.

            Коментар


              #66
              ogi28b написа:
              ///// написа:
              Мисълта ми е такава - добре - щом смяната на носач е над 45 мин, аджеба какво да говорим за ремонта по електрониката и другите висши дисциплини по колата?
              Жалко че такива като вас са малко, повечето до вчера не са виждали кола, днес са механици. Какво да кажа, когато лятото трябваше да се смени обтяжна ролка и един ми каза че трябва да му я оставя сутринта, и вечерта ще ми се обади дали е готово, а аз пред работата си я смених сам за 25 минути с помощта на колегата ми. А добрите жичкаджии наистинба се броят на пръсти.
              Ако трябва да говорим за "добрите" механици ,трябва да спомена един много разбиращ...След половинчасов спор успях да го убедя ,че Типо-то е с 8 клапана ,а не с 16...Какво да говоря повече ,щом като му казах ,че Типо-то е с два вала ,почна да се смее и ми каза ,че нищо не разбирам ,и че няма Типо 1.6 с два разпределителни вала...като видя "сърцето" и направо онемя... ПП:Иначе за италианките ,какво да кажа ,винаги ще ги плюят ,защото завиждат ,че са по-хубави от другите коли...хем вървят повече ,хем са по-красиви...
              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

              Коментар


                #67
                Predatorsi написа:
                Какво да говоря повече ,щом като му казах ,че Типо-то е с два вала ,почна да се смее и ми каза ,че нищо не разбирам ,и че няма Типо 1.6 с два разпределителни вала...като видя "сърцето" и направо онемя... ПП:Иначе за италианките ,какво да кажа ,винаги ще ги плюят ,защото завиждат ,че са по-хубави от другите коли...хем вървят повече ,хем са по-красиви...
                Ами аз един такъв на Горубляне продаваше Ланчия Дедра 1.8 101 к.с., двигателят е 836А5, с два вала, но с 8 клапана. А оня написал така: 16 клапана. И аз го питах сигурен ли е? - Да! - Питам - "Къде пише? Щото когато е 16 В, винаги е написано някъде на капака на мотора, на багажника, или на друго място, но пише. И той гледа умно, гледа, и накрая каза "ами не знам, може и да не е" Но както и да е, той не е механик, а търговец.

                Коментар


                  #68
                  didko написа:
                  От 2 години карам редовно Фиат Брава и Опел Корса.. И двете са 97-ма в перфектно състояние. Малката корса е доста по-стабилна на пътя от бравата! Неможе на фиат-а със 140 да мога да завъртя рязко волана с пръст
                  Това ли ти е критерия за стабилност на пътя - с колко пръста можеш да завъртиш волана!?Лекотата с която се върти волана е предимство, а не недостатък. Ти да не би да предпочиташ по време на шофирането да се бориш с волана за да управляваш и като слезеш от колата - все идно си бил 3 часа въвв фитнес зала!? По всяка вероятност управлението е било с хидравлика, за което хората пари дават - ти се дърпаш.Да не си карал трактор преди това!?
                  didko написа:
                  Основното, заради което не бих си купил фиат са недомислиците в него - неможе по цялата кола да са разпръснати реленца и бушончета.
                  Не само че може, но и трябва - и една от причините за това е безопастността.Това, че в БГ всеки сам се опитва да е майстор на колата си по стар навик от Москвичите навремето е отделен въпрос... За тази работа би трябвало да си има пътна помощ и квалифицирани лица.
                  didko написа:
                  Преди година ми се случи нещо доста неприятно с фиат-а и от тогава избягвам да го карам на дълъг път по тъмно - малко преди магистралата от Бургас към София светлините и парното просто спряха! Разглобих цялата кола, проверих всички бушони и крушки, но всичко си беше наред. Прибрах се някак по магистралата без фарове и с отворени прозорци за да не се изпотяват стъклата до София и се оказа някакво си реле, че е изгоряло! Това освен, че е несериозно е и много опасно. Не ми се мисли ако приятелката ми се прибираше сама с колата и и се беше случило какво щеше да прави. Иначе като цяло колата е доста здрава, досега за 20-30 хиляди километра нищо не и е сменено по окачването, пали без проблем и -20 и т.н.
                  Като обобщим целия ти пост се получава следното:Няма да си купя повече Фиат защото за 20-30 х.км. ми се повреди цяло едно реле - и това е несериозно.Пич - на тебе предната кола Ролс-Ройс ли ти беше или Бентли!?Не го споменавай пред нормални хора, че ще ги умориш от смях.
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #69
                    Аз с този колега мога да поспоря за стабилноста Управлявам Фиат Мареа Уикенд и мога да кажа че Бравата е доста по стабилна от нея в завой а какво да кажа за Корсата . :D Карах такава като служебна и знам добре в завой как се накланяще като куче което вдига крак да при...кае някое дърво Въобще не си сигурен в това за стабилноста което си написал защото тези твои твърдения за стабилноста са смешни Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 . Една Брава или Браво могат да си играят със тази Корса . Просто са по-широки с цели 14см. спряма следата която оставя Корсата а и немисля че елементарното окачване на Корсата може да се мери със почити спортното окачване на споменатия модел Фиат
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #70
                      То е смешно да се твърди че една 900-килограмова със смешно окачване и стъпка е по-стабилна на пътя от една добре стояща със красивата си широка стъпка Брава,ама върви обяснявай на тоя и оня че фиат са добри коли , те знаят че фиат са чупещи се невървежни боклуци,чак да те е страх да тръгнеш с тях нощно време, абе колега знаеш ли моето браво колко пъти е пътувало Италия-България-Италия и денем и нощем , ти с твойто смешно изказване направо се изложи като кифладжия,аре карай си смешната корса със здраве и ходи да разсмиваш опел-форума с приказките колко не стрували фиатите
                      forza la FIAT
                      http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo

                      Коментар


                        #71
                        didko написа:
                        Изказах лично мнение. Не съм луд фен на никоя от марките, просто имам доста наблюдения и е възможно някой да вземе това в предвид и да си купи резервно реле например.Може за теб да не е опасно това, но за мен е даже много опасно на магистралата вечер да ти изгаснат светлините и да не можеш да отстраниш повредата, защото това може да ти струва живота или живота на някой друг.Бравата е по-голяма кола от корсата и би трябвало според мен, предполагам и според останалия свят да е по-стабилна на пътя.
                        С риск да получа бан/предупреждение или квото и да е накаание - ТИ СИ ОЛИГОФРЕН Братле... ГОЛЯМ!Аз какво да кажа, че след година каране и 20 000км ми умря датчика на коляновия вал?Упс, както писах по-горе, ти си с диагноза - тук във форума имаме човек който може да ти каже колко пъти е сменял носач на шевролет примерно... за една година... нов при това (шевролета, не носача)...А да не споменавам, че мой приятел се видя в чудо с любимата ти марка ОПЕЛ (Зафира) и ремонта му струва КОШМАРНИТЕ 24лв. за нови клеми на акумулатора ... Хайде моля без олигофренски изказвания
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #72
                          Както казах карам и двете коли ежедневно, и двете са стари боклуци и не мисля да разсмивам който и да е форум, това са ми наблюденията за 2 години каране на фиат. И да, фиат брава не е по-стабилен в завои от опел корса, приемето го някак.Колега радвам се, че не си изпадал в ситуация да се прибираш по тъмно до България без фарове, но е хубаво да се замислиш за резервно реле поне, за да не останеш разочарован някоя нощ.Няма да пиша повече в тази тема, че нещо много на вътре го приемате, а все пак това са само ламарини.

                          Коментар


                            #73
                            didko написа:
                            Както казах карам и двете коли ежедневно, и двете са стари боклуци и не мисля да разсмивам който и да е форум, това са ми наблюденията за 2 години каране на фиат. И да, фиат брава не е по-стабилен в завои от опел корса, приемето го някак.Колега радвам се, че не си изпадал в ситуация да се прибираш по тъмно до България без фарове, но е хубаво да се замислиш за резервно реле поне, за да не останеш разочарован някоя нощ.Няма да пиша повече в тази тема, че нещо много на вътре го приемате, а все пак това са само ламарини.
                            Приятел никак вътрешно не го вземам - вечни неща няма, но аз ... си мисля, че имам основа за сравнения - имал съм ТРИ лично мои автомобили, които ЛИЧНО аз съм поддържал и лично аз имам впечатление от тях. Трите ми автомобила са:1. Опел Кадет 1.3i, 1986, комби - перфектната бегачка Страхотен автомобил, маневрен, пъргав, здрав, но с твърдо и некомфортно окачване, недомислици в тоците (вечно няма маса)... 2. Форд Ескорт 1.6i, EFI, 1989, хечбек - перфектен, блъскал съм се с него два пъти, веднъж - с 30км и веднъж с 80км в дърво - наистина е "Ескорт"..., недомислици - калпави спирачки, неправилно измислени "ботуши" на предните амортисьори, горивна помпа, която в един момент е по-скъпа от колата, но от AUDI 80 пасва идеално, поради специфичната си горивна система - не може всеки "квартален" газаджия да и сложи газово и да го настрои...3. Фиат Мареа Уикенд 1.9JTD, 2000 - най-удобната, комфортната, красивата и нова кола, която съм имал - само суперлативи..., до момента със скапания датчик на коляновия вал, но за разлика от теб - не я хвърлям на боклука, а отивам до магазина, купувам си и си го сменям датчика - 62лв общо Колата е като нова...Ский пич, хората ти казаха по-горе - купи си Москвич/Лада/Жигули/Шкода и заеби новите и съвременни коли, а за КОРСА - просто е смешно да пишеш, камо ли да сравняваш с БРАВА/БРАВО...
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #74
                              Моля, да бъдем по-толерантни във форума и да уважаваме мнението и на тези, които не мислят като нас.
                              SEAT Leon Cupra 300
                              Triumph Street Triple 765 R

                              Коментар


                                #75
                                jenshen73 написа:
                                didko написа:
                                Изказах лично мнение. Не съм луд фен на никоя от марките, просто имам доста наблюдения и е възможно някой да вземе това в предвид и да си купи резервно реле например.Може за теб да не е опасно това, но за мен е даже много опасно на магистралата вечер да ти изгаснат светлините и да не можеш да отстраниш повредата, защото това може да ти струва живота или живота на някой друг.Бравата е по-голяма кола от корсата и би трябвало според мен, предполагам и според останалия свят да е по-стабилна на пътя.
                                С риск да получа бан/предупреждение или квото и да е накаание - ТИ СИ ОЛИГОФРЕН Братле... ГОЛЯМ!Аз какво да кажа, че след година каране и 20 000км ми умря датчика на коляновия вал?Упс, както писах по-горе, ти си с диагноза - тук във форума имаме човек който може да ти каже колко пъти е сменял носач на шевролет примерно... за една година... нов при това (шевролета, не носача)...А да не споменавам, че мой приятел се видя в чудо с любимата ти марка ОПЕЛ (Зафира) и ремонта му струва КОШМАРНИТЕ 24лв. за нови клеми на акумулатора ... Хайде моля без олигофренски изказвания
                                Олигофренско е това, че не можеш да четеш или неможеш да разбереш написаното. Нищо не съм споменавал за носачи, датчици, шевролети или окачване. Като има проблем с окачването то почва да тропа , трака , вие, каквото му е преди да стане някоя беля. А за изгасването на фаровете се случва ей така неочаквано. Това за мен е проблем.

                                Коментар

                                Working...
                                X