Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мнения относно гаранция на нов автомобил

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    мнения относно гаранция на нов автомобил

    Писах вече една тема за Ивеко Дейли и сервиза на Чефин......Във връзка със тази "сага" и продължението и последния проблем е гаранционен основен ремонт на двигателя Няма да коментирам защо и как - правиха експертиза и се установи фабричен дефект ....Та в тази връзка сега ми заявяват ("изнудват"), че трябва да си платя за ангрежен ремък, ролки и масла и филтри , които са били "консумативи".......Според вас това правилно ли е?

    #2
    Ами той фабричния дефект не е ли точно предмет на гаранцията или аз съм "мис Калифорния"? Нормално ми се вижда, ако ти покриват ремонта на двигателя, да ти покрият и консумативите свързани с ремонта. Ако ти си налял масло преди 1000км, но поради фарбричния дефект да речем се е смесило със антифриза, то тогава те са длъжни да го поемат, ангренажа също, ако се е повредил следствие от фабричния дефект.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Според договора, с който важи гаранцията е така, мое да се успорва при такива случаи.Ще означава ли че ако счупят нещо в сервиза, плаща си клиента за него? - естествено че сервиза, и случая е такъв.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        ако мотора беше здрав, кога трябваше да се сменят?ако е наближавало времето да ти искат парино ако е далеч - да си гледат работата
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Не е правилно!Пиши едно писмо до централата директно и напиши колко много си разочарован от сервиза и как започваш да съжаляваш,че си купил Ивеко и как до сега си бил с много добри впечатления и това ти е 3-ти бус Ивеко,но смяташ да ти бъде последен.Може да ти дадат направо нов бус.За чужденците загуба на верен клиент е голяма загуба и правят всичко възможно да ти се извинят по подобаващ начин.Аман от смотани гаранции в БГ.Аз имам подобен проблем с батерията на телефона ми (пада за 1 ден без да говоря,след 1 месец употреба,а в началото държеше 1 седмица с говорене) и се опитват да се измъкват,но смятам ако не ми я сменят да напиша гневно писмо на Сони-Ериксон.Един път изневерих на Нокиа и съжалявам.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            dudulia написа:
            Не е правилно!Пиши едно писмо до централата директно и напиши колко много си разочарован от сервиза и как започваш да съжаляваш,че си купил Ивеко и как до сега си бил с много добри впечатления и това ти е 3-ти бус Ивеко,но смяташ да ти бъде последен.Може да ти дадат направо нов бус.За чужденците загуба на верен клиент е голяма загуба и правят всичко възможно да ти се извинят по подобаващ начин.Аман от смотани гаранции в БГ.Аз имам подобен проблем с батерията на телефона ми (пада за 1 ден без да говоря,след 1 месец употреба,а в началото държеше 1 седмица с говорене) и се опитват да се измъкват,но смятам ако не ми я сменят да напиша гневно писмо на Сони-Ериксон.Един път изневерих на Нокиа и съжалявам.
            Писах вече и чакам отговор И фирмата ни смята да заведе дело......най-накрая, защото тия некомпетентни олигофрени много ни ядосаха. Ще пиша и в автомобилните издания в БГ - Ауто Билд примерно пък ще видим какво ще стане. Проблема на българина е че вечно е с "наведена глава" - поза "задна прашка" и кой как му дойде отзад си го ........ както си иска. В тази държава освен задълженияр хората си имат и права......

            Коментар


              #7
              Buch написа:
              dudulia написа:
              Не е правилно!Пиши едно писмо до централата директно и напиши колко много си разочарован от сервиза и как започваш да съжаляваш,че си купил Ивеко и как до сега си бил с много добри впечатления и това ти е 3-ти бус Ивеко,но смяташ да ти бъде последен.Може да ти дадат направо нов бус.За чужденците загуба на верен клиент е голяма загуба и правят всичко възможно да ти се извинят по подобаващ начин.Аман от смотани гаранции в БГ.Аз имам подобен проблем с батерията на телефона ми (пада за 1 ден без да говоря,след 1 месец употреба,а в началото държеше 1 седмица с говорене) и се опитват да се измъкват,но смятам ако не ми я сменят да напиша гневно писмо на Сони-Ериксон.Един път изневерих на Нокиа и съжалявам.
              Писах вече и чакам отговор И фирмата ни смята да заведе дело......най-накрая, защото тия некомпетентни олигофрени много ни ядосаха. Ще пиша и в автомобилните издания в БГ - Ауто Билд примерно пък ще видим какво ще стане. Проблема на българина е че вечно е с "наведена глава" - поза "задна прашка" и кой как му дойде отзад си го ........ както си иска. В тази държава освен задълженияр хората си имат и права......
              Една позната имаше успех,след писмо до централата на Тойота.В Софииския сервиз не сикаха да и сменят катализатора,който се прецака на 20 000 км.,колата беше гаранционна,и се опитваха да се измъкнат,като твърдяха че собствениците са сипвали гаден бензин.Па то в БГ ням друг освен гаден.Накрая отговора на Тойота беше,заповядайте да сменим катализатора за наша сметка,след 2 месеца саги,и колата нещеше да откине,и светеха постоянно некви лампи по таблото.Смятам че ще имаш и ти успех с писмото до Ивеко По-принцип единия от приемчиците в сервиза на Чефин ми е познат,и е свестно момче
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #8
                Sev написа:
                ако мотора беше здрав, кога трябваше да се сменят?ако е наближавало времето да ти искат парино ако е далеч - да си гледат работата
                Ето това е правилният отговор!
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  #9
                  gantcho написа:
                  Sev написа:
                  ако мотора беше здрав, кога трябваше да се сменят?ако е наближавало времето да ти искат парино ако е далеч - да си гледат работата
                  Ето това е правилният отговор!
                  Не би следвало да има никакво значение кога са сменяни....когато говорим за гаранционен ремонт - гаранцията покрива всичко (свързано с текущия гаранционен ремонт, включая и поръжения по други агрегати причинени от дефекта), да не говорим че в нормалните държави ти предоставят различни бонуси, било то резервен автомобил или те компенсират по друг начин. По наши изчисления пропуснатите ползи от престоя в сервиз на този бус са в размер на 3000лв. за месеца в който се чакаше експертно мнение, доставка на части (последното отне 20 дни!!!!!!!!) и фактически ремонт. Тук гледат само как да намерят пътечки и варианти "да гушат здраво"... ..........не наядаха се ейййййййй......Ще видим как ще се развият нещата и по всяка вероятност ще заведем дело за пропуснати ползи.А и още нещо смешно :D когато се обадих след 14 дни! чакане, да питам пристигнали ли са частите за ремонта ми отговориха че не са и ги чакали....При въпроса защо? ми отговориха.......................ами в момента сигурно ги проидзвеждат.........(без думи просто)

                  Коментар


                    #10
                    E, тия са ти счупили главата с този отговор! Иначе не знам как е при всички гаранции. Верно, ще дам пример с друг клас кола, но...Един колега от университета кара А5. И каквото трябва да се сменя, ходи в сервиза на Ауди, за д аму го сменят. За всичко, което трябва да се прави по колата, ходи там. Тя все още е в гаранция. Същото е и при един комшия, който преди година си закупи новия Лансер. Направо в сервиза на Мицубиши си ходи за каквото и да е било. Води се уж от гаранцията. Нищо не плаща. Ама то е и според гаранцията...
                    NOW: ???
                    Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                    Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                    Коментар


                      #11
                      не знам какво е станало точно с моторано ако тези части са повредени от дефекта в мотора - натискай ги до дупкано ако просто трябва да се сменят , защото им идва времето - съм на обратното мнениемакар че явно са издали багажа при дефектирането, или даже те са били причината за проблема
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        "Чефин" са си така от край.време.Още като бяха в Дружба 2 ми взеха 86лв.за водно съединение,понеже гаранцията била само за двигателя Натискай ги,братче,иначе ще си поредния пре..ан.Иначе в България има и други,които обслужват гаранционни Ивеко.Успех!!!
                        ===============================
                        // ..."Денят не си личи по сутринта"... //
                        ===============================

                        Коментар

                        Working...
                        X