...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да запазим боята и вредно ли е полирането?
Collapse
X
-
Опасната паста за бойта е тази с абразивни частици в нея, които при нанасянето и последващото отстраняване на пастата отнемат част от старото лаково покритие. Това може да доведе до нараняване на основната боя. Има друг вид пасти, които играят само защитно действие и придават по-голям блясък на боята (мисля че са на парафинова основа), те не са опасни за покритието на колата.BRAVA 1,4 12V
Nissan Navara
-
Може би някъде 2000 година си купих една опаковка близо литър някаква американска паста и по два пъти в годината ги пастирам.Останало ми е съвсем малко от нея но ефекта е страхотен.Първо изтисквам от тубичката върху един памучен парцал и започвам да я мажа цялата кола но съвзем по малко разбира се . После пак с памучен сух парцал отново я търкам по това дето съм мазал и колата придобива идеален гланц и лъщи като нова.Това го правя два пъти в годината.Ако се интересувате за името на пастата то трябва да видя какво пише на тубата .Тя е в гаража ми.Сега ще се опитам да кача и снимката на Пунтото да видите как лъщи.
Коментар
-
оооо и на мен ми харесва и аз искам да си купя такава. Знаете ли колко е смешно, понеже аз нямам гараж и колата седи на улицата, нямам и двор и маркуч нямам, но си мия колата сама. С една кофа и една гъба и на улицата. Та докато си мия колата и я лъскам и минават разни хора и ми свиркат, смеят ми се, даже често ми предлагат да ми платят да измия и техните коли. Хахахахаха, та сега ако си купя такава паста, и видят как ми блести колата ще си кажат: Брей тая много добра бе! Ще почнат на опашка да чакат мераклиите да им мия колите, хахахаха Добра реклама си е тва за мойта фирмаЕдинственото сигурно нещо е, че няма нищо сигурно!
Коментар
-
Пастирането има и друго предимство. Става толкова гладка самата повърхост че почки всичко попаднало на колата се плъзга и не се задържа. Особенно при дъжд всички капки се стичат. Това важи и за стъклата .Аз и тях ги полирвам и не се замацват после. Сега само ме е страх като река да си купувам нова тубичка да не попадна на менте.Ще се опитам да ви покажа и снимка на Мерца.
Коментар
-
-
така.. тъй като съм работил на мивка, нека споделя моите впечатления....първо пастиране пролет и есен е желателно /да не кажа задължително/; второ най-добре ще ви я свършат тази услуга на мивка, срещу около 50лв. разликата с ръчното миене е в пастите, които се използват, като обикновено полирпастите за машина са поне две /шлайф и гланц, като може да има и такива за междинно полиране/, другото предимство пред ръчните пасти е разбира се машинното нанасяне! за ръчно пастиране бих препоръчал единствено пастите на 3М /при тех "нема лабаво"/.и последно за стъклата си има специални пасти, но става и както колегата "коцев" писа!"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
Към написаното по-горе и аз ще добавя няколко реда. Боята на автомобила няма да се повреди ако използваш полир - паста. Единствения недостатък на честото пастиране е че лака омеква и боята се надрасква и начуква от камъчета много лесно без значение дали е металик или обикновена. Под често пастиране имам предвид 1-2 пъти всеки месец /аз така поддържам моите автомобили свежи/. Пастите, които използвам са за професионална употреба. Прилагам и имената им ако искате да опитате:http://www.jewelultra.com/diamondbrite.htm - пастите на този производител са с 6 години гаранция, т.е. след първото пастиране е гарантирана 6г. защита на боята. Ето и малко доказателстваFiat Brava SX, 1.6, 2001
Fiat Punto Abarth, 1999
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар