Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да запазим боята и вредно ли е полирането?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Имам тук там драскотини но си останаха пак
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      #17
      До преди година карах червен Опел Кадет, най-лъскавия в Пазарджик. Сам си го полирах с (естерствено червена) паста за около 10 лв. Ефекта беше поразителен. Завидяха ми некви говеда на лъскават кола и ми теглиха една черта от фар до фар. Пак с пастата чертата изчезна. Не се доверявайте на автомивки - или ще ви надраскат колата, или ще ви прекъснат реотаните на задното стъкло.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #18
        Това звучи доста обнадеждаващо и като се постопли ще пробвам как става.А за мивките съм съгласен:работил съм по тях и е пълно с утрепки,е има и свесни момчета А какво ще кажете за тези Ориголд и ВС Платинум-май не си заслужават парите.
        Fiat Punto 1.7 TD

        Коментар


          #19
          за да предприема полирането какво трябва да направя преди това?колата трябва да е измита хубаво и със сапун ли?после какво се прави след като се полира... трябва ли пак да я измия???въобще кажете и самото полиране - има ли някаква техника при нанасянето и т.н.
          FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

          Коментар


            #20
            Да, да и аз искам това да разбера... Тук се цитираха някакви препарати, марки и т.н.. но видях, че има различни видове, както и че се използват едни за едно, други за друго.. след това само за поддържане пък трети вид.. т.е. обърках се съвсем!Ако може кажете какво се използва и как, както и през колко време какви поддържащи процедури се правят за да остане блясъкът и защитното покритие
            FIAT Marea 1.9 JTD HLX

            Коментар


              #21
              Технологията при мен е следната. Измивам си хубаво външно колата. Вземам сух памучен парцал изтисквам от тубата върху парцала малко паста и почвам от тавана на колата. С парцала търкам докато попадне паста навсякъде на тавана разбира се съвсем малко паста а не да побелее от паста. После с друг памучен парцал почвам и търкам тавана и той се полира идеално. И така подред преден капак после една по една вратите заден капак стъклата и това е. Говоря за тоя модел паста дето съм го показал по нагоре на снимката.Другите модели паста може би да изискват друг начин.
              Фиат Панда 1.2 2006година
              Синджира си идва ,а козата я няма...

              Коментар


                #22
                tzetzo_slavista написа:
                Това звучи доста обнадеждаващо и като се постопли ще пробвам как става.А за мивките съм съгласен:работил съм по тях и е пълно с утрепки,е има и свесни момчета А какво ще кажете за тези Ориголд и ВС Платинум-май не си заслужават парите.
                пробвал съм на ВС старата паста и бях много доволен за тази новата и ориголд нямам наблюдения
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #23
                  Моята технология на полиране е следната: Колата естествено първо се измива и подсушава, иначе ще се надраска при полирането. След това с памучен парцал се намазва с паста цялата кола или тези повърхности, които ще полирате. ВНИМАНИЕ: ако полиращата паста е цветна, е добре да облепите с хартиено тиксо дръжки, фарове, лайсни и други защото някои пасти просто ще им променят цветя.След това с вълнен парцал се търка до блясък. Това е всичко. Отнема около час. След това прости си карате колата :D По мое мнение едно такова полиране един път годишно е съвсем достатъчно.
                  Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                  Коментар

                  Working...
                  X