Имам тук там драскотини но си останаха пак
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да запазим боята и вредно ли е полирането?
Collapse
X
-
До преди година карах червен Опел Кадет, най-лъскавия в Пазарджик. Сам си го полирах с (естерствено червена) паста за около 10 лв. Ефекта беше поразителен. Завидяха ми некви говеда на лъскават кола и ми теглиха една черта от фар до фар. Пак с пастата чертата изчезна. Не се доверявайте на автомивки - или ще ви надраскат колата, или ще ви прекъснат реотаните на задното стъкло.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
за да предприема полирането какво трябва да направя преди това?колата трябва да е измита хубаво и със сапун ли?после какво се прави след като се полира... трябва ли пак да я измия???въобще кажете и самото полиране - има ли някаква техника при нанасянето и т.н.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
Да, да и аз искам това да разбера... Тук се цитираха някакви препарати, марки и т.н.. но видях, че има различни видове, както и че се използват едни за едно, други за друго.. след това само за поддържане пък трети вид.. т.е. обърках се съвсем!Ако може кажете какво се използва и как, както и през колко време какви поддържащи процедури се правят за да остане блясъкът и защитното покритиеFIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Технологията при мен е следната. Измивам си хубаво външно колата. Вземам сух памучен парцал изтисквам от тубата върху парцала малко паста и почвам от тавана на колата. С парцала търкам докато попадне паста навсякъде на тавана разбира се съвсем малко паста а не да побелее от паста. После с друг памучен парцал почвам и търкам тавана и той се полира идеално. И така подред преден капак после една по една вратите заден капак стъклата и това е. Говоря за тоя модел паста дето съм го показал по нагоре на снимката.Другите модели паста може би да изискват друг начин.
Коментар
-
tzetzo_slavista написа:Това звучи доста обнадеждаващо и като се постопли ще пробвам как става.А за мивките съм съгласен:работил съм по тях и е пълно с утрепки,е има и свесни момчета А какво ще кажете за тези Ориголд и ВС Платинум-май не си заслужават парите.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Моята технология на полиране е следната: Колата естествено първо се измива и подсушава, иначе ще се надраска при полирането. След това с памучен парцал се намазва с паста цялата кола или тези повърхности, които ще полирате. ВНИМАНИЕ: ако полиращата паста е цветна, е добре да облепите с хартиено тиксо дръжки, фарове, лайсни и други защото някои пасти просто ще им променят цветя.След това с вълнен парцал се търка до блясък. Това е всичко. Отнема около час. След това прости си карате колата :D По мое мнение едно такова полиране един път годишно е съвсем достатъчно.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар