Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще се радвам да получа съвет за експлоатацията на Фиат Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ще се радвам да получа съвет за експлоатацията на Фиат Стило

    Здравейте,Преди няколко месеца направих проучване каква нова кола да си купя, предвид на това, че любимото ми Тъпо миналата година глътна за ремонт почти 2000 лева. Без много, много да се колебая, във вторник живот и здраве, ще стана собственик на Фиат Стило 1.9 JTD 3 врати. Кефа ми е голям, защото в тази кола съм се влюбил още като излезе .Кефа си е кеф, ама експлоатацията си е експлоатация.Тъй като винаги досега съм карал стари коли, ми е нужен съвет, който надявам се да получа тук.Та, да си дойда на думата:1. Има ли специфика при карането на нова кола?2. За какво трябва да внимавам?3. Други...Ще съм изключително благодарен на всеки, който ми помогне със съвет.Благодаря предварително.Колега, моля бъди по-специфичен при озаглавяването на темите си - прочети Правилата.Иначе - честито от мен!Zaphod
    Analog Man...

    #2
    аз какъвто съвет мога да ти дам е като караш нова кола първите поне 2000км не трябва да я изсилваш и да я караш много бързо! умерено трябва! без изсилване и без рязка газ!иначе се появяват кофти проблеми...та за нова кола какво да си говорим... с кеф да си я караш ти пожелавам!
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      колега тези новите коли не искат никакво такова ’’пазене’’ жигулите,ладите и т.н. едно време-дабаща ми си купи преди година и половина ново 307sw и мога да кажа че единственото нещо което можеш да направиш е да си наместиш добре воланът седалката огледалата и караи ако нещо се случи с някоя система по колата борд компютарът ще ти съобщи точно каде е проблемътно сигурно на немски и това е просто караш и знаеш защо си дал много пари леко и безаварийно каране на хубавицата
      Alfa Romeo 146 JTD

      Коментар


        #4
        Re: Ще се радвам да получа съвет за експлоатацията на Фиат С

        p_kolev съжалявам, че не мога да ти дам съвет за експлоатацията, обаче мога благородно да ти завиждам Супер красавец е стило-то. След някоя друга година ще ъпгрейдна и аз живот и здраве
        Fiat Bravo GT -> дзверчето

        Коментар


          #5
          Колега, честито и от мен.Специално за дизеловата версия ще ти спомена че при по-силно спиране много ниско ляга предницата. Затова внимателно с дупките и спящите полицаи. Особенно с дупките с остри ръбове никога не натискай спирачка. спирането се извършва винаги преди нея, а в самата дупка се преминава с отпуснат педал. Това е за да пазиш окачването.Също така въпреки че червената зона на оборотомера да ти е 5200 (доколкото си спомням!), не превишавай стойности от 4500. Или поне не карай продължително време над нея. При 4700 колата и без това се движи с 200км/ч.Другото е - безаварийно пътуване и се наслаждавай на модела, така както всеки видял Stilo се наслаждава. Радвам се че ставаме двама, макар и с различин двигатели.

          Коментар


            #6
            По принип за доста от новите коли се препоръчва първите 1000-2000 км да не се вкарват във високи обороти. За служебни Октавии са ни казвали да не ги юркае над 3000 оборота...Само че бяха бензин... При теб не знам как е но я жали в началото.
            FIAT BRAVO 1.6 16V

            Коментар


              #7
              Благодаря на всички.

              Благодаря на всички.Като взема новото Ферари (старото вече си има ново име - Тъпо ), ще и се порадвам известно време, след което обещавам да напиша едно ревю, придружено със снимки.Предполагам, че към ревюто ще има интересн.Още веднъж, благодаря на всички.
              Analog Man...

              Коментар

              Working...
              X