Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тенекеджийско запитване?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    style34 написа:
    Е добре бе днес я оправяш, след два часа пак може да те халоса някой. Ако са толкова кът частите да си помисли преди да я купи.
    Дайте пък да си купуваме само коли, за които има части?

    Коментар


      #17
      Леле тая тема леко се е изродила...ама нема проблеми..мен най ме интересува дали се оправя или се търси нов детайл...ама като гледам май няма еднозначен отговор..
      Punto HGT - total
      Punto 1.2 16v Sporting - total
      Punto 1.2 - alive
      Toyota celica t23

      Коментар


        #18
        SIII написа:
        Леле тая тема леко се е изродила...ама нема проблеми..мен най ме интересува дали се оправя или се търси нов детайл...ама като гледам май няма еднозначен отговор..
        Моето мнение - има два варианта:Вариант А - взимаш я и я изчукват и боядисват без смяна на детайла. Предимства - малко по евтино според мен не по-малко от 300-350лв. с боята. Недостатъци - ще стане по бавно отколкото да сложиш нов детайл. Освен това ламарината ще "раздуе при изчукването", т.е. за да се "прибере" и доближи до профила ще има задължително нагряване или рязане (сцепване за обиране на "бузата"). Нагрееш ли ламарината отвътре защитата се изменя. Пък и ще отнесе 2 кила кит после, който има риск да се напука и падне след време.Вариант В - взимаш я и сменяш детайла. Предимства - по бързо ще стане, може и за два дни при добър майстор и организация. Няма да има нужда от много кит след изчукване, следователно риска кита да се напука и падне след време силно намалява. Освен това извивките ще следват фабричния профил на колата или поне разликата ще е много по-малка от предходния вариант. Недостатъци - по-скъп като вариант, ще трябва да похарчиш малко повече пари за този панелр който може да ти го продадат даже и за 500лв. Карал съм нов японски автомобил и там цените са свирепи. Освен това там където ще има сряз (малко над мястото на огъване на колонката) и там където ще прихлупи панела с прага и веждата ще има рязане и заварки, които са неизбежни. но пък там е по-здраво и носи по-добро защитно покритие.Аз бих избрал вариант 2, защото ще стане доста по качествено и по - здраво.Тойотата, която си избрал е много хубава и ако можех щях да я купя на твое място - това е автомобил, който заслужено носи славата си.Има и трети вариант - не я купувай

        Коментар


          #19
          SIII написа:
          Леле тая тема леко се е изродила...ама нема проблеми..мен най ме интересува дали се оправя или се търси нов детайл...ама като гледам май няма еднозначен отговор..
          Колега посочих ти обявата в мобиле, но явно не си я проверил щом още се чудиш какво да правиш, на колата там има здрава ламарина само за теб едва ли да иска повече от 100-150лв.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #20
            shikito написа:
            Абе пич.. какъв ти е проблема... в
            Аз нямам проблеми просто целия ми съзнателен трудов стаж равняваш се на повече от четвърт век е свързан с ремонти на техника. И съм видял и 2 и 200. А за бои лакове пещи за изпичане заварачни апарати най-малко мога да науча от теб.
            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


            http://vbox7.com/play:124bedab

            Коментар


              #21
              Баце сичката тая техника която я изброи до сега, аз я продавам..... Продавам автосервизно оборудване и тези неща са ми до болка познати.... Ако имаяш някакви въпроси , питай
              Продавам трабант с цвят бананова кора с лек удар от валяк... Ако ви няма мога да ви го пусна под вратата... :D

              Коментар


                #22
                Тази кола е имала вдлъбнатина поне 20 см. по-навътре. Накъдрянето се е получило защото някой тъпанар е блъскал отвътре за да я "изпъне" и да има по-търговски вид Според мен момчето което я е капарирало да направи тест на стенд за геометрията и чак тогава да действа - аз така бих направил

                Коментар


                  #23
                  shikito написа:
                  Баце сичката тая техника която я изброи до сега, аз я продавам..... Продавам автосервизно оборудване и тези неща са ми до болка познати.... Ако имаяш някакви въпроси , питай
                  Ти рекламираш и продаваш, а пък аз ремонтирам това което си прехвалил щот се троши. Нема да омрем гладни.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #24
                    ...

                    Fiat Bravo T-Jet 120

                    Коментар


                      #25
                      van_dal написа:
                      SIII написа:
                      Леле тая тема леко се е изродила...ама нема проблеми..мен най ме интересува дали се оправя или се търси нов детайл...ама като гледам май няма еднозначен отговор..
                      Колега посочих ти обявата в мобиле, но явно не си я проверил щом още се чудиш какво да правиш, на колата там има здрава ламарина само за теб едва ли да иска повече от 100-150лв.
                      да само дето за калника искат 800лв.
                      Punto HGT - total
                      Punto 1.2 16v Sporting - total
                      Punto 1.2 - alive
                      Toyota celica t23

                      Коментар


                        #26
                        Той тоз калник сигурно нов не струва толкова...На Ланчата са по около 200-250 лв нови калници.Японска, рядка, ама за втора употреба калник 800 лв...хм.Педните калници на тази Селика нови вървят между 120 и 150 $ - http://www.car-stuff.com/mmparts/toy...der.htmlЕто и цената на нов заден панел - от сайта може да се вземе за 579$ - http://www.parts.com/oemcatalog/inde...ogid=0Това е за щатите. Най-добре първо попитайте в сервизите Тойота каква цена ще ви кажат, но те по принцип дерат кожи...Но тоз юнак повече от 200-300 лв не би трябвало да иска...Ето колко искат хората за втора ръка - Quarter panel pass. side : 5" crease (fits 00-05) has antenna $200.00( http://www.franksautosalvage.com/200...icagt2000.html )

                        Коментар


                          #27
                          Само за информация заден панел чисто нов за браво е 360 лева!! Сметни си колко е за тая Селика чисто нов! Наистина цената е малко висока, но това все пак не е хлопел астра!

                          Коментар


                            #28
                            Да де... ама нали говорим за втора ръка... а и като гледам снимките на тая ударената, то май само тоз панел е останал здрав от цялата кола...

                            Коментар


                              #29
                              SIII написа:
                              van_dal написа:
                              SIII написа:
                              Леле тая тема леко се е изродила...ама нема проблеми..мен най ме интересува дали се оправя или се търси нов детайл...ама като гледам май няма еднозначен отговор..
                              Колега посочих ти обявата в мобиле, но явно не си я проверил щом още се чудиш какво да правиш, на колата там има здрава ламарина само за теб едва ли да иска повече от 100-150лв.
                              да само дето за калника искат 800лв.
                              ...... е тая цена направо надмина моите очаквания Автоджамбазки номера....Сигурен съм също це цената е твърда и не подлежи на коментар. Изобщо не може да с е сравнява с цени на същия панел за Фиат, я вижте колко Браво/Брава се продават на части само в нашия форум. А за тази тойота естествено че като им падне някой закъсал ще му скъсат шортите Абе мошенческа работа - с един панел ако може да се избие цялата кола. Представям си колко ще иска за скорости или двигател

                              Коментар


                                #30
                                Много по лесно е това нещо да се изправи от колкото да се сменя панела. Това че ще има повече кит не е проблем - не е подвижна част /врата или капак/ че да се напука. Може единствено да се наложи да се демонтира и монтира стъклото заради риска от счупване. Смяната на един панел е доста трудоемка и сложна обикновено се прилага когато има разкъсване на ламарината тук не виждам такива. В Търново сигурно мога да ти намеря човек който да ти го оправи детайла за около 300 лв. Ако покажа снимката на човека съвсем точно ще мога да ти кажа.

                                Коментар

                                Working...
                                X