Имам Fiat Tipo 1.4 машината не си знае годините но впечетлява с компресия. Много мислих за подобрения по мотора и имам няколко вапроса към хората във форума които разбират повече от мен.1. Чувал съм че ако се махнат гарнетата и се заменят направо след шепламента със здрава лека траба до края, двигателя се "отпушва" и може да качи до 15 кончета. Та вярно ли е това или пиша глупости ?2. Мислех си... Ако се смени шайбата която върти коляновия вал с друга с по малък радиус дали няма да се усети повече мощт. Идеята е че ще кача по чевръсто оборотите.. и съответно старта ще е по реалистичен. На ясно съм че и ангренажа ше претърпи стабилни корекции, а може би и разпределителния вал, но все пак вазможно ли е това ?3. Дали ако подобря снабдяването със въздух на карбуратора ще даде разлика? по този вапрос идеята ми беше направо една "фуния" зад маската и в маркуча към филтъра над карбуартора.Дайте малко акъл. Вазможни ли са тия подобрения и най важното подобрения ли ще са? Не отказвам и нови предложения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Идея
Collapse
X
-
Re: Идея
pros7iq написа:Имам Fiat Tipo 1.4 машината не си знае годините но впечетлява с компресия. Много мислих за подобрения по мотора и имам няколко вапроса към хората във форума които разбират повече от мен.1. Чувал съм че ако се махнат гарнетата и се заменят направо след шепламента със здрава лека траба до края, двигателя се "отпушва" и може да качи до 15 кончета. Та вярно ли е това или пиша глупости ?2. Мислех си... Ако се смени шайбата която върти коляновия вал с друга с по малък радиус дали няма да се усети повече мощт. Идеята е че ще кача по чевръсто оборотите.. и съответно старта ще е по реалистичен. На ясно съм че и ангренажа ше претърпи стабилни корекции, а може би и разпределителния вал, но все пак вазможно ли е това ?3. Дали ако подобря снабдяването със въздух на карбуратора ще даде разлика? по този вапрос идеята ми беше направо една "фуния" зад маската и в маркуча към филтъра над карбуартора.Дайте малко акъл. Вазможни ли са тия подобрения и най важното подобрения ли ще са? Не отказвам и нови предложения.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
1. Чак 15 - не, и тръбата трябва да си е със същия диаметър.3. Повече въздух в случая вероятно ще изгаси двигателя.На 1.4 и 1.6, като моя, едновалка, единствения начин да се подобри значително ускорението е като се смени двигателя.Ако беше двувалка поне..има начин.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Humppa
По точка 2 от питането: Винаги съм си мислил, че точно коляновият вал върти всички останало джунджурий по двигателя. Сега се оказва, че в дъното на всичко е някаква шайба. Я ни светни за нея!
Коментар
-
GTipo написа:1. Чак 15 - не, и тръбата трябва да си е със същия диаметър.3. Повече въздух в случая вероятно ще изгаси двигателя.На 1.4 и 1.6, като моя, едновалка, единствения начин да се подобри значително ускорението е като се смени двигателя.Ако беше двувалка поне..има начин.
Коментар
-
Re: Идея
pros7iq написа:2. Мислех си... Ако се смени шайбата която върти коляновия вал с друга с по малък радиус ...
Коментар
-
Humppa написа:По точка 2 от питането: Винаги съм си мислил, че точно коляновият вал върти всички останало джунджурий по двигателя. Сега се оказва, че в дъното на всичко е някаква шайба. Я ни светни за нея!
Коментар
-
нямах в предвид маховика ... а именно шайбата задвижвана от коляновият вал.... и това беше по скоро въпрос. амаа преди да получа отговор тук успях сам да си отговоря ... аее на практика исках да постигна някакъв ефект на макари , кадето се печели сила . КоляновияТ вал варти една шайба която с ремак предава енергията на шайбата на делкото и разпределителния вал. идеята беше : по къс ремак; моделиран разпределителен вал ; и шайба на коляновия вал с по малък радиус. Именно с тоя по малък радиус исках да печеля сила. coupe 2000 - научи се да четещ до края ! на твоя маховик каде има ангренаж и разпределителен вал ??? то си е написано ..... обаче ако все още не ти е станало ясно ще ти кажа че на Фиат Типо вапросната шайба е на блока под динамото зад един пластмасов капак.Edna strast
Коментар
-
pros7iq написа:нямах в предвид маховика ... а именно шайбата задвижвана от коляновият вал.... и това беше по скоро въпрос. амаа преди да получа отговор тук успях сам да си отговоря ... аее на практика исках да постигна някакъв ефект на макари , кадето се печели сила . КоляновияТ вал варти една шайба която с ремак предава енергията на шайбата на делкото и разпределителния вал. идеята беше : по къс ремак; моделиран разпределителен вал ; и шайба на коляновия вал с по малък радиус. Именно с тоя по малък радиус исках да печеля сила. coupe 2000 - научи се да четещ до края ! на твоя маховик каде има ангренаж и разпределителен вал ??? то си е написано ..... обаче ако все още не ти е станало ясно ще ти кажа че на Фиат Типо вапросната шайба е на блока под динамото зад един пластмасов капак.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Humppa
-
pros7iq написа:нямах в предвид маховика ... а именно шайбата задвижвана от коляновият вал.... и това беше по скоро въпрос. амаа преди да получа отговор тук успях сам да си отговоря ... аее на практика исках да постигна някакъв ефект на макари , кадето се печели сила . КоляновияТ вал варти една шайба която с ремак предава енергията на шайбата на делкото и разпределителния вал. идеята беше : по къс ремак; моделиран разпределителен вал ; и шайба на коляновия вал с по малък радиус. Именно с тоя по малък радиус исках да печеля сила. coupe 2000 - научи се да четещ до края ! на твоя маховик каде има ангренаж и разпределителен вал ??? то си е написано ..... обаче ако все още не ти е станало ясно ще ти кажа че на Фиат Типо вапросната шайба е на блока под динамото зад един пластмасов капак.fiat coupe 2.0 16V
Коментар
-
емм аз не съм привърженик на теорията. Преди седмица пражих центровка на двигателя, сменях и гарнитурата на главата ... не че разбирам мн ама знам достатачно че да си подържам колата така че да не давам по 15 лв да ми сменят маслото ,ремаците,филтрите, накладките . Това със шайбата беше някаква моментна фикс идея за която ми трябваше повече инфо .. ама за пореден път се обеждавам че из тия ръгливи форуми има един двама здраво мислещи, а останалото е паплач жадна за внимание .... има 1001 начина да си повишиш КПД-то на двигателя... и не е задалжително да се копува нов 2000 кубиков.... и само да кажа че повечето кислород ж карбуратора не угаси колата.. ама не се усеща и кои знае каква разлика..Edna strast
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар