Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идея

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Идея

    Имам Fiat Tipo 1.4 машината не си знае годините но впечетлява с компресия. Много мислих за подобрения по мотора и имам няколко вапроса към хората във форума които разбират повече от мен.1. Чувал съм че ако се махнат гарнетата и се заменят направо след шепламента със здрава лека траба до края, двигателя се "отпушва" и може да качи до 15 кончета. Та вярно ли е това или пиша глупости ?2. Мислех си... Ако се смени шайбата която върти коляновия вал с друга с по малък радиус дали няма да се усети повече мощт. Идеята е че ще кача по чевръсто оборотите.. и съответно старта ще е по реалистичен. На ясно съм че и ангренажа ше претърпи стабилни корекции, а може би и разпределителния вал, но все пак вазможно ли е това ?3. Дали ако подобря снабдяването със въздух на карбуратора ще даде разлика? по този вапрос идеята ми беше направо една "фуния" зад маската и в маркуча към филтъра над карбуартора.Дайте малко акъл. Вазможни ли са тия подобрения и най важното подобрения ли ще са? Не отказвам и нови предложения.
    Edna strast

    #2
    Може ли да обясниш по-подробно 2-ра точка, че ми стана интересна :P
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Re: Идея

      pros7iq написа:
      Имам Fiat Tipo 1.4 машината не си знае годините но впечетлява с компресия. Много мислих за подобрения по мотора и имам няколко вапроса към хората във форума които разбират повече от мен.1. Чувал съм че ако се махнат гарнетата и се заменят направо след шепламента със здрава лека траба до края, двигателя се "отпушва" и може да качи до 15 кончета. Та вярно ли е това или пиша глупости ?2. Мислех си... Ако се смени шайбата която върти коляновия вал с друга с по малък радиус дали няма да се усети повече мощт. Идеята е че ще кача по чевръсто оборотите.. и съответно старта ще е по реалистичен. На ясно съм че и ангренажа ше претърпи стабилни корекции, а може би и разпределителния вал, но все пак вазможно ли е това ?3. Дали ако подобря снабдяването със въздух на карбуратора ще даде разлика? по този вапрос идеята ми беше направо една "фуния" зад маската и в маркуча към филтъра над карбуартора.Дайте малко акъл. Вазможни ли са тия подобрения и най важното подобрения ли ще са? Не отказвам и нови предложения.
      Питай НСО,той ще ти каже :D
      MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
      "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
      R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

      Коментар


        #4
        1. Чак 15 - не, и тръбата трябва да си е със същия диаметър.3. Повече въздух в случая вероятно ще изгаси двигателя.На 1.4 и 1.6, като моя, едновалка, единствения начин да се подобри значително ускорението е като се смени двигателя.Ако беше двувалка поне..има начин.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          По точка 2 от питането: Винаги съм си мислил, че точно коляновият вал върти всички останало джунджурий по двигателя. Сега се оказва, че в дъното на всичко е някаква шайба. Я ни светни за нея!

          Коментар


            #6
            Humppa написа:
            По точка 2 от питането: Винаги съм си мислил, че точно коляновият вал върти всички останало джунджурий по двигателя. Сега се оказва, че в дъното на всичко е някаква шайба. Я ни светни за нея!
            Предполагам има впредвид маховика ,но не съм много сигурен.
            fiat coupe 2.0 16V

            Коментар


              #7
              GTipo написа:
              1. Чак 15 - не, и тръбата трябва да си е със същия диаметър.3. Повече въздух в случая вероятно ще изгаси двигателя.На 1.4 и 1.6, като моя, едновалка, единствения начин да се подобри значително ускорението е като се смени двигателя.Ако беше двувалка поне..има начин.
              kакъв е начина сподели

              Коментар


                #8
                Re: Идея

                pros7iq написа:
                2. Мислех си... Ако се смени шайбата която върти коляновия вал с друга с по малък радиус ...
                Ето повод за филологически размисъл: така написан този текст, изводите са че някаква шайба върти вала, както направи извод и колегата Humppa. Обаче ако беше написано "Ако се смени шайбата, която върти коляновияТ вал...." , тогава може би веднага става ясно че се говори за вал, който върти шайба, а не шайба, която върти вал. Това е като леко лирично отклонение... Е== ти, какви неща ме вълнуват... Сутринта ми нямаше нищо , уж...

                Коментар


                  #9
                  Humppa написа:
                  По точка 2 от питането: Винаги съм си мислил, че точно коляновият вал върти всички останало джунджурий по двигателя. Сега се оказва, че в дъното на всичко е някаква шайба. Я ни светни за нея!
                  Не може! Yellow_Flash_Colorz_PDT_36 Това е една специална шайба...тайна! Тя не е като другите шайби!

                  Коментар


                    #10
                    нямах в предвид маховика ... а именно шайбата задвижвана от коляновият вал.... и това беше по скоро въпрос. амаа преди да получа отговор тук успях сам да си отговоря ... аее на практика исках да постигна някакъв ефект на макари , кадето се печели сила . КоляновияТ вал варти една шайба която с ремак предава енергията на шайбата на делкото и разпределителния вал. идеята беше : по къс ремак; моделиран разпределителен вал ; и шайба на коляновия вал с по малък радиус. Именно с тоя по малък радиус исках да печеля сила. coupe 2000 - научи се да четещ до края ! на твоя маховик каде има ангренаж и разпределителен вал ??? то си е написано ..... обаче ако все още не ти е станало ясно ще ти кажа че на Фиат Типо вапросната шайба е на блока под динамото зад един пластмасов капак.
                    Edna strast

                    Коментар


                      #11
                      pros7iq написа:
                      нямах в предвид маховика ... а именно шайбата задвижвана от коляновият вал.... и това беше по скоро въпрос. амаа преди да получа отговор тук успях сам да си отговоря ... аее на практика исках да постигна някакъв ефект на макари , кадето се печели сила . КоляновияТ вал варти една шайба която с ремак предава енергията на шайбата на делкото и разпределителния вал. идеята беше : по къс ремак; моделиран разпределителен вал ; и шайба на коляновия вал с по малък радиус. Именно с тоя по малък радиус исках да печеля сила. coupe 2000 - научи се да четещ до края ! на твоя маховик каде има ангренаж и разпределителен вал ??? то си е написано ..... обаче ако все още не ти е станало ясно ще ти кажа че на Фиат Типо вапросната шайба е на блока под динамото зад един пластмасов капак.
                      ей ,така отдавна не съм се смял,и аз в начало то си мислех че питаш за разпилени маховици,ама като уточни за какво питаш.... по въпросите които задаваш се досещам че хал хабер си нямаш от двигатели.......,не се обиждай ама прочети малко за двигателите и ако не по мощен ,ще можеш да го подържаш в изправностаз съм с такъв мотор и мога да ти кажа че не е лош ,ама не е супер мощен ,но е икономичен,по магистрала подържа 120-130 максимум съм вдигал 145(толкова показваше на километража )и бая почна да ръмжи,ако ти трябва да се ръчкаш , не е най подходящия.ако искаш да се ръчкаш взимай някава малка по размер кола с 2000 кубика мотор и внимавай с стълбовете и крайпътните дървета.....
                      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                      хюндай акцент 1.5 CNG
                      киа каренс +метан

                      Коментар


                        #12
                        Пич ти роднини в Перник имаш ли?
                        MB 280 S W108 67' - pickUp
                        MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                        ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                        Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                        office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                        Коментар


                          #13
                          Suppish написа:
                          Пич ти роднини в Перник имаш ли?

                          Коментар


                            #14
                            pros7iq написа:
                            нямах в предвид маховика ... а именно шайбата задвижвана от коляновият вал.... и това беше по скоро въпрос. амаа преди да получа отговор тук успях сам да си отговоря ... аее на практика исках да постигна някакъв ефект на макари , кадето се печели сила . КоляновияТ вал варти една шайба която с ремак предава енергията на шайбата на делкото и разпределителния вал. идеята беше : по къс ремак; моделиран разпределителен вал ; и шайба на коляновия вал с по малък радиус. Именно с тоя по малък радиус исках да печеля сила. coupe 2000 - научи се да четещ до края ! на твоя маховик каде има ангренаж и разпределителен вал ??? то си е написано ..... обаче ако все още не ти е станало ясно ще ти кажа че на Фиат Типо вапросната шайба е на блока под динамото зад един пластмасов капак.
                            Амчи кът немога кът седмаче съм ама маи не съм само аз този които е недоразбрал
                            fiat coupe 2.0 16V

                            Коментар


                              #15
                              емм аз не съм привърженик на теорията. Преди седмица пражих центровка на двигателя, сменях и гарнитурата на главата ... не че разбирам мн ама знам достатачно че да си подържам колата така че да не давам по 15 лв да ми сменят маслото ,ремаците,филтрите, накладките . Това със шайбата беше някаква моментна фикс идея за която ми трябваше повече инфо .. ама за пореден път се обеждавам че из тия ръгливи форуми има един двама здраво мислещи, а останалото е паплач жадна за внимание .... има 1001 начина да си повишиш КПД-то на двигателя... и не е задалжително да се копува нов 2000 кубиков.... и само да кажа че повечето кислород ж карбуратора не угаси колата.. ама не се усеща и кои знае каква разлика..
                              Edna strast

                              Коментар

                              Working...
                              X