Имам Fiat Tipo 1.4 машината не си знае годините но впечетлява с компресия. Много мислих за подобрения по мотора и имам няколко вапроса към хората във форума които разбират повече от мен.1. Чувал съм че ако се махнат гарнетата и се заменят направо след шепламента със здрава лека траба до края, двигателя се "отпушва" и може да качи до 15 кончета. Та вярно ли е това или пиша глупости ?2. Мислех си... Ако се смени шайбата която върти коляновия вал с друга с по малък радиус дали няма да се усети повече мощт. Идеята е че ще кача по чевръсто оборотите.. и съответно старта ще е по реалистичен. На ясно съм че и ангренажа ше претърпи стабилни корекции, а може би и разпределителния вал, но все пак вазможно ли е това ?3. Дали ако подобря снабдяването със въздух на карбуратора ще даде разлика? по този вапрос идеята ми беше направо една "фуния" зад маската и в маркуча към филтъра над карбуартора.Дайте малко акъл. Вазможни ли са тия подобрения и най важното подобрения ли ще са? Не отказвам и нови предложения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Идея
Collapse
X
-
Re: Идея
pros7iq написа:Имам Fiat Tipo 1.4 машината не си знае годините но впечетлява с компресия. Много мислих за подобрения по мотора и имам няколко вапроса към хората във форума които разбират повече от мен.1. Чувал съм че ако се махнат гарнетата и се заменят направо след шепламента със здрава лека траба до края, двигателя се "отпушва" и може да качи до 15 кончета. Та вярно ли е това или пиша глупости ?2. Мислех си... Ако се смени шайбата която върти коляновия вал с друга с по малък радиус дали няма да се усети повече мощт. Идеята е че ще кача по чевръсто оборотите.. и съответно старта ще е по реалистичен. На ясно съм че и ангренажа ше претърпи стабилни корекции, а може би и разпределителния вал, но все пак вазможно ли е това ?3. Дали ако подобря снабдяването със въздух на карбуратора ще даде разлика? по този вапрос идеята ми беше направо една "фуния" зад маската и в маркуча към филтъра над карбуартора.Дайте малко акъл. Вазможни ли са тия подобрения и най важното подобрения ли ще са? Не отказвам и нови предложения.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
1. Чак 15 - не, и тръбата трябва да си е със същия диаметър.3. Повече въздух в случая вероятно ще изгаси двигателя.На 1.4 и 1.6, като моя, едновалка, единствения начин да се подобри значително ускорението е като се смени двигателя.Ако беше двувалка поне..има начин.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Humppa
По точка 2 от питането: Винаги съм си мислил, че точно коляновият вал върти всички останало джунджурий по двигателя. Сега се оказва, че в дъното на всичко е някаква шайба. Я ни светни за нея!
Коментар
-
GTipo написа:1. Чак 15 - не, и тръбата трябва да си е със същия диаметър.3. Повече въздух в случая вероятно ще изгаси двигателя.На 1.4 и 1.6, като моя, едновалка, единствения начин да се подобри значително ускорението е като се смени двигателя.Ако беше двувалка поне..има начин.
Коментар
-
Re: Идея
pros7iq написа:2. Мислех си... Ако се смени шайбата която върти коляновия вал с друга с по малък радиус ...Сутринта ми нямаше нищо , уж...
Коментар
-
Humppa написа:По точка 2 от питането: Винаги съм си мислил, че точно коляновият вал върти всички останало джунджурий по двигателя. Сега се оказва, че в дъното на всичко е някаква шайба. Я ни светни за нея!Yellow_Flash_Colorz_PDT_36 Това е една специална шайба...тайна! Тя не е като другите шайби!
Коментар
-
нямах в предвид маховика ... а именно шайбата задвижвана от коляновият вал.... и това беше по скоро въпрос. амаа преди да получа отговор тук успях сам да си отговоря ... аее на практика исках да постигна някакъв ефект на макари , кадето се печели сила . КоляновияТ вал варти една шайба която с ремак предава енергията на шайбата на делкото и разпределителния вал. идеята беше : по къс ремак; моделиран разпределителен вал ; и шайба на коляновия вал с по малък радиус. Именно с тоя по малък радиус исках да печеля сила. coupe 2000 - научи се да четещ до края ! на твоя маховик каде има ангренаж и разпределителен вал ??? то си е написано ..... обаче ако все още не ти е станало ясно ще ти кажа че на Фиат Типо вапросната шайба е на блока под динамото зад един пластмасов капак.Edna strast
Коментар
-
pros7iq написа:нямах в предвид маховика ... а именно шайбата задвижвана от коляновият вал.... и това беше по скоро въпрос. амаа преди да получа отговор тук успях сам да си отговоря ... аее на практика исках да постигна някакъв ефект на макари , кадето се печели сила . КоляновияТ вал варти една шайба която с ремак предава енергията на шайбата на делкото и разпределителния вал. идеята беше : по къс ремак; моделиран разпределителен вал ; и шайба на коляновия вал с по малък радиус. Именно с тоя по малък радиус исках да печеля сила. coupe 2000 - научи се да четещ до края ! на твоя маховик каде има ангренаж и разпределителен вал ??? то си е написано ..... обаче ако все още не ти е станало ясно ще ти кажа че на Фиат Типо вапросната шайба е на блока под динамото зад един пластмасов капак.по въпросите които задаваш се досещам че хал хабер си нямаш от двигатели.......,не се обиждай ама прочети малко за двигателите и ако не по мощен ,ще можеш да го подържаш в изправностаз съм с такъв мотор и мога да ти кажа че не е лош ,ама не е супер мощен ,но е икономичен,по магистрала подържа 120-130 максимум съм вдигал 145(толкова показваше на километража )и бая почна да ръмжи,ако ти трябва да се ръчкаш , не е най подходящия.ако искаш да се ръчкаш взимай някава малка по размер кола с 2000 кубика мотор и внимавай с стълбовете и крайпътните дървета.....
типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Humppa
-
pros7iq написа:нямах в предвид маховика ... а именно шайбата задвижвана от коляновият вал.... и това беше по скоро въпрос. амаа преди да получа отговор тук успях сам да си отговоря ... аее на практика исках да постигна някакъв ефект на макари , кадето се печели сила . КоляновияТ вал варти една шайба която с ремак предава енергията на шайбата на делкото и разпределителния вал. идеята беше : по къс ремак; моделиран разпределителен вал ; и шайба на коляновия вал с по малък радиус. Именно с тоя по малък радиус исках да печеля сила. coupe 2000 - научи се да четещ до края ! на твоя маховик каде има ангренаж и разпределителен вал ??? то си е написано ..... обаче ако все още не ти е станало ясно ще ти кажа че на Фиат Типо вапросната шайба е на блока под динамото зад един пластмасов капак.кът седмаче съм
ама маи не съм само аз този които е недоразбрал
fiat coupe 2.0 16V
Коментар
-
емм аз не съм привърженик на теорията. Преди седмица пражих центровка на двигателя, сменях и гарнитурата на главата ... не че разбирам мн ама знам достатачно че да си подържам колата така че да не давам по 15 лв да ми сменят маслото ,ремаците,филтрите, накладките . Това със шайбата беше някаква моментна фикс идея за която ми трябваше повече инфо .. ама за пореден път се обеждавам че из тия ръгливи форуми има един двама здраво мислещи, а останалото е паплач жадна за внимание .... има 1001 начина да си повишиш КПД-то на двигателя... и не е задалжително да се копува нов 2000 кубиков.... и само да кажа че повечето кислород ж карбуратора не угаси колата.. ама не се усеща и кои знае каква разлика..Edna strast
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар