Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

я кажете мнение за тази нанотехнология

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Руснаците предлагат от доста време на нашият пазар нещо подобно.Преди 2-3 години гледах презентационният/рекламният/ им диск и представянето на продуктите беше впечатляващо-много ефектна реклама! През годините назад съм продавал много и различни видове добавки-като започнете от първите на нашият пазар Дура-Люб та до сега...Както и да е-впечатлението ми най-вече от отзивите на клиенти е че наистина има ефект от това "чудо" на техниката-явно по един или друг начин върши работа.Ето линк към тези продукти: http://fenombg.com/ Дано не се приеме като реклама-нямам такова намерение,просто темата е точно за това и реших че може да е интересно на някой Поздрави!
    LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
    LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
    LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
    Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
    Grande Punto 1.2 LPG

    Коментар


      #17
      [quote="BO"]Не разбрахте ли, че тези неща са супер измислени!Гледайте на тези неща не просто като на реклама, а като на продукт, който е някакъв супер ултра дупер невероятен разбираш ли, като прави чудеса.Така до тук добре, както каза Оги нещо като "Универсален модификатор" (нямам такива специални символи да го изпиша правилно )Сега представете си ако сте фирма занимаващи се с производство на масло, като Селеня, Аджип, Кастрол, Елф и просто каквото ви хрумне.Те стоят и само гледат как такива ултра дупер, нано технологии произвеждат някакви "мега" концерни и им го пъхат в тяхното масло и става масло за космическа совалка.Ако наистина действаше това, представете си колко би струвало на една такава компания просто от завода да си слагат сами добавката или в най-лошия случай да направят договор с ултра думер мега концерна, който разбираш ли той е най-добрия в света и прави някакво чудо.Така добре. Да речем че тези добавки, които си ги слагате в маслото струват 15лв за третиране на 3-4-5 смени на маслото, защото често ги рекламират, че са достатъчни да речем за 60.000 ...Блажени са вярващите!Мерак ми е да изприкажа мнение и аз , ама ако се разбере, че има отношение към професията ми...да не бъда оплют Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 ? Иначе имам какво да кажа по научному(тъй,де!) Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 , както и за смисъла при продажбите...
      Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.

      Коментар


        #18
        Бъдещето е в НАНО технологийте! Има много писано за тях в интернет и който се интересува може да почете повечко за тях.В Германия се харчат миллиони за изследване и разработване на нано-технологии.Глупави ли са немците,че инвестират в това?Доколко въпросната добавка е нано технология или е шменди капели не знам,но има немски сертификати,а там сертификат се защитава и не се издава само с плащане.Бих се радвал да чуя мнението на колегата Expot.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #19
          dudulia написа:
          Бъдещето е в НАНО технологийте!
          Това е така, но говорим за нещо, което аз, ти, той, ние, вие и те няма как да видим. Бих дал пари за подобно нещо, но срещу тях аз ще получа шишенце, пълно с мазна течност, която да изсипя в резервоара, или в картера. Но кой ми гарантира че това шише наистина съдържа въпросните частици, и как ще усетя че действа? Ето това е кофтито на тези добавки. И на всички добавки. Все пак наскоро сипах една добавка за почистване на дюзи, и докато беше още в нафтата, двигателят поутихна, но вече отдавна я няма, и двигателят си работи пак като преди, леко по-шумно. За мен остава утехата че тя е свършила някаква работа, но няма как да видя. Т.е. може би всичко е на психологическа основа? Въобразяваме си че разхода спада, и той наистина спада с 200 мл, обаче, защото примерно сме чакали 3 светофара по-малко. Разгледах предложения сайт на феном, там също има примамливи оферти. Бих пробвал всичко което е не-по-скъпо от 10, максимум 15 лева. Всички добавки понижават разхода, ами ако сипя 10 добавки, какво - ще карам с разход 1/100? Едва ли ....

          Коментар


            #20
            За добавките

            Даааа, въпроса с добавките е много деликатен . Всъщност малко става някой път поомесване на нещата - горивните и маслените добавки са две съвсем различни групи продукти. Отделно, че във всяка от тях има различни модификации - за различни цели, технически казано. А като имаме пред вид и това, че в рекламното представяне понякога е много тънка границата между завоалираното недоизказано и лееекичкото въвеждане в заблуждение ....става манджа с грозде :D . Лично аз бих предложил затвор за всеки автор на предложение за добавка, дето чудодейно и неусетно прави основен ремонт на мотора просто докато ти си караш Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 .Абсолютно съгласен за нанотехнологиите - нови възможности и перспективно бъдеще, става въпрос за маслените добавки(засега). И паааак леко подхлъзване:1. Дали това, което искаме да постигнем, означава, че непременно трябва да платим някаква "цена като за нанотехнология"?2. Дали използуването на нанотехнология в НЯКАКЪВ вид и в НЯКАКВА степен в даден препарат гарантирано води до вълшебните Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 резултати, видими предимно в нашето въображение?3. Дали наистина е без значение вида на маслото, към което добавяме това заклинание(добавката, де!)?4. Дали обещанието за фантастичен пробег (правещо такъв финансов разход едва ли не обоснован) не е отминало "нехайно" някои подробности за физико-химичните промени в системата по време на този супер-удължен пробег - например, че всеки не-нов двигател си има специфично замърсяване на маслото по време на нормалната си работа (това е само един от многото примерни въпроси!)? За дизелите да не говорим...Та сума ти разни такива въпроси....но това не означава, че всички добавки нямат смисъл. Че защо тогава не ги слагат направо в маслата масовите производители :D ? Ами както при новите коли - обявява ти се базовия модел, а екстрите си ги поръчваш и плащаш отделно...затова .Общо взето, темата е не дотам проста, а отделно за горивните добавки има важни неща, които не знам защо, търговците не обясняват....
            Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.

            Коментар


              #21
              Re: За добавките

              Expot написа:
              Даааа, въпроса с добавките е много деликатен . Всъщност малко става някой път поомесване на нещата - горивните и маслените добавки са две съвсем различни групи продукти. Отделно, че във всяка от тях има различни модификации - за различни цели, технически казано. А като имаме пред вид и това, че в рекламното представяне понякога е много тънка границата между завоалираното недоизказано и лееекичкото въвеждане в заблуждение ....става манджа с грозде :D . Лично аз бих предложил затвор за всеки автор на предложение за добавка, дето чудодейно и неусетно прави основен ремонт на мотора просто докато ти си караш Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 .Абсолютно съгласен за нанотехнологиите - нови възможности и перспективно бъдеще, става въпрос за маслените добавки(засега). И паааак леко подхлъзване:1. Дали това, което искаме да постигнем, означава, че непременно трябва да платим някаква "цена като за нанотехнология"?2. Дали използуването на нанотехнология в НЯКАКЪВ вид и в НЯКАКВА степен в даден препарат гарантирано води до вълшебните Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 резултати, видими предимно в нашето въображение?3. Дали наистина е без значение вида на маслото, към което добавяме това заклинание(добавката, де!)?4. Дали обещанието за фантастичен пробег (правещо такъв финансов разход едва ли не обоснован) не е отминало "нехайно" някои подробности за физико-химичните промени в системата по време на този супер-удължен пробег - например, че всеки не-нов двигател си има специфично замърсяване на маслото по време на нормалната си работа (това е само един от многото примерни въпроси!)? За дизелите да не говорим...Та сума ти разни такива въпроси....но това не означава, че всички добавки нямат смисъл. Че защо тогава не ги слагат направо в маслата масовите производители :D ? Ами както при новите коли - обявява ти се базовия модел, а екстрите си ги поръчваш и плащаш отделно...затова .Общо взето, темата е не дотам проста, а отделно за горивните добавки има важни неща, които не знам защо, търговците не обясняват....
              Ами като знаеш за горивните добавки обясни и за тях.Поне да знаем какво да ползваме
              fiat coupe 2.0 16V

              Коментар


                #22
                Горивни добавки

                Масовия тип горивни добавки...не знам вече колко марки се предлагат на пазара, да ги пробваш всичките е невъзможно :D . Какъв е принципа? Наливат се в резервоара, рядко някой ще ти обясни, че се налива на почти празен резервоар и веднага се сипва 35-40л (не повече, според мен) гориво, така че да се получи хомогенна смес. След което действието е - разтваря отложенията в резервоара, абсорбира водата, започва да прочиства и горивопроводите. Възможно е да се задръсти горивния филтър, сменя се. Дотук е изчерпан около 70-75% от капацитета на добавката. Целта е всичко абсорбирано, което не е останало във филтъра, да се "притика" и мотора да го изгори заедно с горивото. Добавките от по-висок клас би трябвало да осигурят освен прочистване и смазване на системата. При един средностатистически автомобил по европейските стандарти ще се получи и известна икономия на гориво и т.н. Да, ама при един 8-10 годишен вече имаме и трайни отложения и по-нататък по системата - помпи, карбуратори/инжекциони, дюзи, разпръсквачи, клапани и канали, да не говорим за горивни камери в цилиндрите и изпускателен тракт. Тук вече добавката не е достатъчно активна (а именно от това зависи постигането на мечтания резултат за динамика, икономия на гориво и прочее), поради тази причина в повечето случаи ефекта е минимален или никакъв...
                Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.

                Коментар

                Working...
                X