Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дизел или бензин за Градско Каране ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Mалии да не почвам VS тема, ама специално VAG TDIтата имат много кусури.Дебитомера им е консуматив. Това са техни приказки.Нашите JTD105 поне са ............ с ................ "прости" турбини
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #62
      че кола с пу*ка на капака не трябва да купувам
      това за пу*ката на капака ме изкефи. Не го бях чувал

      Коментар


        #63
        ogi28b написа:
        дизеловия двигател има 1 помпа и 4 (5 в някои модели, 6 в други) дюзи. Помпа - 2000 лева, примерно, дюзи - 1000 лв/бр. Обаче те са разчетени така, че при зареждане с качествени горива да изкарат поне колкото, или дори да надживеят двигателя. Както и турбината, тя също е изчислена да живее колкото двигателя.
        От твоите уста в Божиите уши! Не знам откъде я черпиш тази информация, но според мен практиката показва, че много по-често се налага смяна на ГНП и дюза, отколкото на блок и бутала, например. :D Но не ме разбирай погрешно, наистина се моля да си прав, щото сам по-себе си двигателят може спокойно да издържи 1/2 милион км. Че и повече...
        She was only a whisky maker but he loved her still.

        Коментар


          #64
          Re: дизел или бензин за Градско Каране ?

          zloben9000 написа:
          Кое е по удачно за градско каране в малък град където се минават по 10 000км на година а стила на каране е пали карай 4 км и гаси ?а какво мислите за бензинките с турбо(стават все по разпространени), те удачни ли са за градски коли ?
          Колега , така като чета мненията на другите моето мнение е отиваш в някоя автокъща пробваш и двата вида автомобил и вземаш този дето ти харесва , но ако гледаш икономия на гориво си вземи дизел .Макар ,че ако е бензин с газова уредба маи е по евтино ....... я по добре следваи първия ми съвет отиваш и пробваш А по темата аз имам и дизел(опел омега 2.5тдс 131к.с) и бензин(купе 2.0 139к.с) и предпочитам в градски условия да си карам купето (както и правя).
          fiat coupe 2.0 16V

          Коментар


            #65
            gantcho написа:
            Не знам откъде я черпиш тази информация,
            То не че я черпя отнякъде, просто гледам една таблица за планирана поддръжка. Там пише за разни неща като ремъци, ролки, масла, накладки и други, но не пише нищо нито за дюзи, нито за помпа, нито за блок, нито за бутала, нито разни други. Винаги ако караш една кола, можеш да я караш по такъв начин, че първо да замине турбината, или пък да скапеш помпата, или пък да целунеш клапаните с буталата... Но личното ми мнение е че ако една кола се кара с минимално натоварване, плавно, и задължително с качествени горива, и качествени масла, редовно подменяни, във всички системи (ск. к-я, хидр. рейка..) , съвсем спокойно може да се наложи да изхвърлите колата с дюзи и помпа и турбина в доста добро състояние.

            Коментар


              #66
              Punto MK2 1.2 8V двигателя. Харчи ми 6.7~7 в града.
              FIAT Nuova Punto 1.2 8V
              FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
              ...and justice for all

              Коментар

              Working...
              X