Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дизел или бензин за Градско Каране ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    Коментар


      #32
      crush написа:
      Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
      за 10К само градско говорят ,нормално е 15К на година градско да минаваш ако работиш на 20 км.от вас а иначе 21К годишно пък е прекалено малко
      фиатче Браво 2.0

      Коментар


        #33
        SokOtPraskova написа:
        ele написа:
        ...А дизела е и по-скъп за поддръжка,...
        сори за офтопика ама защо дизелът е по-скъп за поддръжка? До момента имам 20000 км с бравото и поддръжката ми не е била по-различна нито по-скъпа или евтина от предишната ми бензинова кола!
        Еми, е така седях си и изведнъж го измислих.
        Ми верно си си го измислила, щото някой чул от някъде че на дизела му е скъпа поддръжката и хайде всички това знаят да говорят.Кажи кое точно е по скъпото на дизела за поддръжка - бобината, кабелите, свещите, делкото или кое? Единственото свързано с поддръжката на дизеловия двигател е нагревните свещи, като всичко друго си го има и при бензина, само дето той има и горните неща за смяна, а дизела не.Ако пък ви се счупи двигателя и в двата случая си е гадно. Не знам защо някой си мисли че ремонта на бензина ще е убийствено по евтин от този на дизела. Общо взето все в гъ..з...Ще ви кажа защо аз искам дизел - защото един ремап много хубаво му оправя динамиката и след това мога да си го настъпвам колкото ми е кеф и пак харчи 6-7, а върви колкото 1,8-2,0 които при настъпване ще харчат над 13-14. Ако не гледах парите за гориво щях да си взема едно купе 2.0 турбо и да му давам газ колкото ми е кеф.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #34
          crush написа:
          Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
          10’000км. разделени на 365 дни в годината се равняват на 27,40км. на ден - напълно е възможно, както за гр.София, така и за с.Трънак

          Коментар


            #35
            Kuku написа:
            crush написа:
            Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
            10’000км. разделени на 365 дни в годината се равняват на 27,40км. на ден - напълно е възможно, както за гр.София, така и за с.Трънак
            В малките градове не са много хората, които си карат колите 365 дни в годината. В общия случай или я караш само до работа и обратно, което в малкия град е максимум 10 км. дневно или 50 км. на седмица, или я изкарваш само в събота и неделя, ако ходиш на работа пеша като мен.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #36
              Аз ще ви кажа кое му е по-скъпо на дизела за потдръжка,като не казвам че е лош,защото карам дизел вече 5 години.Имах 2 Ибизи 97г.ТДИ 90к.с и 110к.с.нямам никакво оплакване от тях ама си викам,я да продам аз 110-ката и да си взема по-нова 2001г.Взимам си новата придобивка,след преглед в "голям и елитен сервиз(майстора ми е близак)"та той казва колата е перфектна трябва да смениш само дебитомера(320лв).Смяна на консумативи(650лв).След 3 дни колата почва да прави проблеми=на 3 датчика(150лв,170лв и 180лв.)След 2 седмици турбото замина,ремонт(900лв),колата повече не тръгна както трябва и я продадох(защото исках да я хвърля някъде където и куче не минава).Та мисля,че всичко е до късмет ако не се чупи е добре ама... :D
              Fiat Coupe 2.0 16V turbo

              Коментар


                #37
                Aма защо се тормозим ? Най - икономично и безвредно за двигателите на колите ни е:1.Градския транспорт - нехаеш2.Велосипеда - спортуваш3.Пеш - здравееш... Иначе гласувах за дизела.
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #38
                  milen4o написа:
                  Аз ще ви кажа кое му е по-скъпо на дизела за потдръжка,като не казвам че е лош,защото карам дизел вече 5 години.Имах 2 Ибизи 97г.ТДИ 90к.с и 110к.с.нямам никакво оплакване от тях ама си викам,я да продам аз 110-ката и да си взема по-нова 2001г.Взимам си новата придобивка,след преглед в "голям и елитен сервиз(майстора ми е близак)"та той казва колата е перфектна трябва да смениш само дебитомера(320лв).Смяна на консумативи(650лв).След 3 дни колата почва да прави проблеми=на 3 датчика(150лв,170лв и 180лв.)След 2 седмици турбото замина,ремонт(900лв),колата повече не тръгна както трябва и я продадох(защото исках да я хвърля някъде където и куче не минава).Та мисля,че всичко е до късмет ако не се чупи е добре ама... :D
                  Прав си но това не е поддръжка, а е чупене, дано на никой да не се случва. Както на дизела така и на бензина има скъпи неща по двигателя.Като се замился, не може да се каже едното е по-добро за градско, а другото за извънградско. Най-добре човек да си вземекаквото му е на душата.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #39
                    crush написа:
                    Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
                    Може да не ти се вярва, обаче аз от ноември работя на 10 мин пеша от нас. Та от 30 ноември 2008 до ден днешен съм изминал 349 км. От преди 2 дни пак почнах да карам всеки ден, че карам хлапето на ясла, но това са ми 4.5 км в двете посоки. Та така... ако не се пътува другаде, мога да навъртя и под 10 000 вече.

                    Коментар


                      #40
                      Абе това че дизелът е със скъпа поддръжка си е чешане на езиците. Просто който кара бензинова кола, няма какво друго лошо да каже за дизела , и пльосва това: скъпа му е поддръжката. Да, скъпа е - маслото се сменя по-често. Всичко останало е повреда и аварийни ремонти, а не поддръжка. Нито дебитомера се сменя на всеки Х км, нито датчиците за запалване... то тях ги има и в бензиновата кола, обаче. Нито маховика на колегата Airfan се сменя на У км. Поддръжката е смяна на масла, течности, накладки, съединител, филтри, чистачки....

                      Коментар


                        #41
                        ogi28b написа:
                        Абе това че дизелът е със скъпа поддръжка си е чешане на езиците. Просто който кара бензинова кола, няма какво друго лошо да каже за дизела , и пльосва това: скъпа му е поддръжката. Да, скъпа е - маслото се сменя по-често. Всичко останало е повреда и аварийни ремонти, а не поддръжка. Нито дебитомера се сменя на всеки Х км, нито датчиците за запалване... то тях ги има и в бензиновата кола, обаче. Нито маховика на колегата Airfan се сменя на У км. Поддръжката е смяна на масла, течности, накладки, съединител, филтри, чистачки....
                        Колега май не си ме разбрал,не казвам нищо лошо за дизела аз гласувах за дизел и в момента имам дизел който карам всекидневно!просто казвам защо поддръжката му е по-скъпа.А щом поддръжката на една кола е да си смениш консумативите,значи грешката е в мен :D,аз все си мислех,че като се счупи трябва и да се оправи но явно греша А можеби вашите коли не се чупят?
                        Fiat Coupe 2.0 16V turbo

                        Коментар


                          #42
                          Нека се продържаме към темата! Вие за тия 10 000км на година къде видяхте скъпа подръжка? То ще се кара супер малко..взимай дизел и хич не му мисли - и вървежа му, като вървеж и разхода му, като разход!Поздрави.
                          Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

                          ...E90..incoming..!!

                          Коментар


                            #43
                            дизела си е дизел а на който му е скъпо да ходи пеша има и велосипеди там подръшката е най-малка
                            Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


                            FIAT BRAVO 1.8GT
                            FIAT BRAVO 1.9TD ex

                            Коментар


                              #44
                              Ами дизелът си е малко по-икономичен......е зависи вече от обема на двигатела.
                              Уважавам тези,които ме уважават!
                              Clube do Marea!

                              Коментар


                                #45
                                @KukuМисля, че говорим за икономичност!Както каза Турбодизела - бензин 1.1 (Fire)
                                Dikata_BG написа:
                                Ама да не забравяме, че първата кола е тръгнала на бензин.
                                А това ако е довод... Първата кола е тръгнала на пара...

                                Коментар

                                Working...
                                X