Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дизел или бензин за Градско Каране ?
Collapse
X
-
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
-
crush написа:Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...фиатче Браво 2.0
Коментар
-
SokOtPraskova написа:ele написа:...А дизела е и по-скъп за поддръжка,...
Коментар
-
crush написа:Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
Коментар
-
Kuku написа:crush написа:Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Аз ще ви кажа кое му е по-скъпо на дизела за потдръжка,като не казвам че е лош,защото карам дизел вече 5 години.Имах 2 Ибизи 97г.ТДИ 90к.с и 110к.с.нямам никакво оплакване от тях ама си викам,я да продам аз 110-ката и да си взема по-нова 2001г.Взимам си новата придобивка,след преглед в "голям и елитен сервиз(майстора ми е близак)"та той казва колата е перфектна трябва да смениш само дебитомера(320лв).Смяна на консумативи(650лв).След 3 дни колата почва да прави проблеми=на 3 датчика(150лв,170лв и 180лв.)След 2 седмици турбото замина,ремонт(900лв),колата повече не тръгна както трябва и я продадох(защото исках да я хвърля някъде където и куче не минава).Та мисля,че всичко е до късмет ако не се чупи е добре ама... :DFiat Coupe 2.0 16V turbo
Коментар
-
milen4o написа:Аз ще ви кажа кое му е по-скъпо на дизела за потдръжка,като не казвам че е лош,защото карам дизел вече 5 години.Имах 2 Ибизи 97г.ТДИ 90к.с и 110к.с.нямам никакво оплакване от тях ама си викам,я да продам аз 110-ката и да си взема по-нова 2001г.Взимам си новата придобивка,след преглед в "голям и елитен сервиз(майстора ми е близак)"та той казва колата е перфектна трябва да смениш само дебитомера(320лв).Смяна на консумативи(650лв).След 3 дни колата почва да прави проблеми=на 3 датчика(150лв,170лв и 180лв.)След 2 седмици турбото замина,ремонт(900лв),колата повече не тръгна както трябва и я продадох(защото исках да я хвърля някъде където и куче не минава).Та мисля,че всичко е до късмет ако не се чупи е добре ама... :D
Коментар
-
crush написа:Абе как пресметнахте 10 000 км на година? Аз от февруари миналата година до сега съм изминал 21 000 и то до морето не ходих с мойта кола... За работа изобщо не говорим, защото си имам служебна кола. Е верно, че аз с повод и без повод си се возя, ама 10 000 ми се виждат малко...
Коментар
-
Абе това че дизелът е със скъпа поддръжка си е чешане на езиците. Просто който кара бензинова кола, няма какво друго лошо да каже за дизела , и пльосва това: скъпа му е поддръжката. Да, скъпа е - маслото се сменя по-често. Всичко останало е повреда и аварийни ремонти, а не поддръжка. Нито дебитомера се сменя на всеки Х км, нито датчиците за запалване... то тях ги има и в бензиновата кола, обаче. Нито маховика на колегата Airfan се сменя на У км. Поддръжката е смяна на масла, течности, накладки, съединител, филтри, чистачки....
Коментар
-
ogi28b написа:Абе това че дизелът е със скъпа поддръжка си е чешане на езиците. Просто който кара бензинова кола, няма какво друго лошо да каже за дизела , и пльосва това: скъпа му е поддръжката. Да, скъпа е - маслото се сменя по-често. Всичко останало е повреда и аварийни ремонти, а не поддръжка. Нито дебитомера се сменя на всеки Х км, нито датчиците за запалване... то тях ги има и в бензиновата кола, обаче. Нито маховика на колегата Airfan се сменя на У км. Поддръжката е смяна на масла, течности, накладки, съединител, филтри, чистачки....Fiat Coupe 2.0 16V turbo
Коментар
-
Humppa
@KukuМисля, че говорим за икономичност!Както каза Турбодизела - бензин 1.1 (Fire)Dikata_BG написа:Ама да не забравяме, че първата кола е тръгнала на бензин.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар