Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дизел или бензин за Градско Каране ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: дизел или бензин за Градско Каране ?

    Нека първо се уточним, за икономичност ли говорим или за....?!

    Коментар


      #17
      Re: дизел или бензин за Градско Каране ?

      Kuku написа:
      Нека първо се уточним, за икономичност ли говорим или за....?!
      говорим общо дали ще издържи дизела (без да загрява много) на късите разстояния или ще се разпадне след година 2
      Bravo GT 1.8

      Коментар


        #18
        Аз гласувах за дизела. Ще обесня и аз защо. Карах бензинова кола преди фиата, гореше около 9-10 градско а е 1.4 мотор. Окей, отначало беше добре бензинката после се почна едно играене на обороти забиви на муцуни и т.н. ядове само. Проблема се реши с газ. След като взех фиата се родих. Градско с моето шофиране ми гори около 8/100. Просто работата на ДВГ-то е в пъти по-добра и стабилна имаш всичко, което ти е нужно, когато ти е нужно. Това за разпадането след 2-рата година и късите разстояния е малко абсурдно. В момента работата ми е на около 800 метра от нас и се пускам по един баир с колата, почти всеки ден ходя с нея и не съм забелязал да се разпада? Дори и тази зима. Това е от мен. Успех в избора и се похвали после
        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

        Коментар


          #19
          Зависи в кой град караш... Аз гласувах за бензин. Винаги имаш алтернативни варианти да минеш на газ или метан. А дизела е и по-скъп за поддръжка, пък и си е дозел, на мен не са ми много на сърце.... Пунтото сега ми дава 15 разход из София, ако беше дизел, сугурно щеше да дава изумително много по-малко, но аз карам баш в града веднъж седмично, така че..
          Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT

          Коментар


            #20
            И аз съм за дизел... 1.3 Алфичка под 12/100 не е падал разход без знацхение колко икономично карам... С пунтото с доста юркане около 6-7/100 ... Вярно е че дизела е малко по капризен но поне двапъти месечно го опъвам извън градско я до Пловдив я до Благоев град което в прочем му се отразява доста добре след като се върна и започна отново градско каране поне 5-6 дни се осеща че колата работи добре и върви доста повече... И така вече почти година и нямам намерение да се прехвърлям отново на бензинка... А Алфичката като резерва и от време на време за юркане доста по палава от скучния дизел но си има висока цена (от към разход става дума)...
            Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
            Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

            Коментар


              #21
              ...А дизела е и по-скъп за поддръжка,...
              сори за офтопика ама защо дизелът е по-скъп за поддръжка? До момента имам 20000 км с бравото и поддръжката ми не е била по-различна нито по-скъпа или евтина от предишната ми бензинова кола!
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                #22
                Бензиииин. Рамщаааайн
                Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

                Коментар


                  #23
                  за градско ХГТ-то е идеална градска кола ,ако не те бърка разхода ,нодизел -автоматик е перфектният вариант за София А какви са тия глупости за рахода ,любимо ми е някакви малолитражки 1,2 дето не могат да пръднат с разход 10-12 ,че и отгоре и вътре си като в консерва .
                  фиатче Браво 2.0

                  Коментар


                    #24
                    Дизел. :D

                    Коментар


                      #25
                      И аз залагам на дизел... Бензинка дето да е под 10-така може ако е някое чинкоаченто... или ако я бута човек или кара по инерция... Дори и с гас не е решение защото разхода скача още. Сега Мареата гори градско 12-так (а лятото с клима стига и до 14) без да и се дава зор. Ако беше дизел на дали щеше да е повече от 8 на това каране. А за вървене пък да не говорим, 1.6 100 коня бензин на комбито и 1.9 тубо дизел. Разликата е толкова голяма, че ме хваща яд, че не взех дизел... А пък понеже колегата дето е пуснал темата се точи на 2.4-ка, там нещата са вече страшни. Карал съм няколко такива комберици и вървят зверски. Алтернативата ако искаме вървеж е 2.0 20V. Ама на него по документи му дават разход 14 градско. Представям си колко ще харчи реално и евентуално на газ. Само за пример, карам един Ленд Ровър Дискавъри, 94г. 2.5ТД 4 цилиндров английски мотор. Колата тежи мисля към 2-тона. Мотора е 115кс. Градско каране това нещо зимата даваше точно 10/100. Засичано пълно-пълно няколко пъти. Колата е с перманентно 4х4. И раъхода е засичан като е каран градско и в гората на офроуд. Та не знам бензинов двигател това дали може да го направи. :D
                      KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                      Land Rover Discovery 2.5TD '94
                      EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                      EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                      EX: Fiat Regata 1.7D '84

                      Коментар


                        #26
                        Re: дизел или бензин за Градско Каране ?

                        zloben9000 написа:
                        малък град където се минават по 10 000км
                        Какъв е тоя малък град, дето минаваш в него 10000км на година? В годината има около 260 работни дни, отиване и връщане до работа - 520 курса или около 19 км в едната посока. Такова разстояние до работа имат много малко хора дори в София, камо ли другаде из България. Един малък град, от край до край не е толкова, по-скоро обиколката му е толкова :D Съдя по родния ми Пазарджик, който обаче е доста събран, в смисъл няма квартали, за които ти трябва винетка и една туба бензин, за да стигнеш :D По-темата - какво значение има? Повечето хора не могат да си позволят да поддържат две коли - една за градско и една за извънградско. Караш каквото има и не го мислиш. Аз не бих си сменил колата, за да спестя 2 лв на 100км и да не мога да си чуя мислите от тракане и да пуша като Икарус. И не ми казвайте сега, че е до поддръжка, защото всички дизели (без големите, скъпи и недостъпни за нормалните хора лимузини) тракат още от магазина.
                        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                        Коментар


                          #27
                          Re: дизел или бензин за Градско Каране ?

                          dikanio написа:
                          zloben9000 написа:
                          малък град където се минават по 10 000км
                          Какъв е тоя малък град, дето минаваш в него 10000км на година? В годината има около 260 работни дни, отиване и връщане до работа - 520 курса или около 19 км в едната посока. Такова разстояние до работа имат много малко хора дори в София, камо ли другаде из България. Един малък град, от край до край не е толкова, по-скоро обиколката му е толкова :D Съдя по родния ми Пазарджик, който обаче е доста събран, в смисъл няма квартали, за които ти трябва винетка и една туба бензин, за да стигнеш :D По-темата - какво значение има? Повечето хора не могат да си позволят да поддържат две коли - една за градско и една за извънградско. Караш каквото има и не го мислиш. Аз не бих си сменил колата, за да спестя 2 лв на 100км и да не мога да си чуя мислите от тракане и да пуша като Икарус. И не ми казвайте сега, че е до поддръжка, защото всички дизели (без големите, скъпи и недостъпни за нормалните хора лимузини) тракат още от магазина.
                          С тракащия и пушещ Икарус в града аз пестя 6 лв. на 100 км., 3 лв. пестя извънграда или с моите преходи около 1200 - 1300 лв. на година.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            #28
                            ele написа:
                            ...А дизела е и по-скъп за поддръжка,...
                            сори за офтопика ама защо дизелът е по-скъп за поддръжка? До момента имам 20000 км с бравото и поддръжката ми не е била по-различна нито по-скъпа или евтина от предишната ми бензинова кола!
                            Еми, е така седях си и изведнъж го измислих.
                            Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT

                            Коментар


                              #29
                              Re: дизел или бензин за Градско Каране ?

                              dikanio написа:
                              Какъв е тоя малък град, дето минаваш в него 10000км на година?
                              И аз точно това се чудех.
                              dikaniо написа:
                              По-темата - какво значение има? Повечето хора не могат да си позволят да поддържат две коли - една за градско и една за извънградско. Караш каквото има и не го мислиш. Аз не бих си сменил колата, за да спестя 2 лв на 100км и да не мога да си чуя мислите от тракане и да пуша като Икарус. И не ми казвайте сега, че е до поддръжка, защото всички дизели (без големите, скъпи и недостъпни за нормалните хора лимузини) тракат още от магазина.
                              Вече не е толкова трудно да си позволиш две коли, но няма къде да ги държиш. Тротоарите се препълниха с "гарирани" автомобили. За дизелите мнението ми е като твоето. От дете от ученическите бригади имам спомен от миризмата на дизел в рейс "Чавдар". Не са го ароматизирали дизела оттогава, все си мирише на същото. Бензин !
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар


                                #30
                                Ако търсиш икономичност - дизел!За всичко останало - бензин П.П.Са само да не скокнат огнярите, колко им вървят колите

                                Коментар

                                Working...
                                X