Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой е с предимство?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    BO написа:
    Ей това е! Намерих дупка в закона. Има още една ситуация ама се чудя дали да я описвам в друга тема.Там закона си казва точно, ама 80% от пустите му шофьори ако не ги удариш няма и да се сетят, а от горе на всичкото ти се карат, все едно са в правото си.
    Аз си търся такива ентусиасти да си оправям колите отвреме на време
    MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
    "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
    R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

    Коментар


      #32
      ВО, кажи за другата ситуация, че ме разгложди и мен

      Коментар


        #33
        Чл. 50. (1) На кръстовище, на което единият от пътищата е сигнализиран като пътс предимство, водачите на пътни превозни средства от другите пътища са длъжни дапропуснат пътните превозни средства, които се движат по пътя с предимство.Чл. 50а. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Забранено е навлизането в кръстовище дори ипри разрешаващ сигнал на светофара, ако обстановката в кръстовището ще принудиводача да спре в кръстовището или да възпрепятства напречното движение.

        Коментар


          #34
          fihi написа:
          Чл. 50. (1) На кръстовище, на което единият от пътищата е сигнализиран като пътс предимство, водачите на пътни превозни средства от другите пътища са длъжни дапропуснат пътните превозни средства, които се движат по пътя с предимство.Чл. 50а. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Забранено е навлизането в кръстовище дори ипри разрешаващ сигнал на светофара, ако обстановката в кръстовището ще принудиводача да спре в кръстовището или да възпрепятства напречното движение.
          И какво общо има тези два члена в дадената ситуация
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #35
            BO написа:
            fihi написа:
            Чл. 50. (1) На кръстовище, на което единият от пътищата е сигнализиран като пътс предимство, водачите на пътни превозни средства от другите пътища са длъжни дапропуснат пътните превозни средства, които се движат по пътя с предимство.Чл. 50а. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Забранено е навлизането в кръстовище дори ипри разрешаващ сигнал на светофара, ако обстановката в кръстовището ще принудиводача да спре в кръстовището или да възпрепятства напречното движение.
            И какво общо има тези два члена в дадената ситуация
            Ми от де да знам, според мен има. :D Когато светне зелено на светофара, а в кръстовището има навлезли автомобили, май трябва да се изчакат тези автомобили да преминат, или се бъркам.Същата е и ситуацията с локалното. На тях им светва зелено, пресичат път с предимство, по пътя с предимство обаче се движат колите на които им е светнало зелено на булеварда и завиват надясно.Абе зарежи, някой път като се видим ще спорим, щот’ само с писане ще . Дай да видим другата ситуация за която казваш, че и на мен като на Дидо ми е интересно да разбера каква е.

            Коментар


              #36
              Какъв е знакът на тези от локалното, знае ли се?

              Коментар


                #37
                ogi28b написа:
                Какъв е знакът на тези от локалното, знае ли се?
                Днес сутринта като минавах се загледах точно за знак - знак няма! - говоря за локалното на Любляна и Горнобански.Дори го и снимах докато си висях сутринта НО в закона пише, че ако има работещ светофар - знаците са без значение!
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #38
                  Така, постарах се за втория случай да нарисувам най-добре картинката според ситуацията:Та ситуацията се разисква главно за платната А, Б и ВКакво имаме.Когато на платно В му свети червен светофар (за надясно) на платната А и Б им свети съответно зелен светофар за направо на платно Б и за направо и наляво на платно А.Там много често (винаги) се прави, че от платно В се кара заедно с платно А и Б направо!Какво следва. Двете коли от платна А и Б продължават направо, за да продължат в двете платна след това, както е на схемата. Да ама винаги от платно Б искат след кръстовището да са в лявата лента, защото от платно В са до тях и те продължават направо и тръгват да заемат дясното платно след кръстовището, въпреки, че на платно В няма право въобще да кара направо, защото тази лента е само за десен завой със съответния си светофар за нея!Какво следва, че колите от платно А, които продължават направо или трябва да чакат, или трябва да се ударят в квадрата, където съм показал със синьо, където обикновено се срещат.Така сега, според вас, колите от платно А ако се ударят в синия квадрат с кола от платно Б, кой ще бъде виновен?
                  Прикачени файлове
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #39
                    Т’ва е доста заплетена ситуация. За самия удар ще е виновен автомобила който идва от платно А. Но в същото време и автомобила който идва от платно Б мисля, че е в нарушение. Друг е въпроса, че няма как да докаже, че се е движил в това платно защото другото е било заето от автомобил който идва от платно В, който дефакто ще бъде истинския виновник за евентуалния удар м/у АиБ.Това е моето мнение. Този път обаче може и да не съм прав, макар че........

                    Коментар


                      #40
                      Ако преди кръстовището е имало знак, указващ посоката на движение на трите ленти, то виновен е движещия се в платно Б. Та дори и да няма, щом светофара забранява на платно В да продължава направо, то другите две платна трябва да заемат съответните си ленти след кръстовището, така че реално пак виновен трябва да е водач Б.Според мен трябва да има някакви указателни пунктирани линии как продължават платната в кръстовището на това място.

                      Коментар


                        #41
                        Категорично и аз съм на мнение като колегата Airfan - същата ситуация редовно се случва на кръстовището на булевард не знам кой - на кръстовището от което започва искърско шосе, където трямвай номер 20 навлиза от средата на платното на шипченски проход - излиза извън платното релсите. Абе на кръстовището което е за борсата Булгарплод, като идваш от дружба 1 - разклона, и караш направо посока румънското. Там винаги десния завой светваШЕ преди тези за направо, и винаги имаше тарикати, и се стигаше до такива ситуации. Обаче промениха светофара, и сега от лентаат за десен завой почти няма отиващи за направо. Та в тази ситуация - в самото кръстовище пътят си изменя посоката, това е важно, и смятам че виновен ще бъде автомобил Б защото той на практика навлиза в лява лента, нищо че се движи направо. А това че някой е продължил направо от оная лента е друга бира... ходи доказвай... подобно ще е на оня тема, дето един заобикалал дупка , пък друг го изпреварвал на забранен участък в тоя момент и боц....

                        Коментар


                          #42
                          Да ви имам софийските кръстовища...Без коментар от мен.Ама не се сдържах де...За мен правилното регулиране на това кръстовище е: лента А - само за на ляво; лента Б - само за на право и лента В - за на право и на дясно.Тогава всички останали проблеми ще си отпаднат.Някой тотално не си разбира от работата там...

                          Коментар


                            #43
                            Immortal написа:
                            Да ви имам софийските кръстовища...Без коментар от мен.Ама не се сдържах де...За мен правилното регулиране на това кръстовище е: лента А - само за на ляво; лента Б - само за на право и лента В - за на право и на дясно.Тогава всички останали проблеми ще си отпаднат.Някой тотално не си разбира от работата там...
                            А според мен, колегата изобщо не е ориентиран кое платно за къде е...
                            Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

                            Коментар


                              #44
                              Immortal написа:
                              Да ви имам софийските кръстовища...Без коментар от мен.Ама не се сдържах де...За мен правилното регулиране на това кръстовище е: лента А - само за на ляво; лента Б - само за на право и лента В - за на право и на дясно.Тогава всички останали проблеми ще си отпаднат.Някой тотално не си разбира от работата там...

                              Коментар


                                #45
                                ами от цялата ситоация се разбира че българина си кара както му е кеф.правелник за нас няма т’ва е положението
                                uno-1.5i понто 1.2i

                                Коментар

                                Working...
                                X