Преминаването на такова кръстовище, особено в София си е предизвикателство!Как процедирам аз?Независимо от къде идвам, водещата информация за мен е наличието на автомобили по пътя с предимство. Ако няма, то преминавам до средата, след което осигурявам предимство на движещите се направо, тъй като аз ще завивам и нямам право да му пресичам пътя. Ако през това време по пътя с предимство идва автомобил е длъжен да ме изчака, защото съм навлязъл в кръстовището преди него.Метода "с рогата напред", защото другия има знак СТОП не носи приятни изживявания. Ами ако този отсреща си е купил книжката или не е видял знака? На мен ми се е случвало да не видя ЧЕРВЕН СВЕТОФАР. Вярно, че само веднъж, но след като го осъзнах се изпотих. Не можеш да знаеш за какво мисли оня отсреща или на колко бири/ракии е в момента. Като ти потроши колата какво значение има кой е крив и кой е прав. И двамата оставате без кола поне за седмица.От агресия по пътищата не настъпва нищо добро, а 20% от всички ПТП-та са причинени точно от нея!
Спри, осигури предимство, ама на тези от пътя с предимство, не на тези от пътя без предимство. Аз вече сложих цитат, сложете и вие цитат къде пише в закона, че знака Стоп означава, че спираш за всички, включително и тези на пътя без предимство.
Стефане, ако щеш и Я категория имай - ей от това горното по-вярно по темата няма.За това сме спорили и преди, мисля даже че и в същата тема, не ми се рови сега.Е то тука си е написано:Б2 ,,Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство!" Б1 ,,Пропусни движещите се по пътя с предимство!" Ако имам СТОП (Б2), и съм дясно стоящ на някой, дето има Б1, найш кога ще го чакам?!? Точно никога. И няма полицай на света, дето да ми напише на мен акт, ако стане беля...Той и един спореше, че щото бил на по-широката улица, дето имала и маркировка, и "всички знаели, че е главната", трябвало да мине преди нас (не карах аз) на нерегулирано кръстовище, ама си отиде недоумяващо с акт...
Преминаването на такова кръстовище, особено в София си е предизвикателство!Как процедирам аз?Независимо от къде идвам, водещата информация за мен е наличието на автомобили по пътя с предимство. Ако няма, то преминавам до средата, след което осигурявам предимство на движещите се направо, тъй като аз ще завивам и нямам право да му пресичам пътя. Ако през това време по пътя с предимство идва автомобил е длъжен да ме изчака, защото съм навлязъл в кръстовището преди него.Метода "с рогата напред", защото другия има знак СТОП не носи приятни изживявания. Ами ако този отсреща си е купил книжката или не е видял знака? На мен ми се е случвало да не видя ЧЕРВЕН СВЕТОФАР. Вярно, че само веднъж, но след като го осъзнах се изпотих. Не можеш да знаеш за какво мисли оня отсреща или на колко бири/ракии е в момента. Като ти потроши колата какво значение има кой е крив и кой е прав. И двамата оставате без кола поне за седмица.От агресия по пътищата не настъпва нищо добро, а 20% от всички ПТП-та са причинени точно от нея!
Изключително правилно, но в конкретния случай тоя със стопа трябва да те изчака и тогава да премине - това е.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
По спомен в прилагането на правилата се ползваше някаква йерархия - например - маркировка, знак, светофар, регулировчик и пр. която йерархия е предвидена за такива ситуации, когато две правила са в конфликт кое да се приложи, ноо... аз нямам спомен каква беше тя и как да се приложи в конкретния случай. В смисъл не знам кое правило има превес това за предимството спряво посоката на движение или ограниченията въведени със знак... нека по-вещите от мен да кажат... Въпреки, че всяка сутрин на подобно кръстовище за ляв завой аз, а и другите, пропускаме тия дето навлизат срещу нас, нищо, че откъм тях е стопа.
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Спри, осигури предимство, ама на тези от пътя с предимство, не на тези от пътя без предимство. Аз вече сложих цитат, сложете и вие цитат къде пише в закона, че знака Стоп означава, че спираш за всички, включително и тези на пътя без предимство.
Стефане, ако щеш и Я категория имай - ей от това горното по-вярно по темата няма.За това сме спорили и преди, мисля даже че и в същата тема, не ми се рови сега.Е то тука си е написано:Б2 ,,Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство!" Б1 ,,Пропусни движещите се по пътя с предимство!" Ако имам СТОП (Б2), и съм дясно стоящ на някой, дето има Б1, найш кога ще го чакам?!? Точно никога. И няма полицай на света, дето да ми напише на мен акт, ако стане беля...Той и един спореше, че щото бил на по-широката улица, дето имала и маркировка, и "всички знаели, че е главната", трябвало да мине преди нас (не карах аз) на нерегулирано кръстовище, ама си отиде недоумяващо с акт...
Дидо що пишеш глупости?Самия факт че на единия знак има СТОП и значениету му е СПРИ осигури предимство е достатъчно красноречив.И правилото за дясностоящия е за нерегулирани кръстовища,такива без знаци и светофари,тук имаш път с предимство и второстепенен път къв дясностоящ те гони
Дидо що пишеш глупости?Самия факт че на единия знак има СТОП и значениету му е СПРИ осигури предимство на движещите се по пътя с предимство (това незнайно защо го пропускаш) е достатъчно красноречив.И правилото за дясностоящия е за нерегулирани кръстовища,такива без знаци и светофари,тук имаш път с предимство и второстепенен път къв дясностоящ те гони
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Не напразно съм удебелил в моя пост текст. Значението на СТОПа не е "спри, осигури предимство!", а "Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство!". В описаната ситуация разбирам, че и двамата не са на път с предимство.Няма 3 степени на предимство, разберете го това. Има само 2: "път с предимство" и "път без предимство". И двата знака, Б2 (стоп) и Б1 (обърнат триъгълник) указват, че се намирате на път без предимство. Толкоз.Когато и двамата се намират на "път без предимство", предимството се определя от правилото на дясностоящия. Чл. 48. На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна, а водачът на нерелсово пътно превозно средство е длъжен да пропусне релсовите пътни превозни средства независимо от местоположението и посоката им на движение.Чл. 50. (1) На кръстовище, на което единият от пътищата е сигнализиран като път с предимство, водачите на пътни превозни средства от другите пътища са длъжни да пропуснат пътните превозни средства, които се движат по пътя с предимство. (2) Когато на кръстовище е указано, че пътят с предимство променя направлението си, водачите, които се намират на този път, се ръководят помежду си от правилата на чл. 48. От същите правила се ръководят помежду си и водачите на превозните средства, които не се намират на пътя с предимство.
http://www.listovki.bg/%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8/%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D 1%8F-%D0%B1/Туй за Ленчето да потренира
Бегай да тренираш ти! Както се казва - Книжка кола не кара!
Понеже жената кара в момента курс, а и инструктора ми е приятел, говорихме за подобни случаи - верният отговор е че автомобил Б е с предимство - този от локалното: защото като и на двамата ви светне зелено, и автомобил А тръгне да завива, автомобил Б му се пада дясностоящ. И аз не го знаех. На Сливница преди моста на Захарна Фабрика също има 2-3 такива светофарчета и сме минавали с човека от там, та ми каза.
Сори много, обаче не издржам да чета такива простоти ! При преминаване през кръстовище има едни правила които явно тоя инструктор не е чувал. Жалко че такива малоумници учат малдите шофьори Той не знае правилника, тръгнал другите да учи. При преминаване през кръстовище с повече от една лента за движение в желаната посока, след кръстовището трябва да продължиш движението си в същатата лента. Тоест : на посоченият пример има две ленти за движение направо. Водачът който се намира в дясната лента за движение направо, след кръстовището трябва да продължи движението си в дясната лента. Ако този водач продължи движението си в лявата лента след кръстовището, то той извършва маневра престояване в зоната на самото кръстовище, което е грубо нарушение. Колега, намери друг инструктор на жена си, че някъде ще се прбие от това че не е научена правилно !
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Спри, осигури предимство, ама на тези от пътя с предимство, не на тези от пътя без предимство. Аз вече сложих цитат, сложете и вие цитат къде пише в закона, че знака Стоп означава, че спираш за всички, включително и тези на пътя без предимство.
Стефане, ако щеш и Я категория имай - ей от това горното по-вярно по темата няма.За това сме спорили и преди, мисля даже че и в същата тема, не ми се рови сега.Е то тука си е написано:Б2 ,,Спри ! Пропусни движещите се по пътя с предимство!" Б1 ,,Пропусни движещите се по пътя с предимство!" Ако имам СТОП (Б2), и съм дясно стоящ на някой, дето има Б1, найш кога ще го чакам?!? Точно никога. И няма полицай на света, дето да ми напише на мен акт, ако стане беля...Той и един спореше, че щото бил на по-широката улица, дето имала и маркировка, и "всички знаели, че е главната", трябвало да мине преди нас (не карах аз) на нерегулирано кръстовище, ама си отиде недоумяващо с акт...
Ето това с червеното е първото което трябва да изпълниш при наличието на този знак. Има - нама движение, ти си длъжен да спреш преди знака. Продължаваш изпълнението на второто условие на знака, след като си изпълнил първото ! Дори от там да нямаш добра видимост към пътя с предимство, СПИРАШ ! После може да се изтеглиш малко напред за виждаш идва ли ППС по пътя с предимство (дори и каруца да е, тя е ППС), осигуряваш предимство, ако има на кого и чак тогава преминаваш през кръстовището.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Спри, осигури предимство, ама на тези от пътя с предимство, не на тези от пътя без предимство. Аз вече сложих цитат, сложете и вие цитат къде пише в закона, че знака Стоп означава, че спираш за всички, включително и тези на пътя без предимство.
Стефане, ако щеш и Я категория имай - ей от това горното по-вярно по темата няма.За това сме спорили и преди, мисля даже че и в същата тема, не ми се рови сега.Е то тука си е написано:Б2 ,,Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство!" Б1 ,,Пропусни движещите се по пътя с предимство!" Ако имам СТОП (Б2), и съм дясно стоящ на някой, дето има Б1, найш кога ще го чакам?!? Точно никога. И няма полицай на света, дето да ми напише на мен акт, ако стане беля...Той и един спореше, че щото бил на по-широката улица, дето имала и маркировка, и "всички знаели, че е главната", трябвало да мине преди нас (не карах аз) на нерегулирано кръстовище, ама си отиде недоумяващо с акт...
Ето това с червеното е първото което трябва да изпълниш при наличието на този знак. Има - нама движение, ти си длъжен да спреш преди знака. Продължаваш изпълнението на второто условие на знака, след като си изпълнил първото ! Дори от там да нямаш добра видимост към пътя с предимство, СПИРАШ ! После може да се изтеглиш малко напред за виждаш идва ли ППС по пътя с предимство (дори и каруца да е, тя е ППС), осигуряваш предимство, ако има на кого и чак тогава преминаваш през кръстовището.
Колега, никой не оспорва СПИРАНЕТО! Но както се вижда и от листовката по-горе - това не означава, че другия, дето има обърнат триъгълник, не трябва да спре. Той може да не спира, ако по останалите пътища няма никой. Ако има някой, пък бил той и на стопа, ако стопа му е дясно-стоящ, или както на листовката - се движи направо, а той трябва да завие наляво - спира и чака, нищо че няма стоп.А в твоя пост с червеното пък аз съм удебелил ключовите думи.
Коментар