Малко да изтупаме темата, че в другата доста експерти станахме. Който не е разбрал ВСЕ ОЩЕ, нека прочете внимателно тази тема. Дори специално от там се минава, за да скъсат някой, а вие ми говорите за главен път, Цар Борис с предимство, и тинтири-минтири. Това са 2 отделни кръстовища, близо едно до друго. Локалното е с предимство в случая, това е положението. Масовата грешка е че има някакъв знак за предимство, който заблуждава всчики. Той важи за завиващите надясно но пред пресечния път. Завиващите СЛЕД като вече са завили, вече са на нова ситуация, ново кръстовище, на което няма знаци за предимство, и такова има дясно-стоящия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой е с предимство?
Collapse
X
-
ogi28b написа:Това са 2 отделни кръстовища, близо едно до друго. Локалното е с предимство в случая, това е положението. Масовата грешка е че има някакъв знак за предимство, който заблуждава всчики. Той важи за завиващите надясно но пред пресечния път. Завиващите СЛЕД като вече са завили, вече са на нова ситуация, ново кръстовище, на което няма знаци за предимство, и такова има дясно-стоящия.
Коментар
-
Една малко странна ситуация Изкачваш един път (почти еднопосочен заради снега и коловозите).Минаваш едно кръстовище (пряка), която ти се явява от лявата страна. Ако някой излезе от тази пряка трябва да те чака, защото ти си му дясностоящ.Подминаваш пряката и след 20 метра закъсваш и не може да издрапаш нагоре.Започваш да спускаш колата назад, защото нямаш друга опция.Стигаш до същото кръстовище на зад.Кой трябва да е с предимствоA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
dikanio написа:Ситуацията може и да го налага, но мисля, че изобщо нямаш право да се движиш назад през кръстовище.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Използвам случая с темата да поставя един казус с един приятел. На кръстовище, където на главен път излиза друга улица, обозначена съответно от едната страна със знак "осигури предимство", а от другата страна със знак "стоп" се случва следната ситуация - от страната където е знака "осигури предимство" идва автомобил (да речем "А") за ляв завой, а отстреща на знака "стоп" има такъв (да речем "Б"), който ще продължава направо. Та ситуацията е, че автомобил А директно си прави ляв завой (понеже по главния път няма автомобили, а той не е длъжен да спре) а автомобил Б също тръгва да пресича пътя с предимство (почти без да спре) и се чукват леко, възниква спор... Както и да е, КАТ правят акт и на двамата. Въпросът е кой е в правото си и принципно кой кого е трябвало да изчака?Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа:Използвам случая с темата да поставя един казус с един приятел. На кръстовище, където на главен път излиза друга улица, обозначена съответно от едната страна със знак "осигури предимство", а от другата страна със знак "стоп" се случва следната ситуация - от страната където е знака "осигури предимство" идва автомобил (да речем "А") за ляв завой, а отстреща на знака "стоп" има такъв (да речем "Б"), който ще продължава направо. Та ситуацията е, че автомобил А директно си прави ляв завой (понеже по главния път няма автомобили, а той не е длъжен да спре) а автомобил Б също тръгва да пресича пътя с предимство (почти без да спре) и се чукват леко, възниква спор... Както и да е, КАТ правят акт и на двамата. Въпросът е кой е в правото си и принципно кой кого е трябвало да изчака?Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар