за триене
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
за триене
Collapse
X
-
Определено при избора на тасове е хубаво да се съобразяваме ,самия таз да не пречи на вентилацията на диска. Като прави едвали не "тапа" на джантата Много от продаваните на пазара тасове от незнайни производители гонят визуалния ефект и превличат селските тунингари но при тях в повечето случаи ефекта на вентилация на джантата е нулев Показаните на снимката от колегата westdogg изглеждат добри и вентилацията се намалява много малко.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
и аз съм с такива тасове.....много са красиви стига да не са нацапани... лъщят дори познати ми звънят и ме питат да не сам си зел лети джанти точно като на колегата westdoggсасамо че са 14’ако искаш виж как стоят на бравав гаража ми има снимкипрепоръчвам ти ги ... защото остава място за охлаждане и на диска и на накладките... както горе колегата е посочил
Коментар
-
Освен че шарката на таса трябва да се съчетава с шарката на джантата, за да има вентилация, е добре да си купиш тасове от мека пластмаса. Твърдите се трошат все едно са стъклени. Има едни полски, забравих им марката, такива си бях взел за палиото за 25 лева комплекта - не мръднаха 2 години, а и като го видя по улиците бившото ми фиатче, още си е с тях. Дори като се надраскат, на тези от меката пластмаса като че ли им личи по-малко.За мен оригиналните фиатски тасове от мареа са перфектни. Вярно е, че пристигат в България надраскани и захабени, но малко спрей, а по желание и лак, и стават като нови:Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар