Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скорост - в БГ вариант. Възможно ли е това ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Immortal написа:
    Lane Staley написа:
    Преди доста време имаше един подобен случай с БМВ в Англия. Предполагам, че не е бил някой Кадет а по-нв модел. Ако нещо се бъгне компютъра знае ли човек
    Педалът на спирачките е независим от компютъра на колата.
    Не знам дали е изцяло така. Нали на някои автомобили компютър преценява и разпределя спирачното усилие?Странна ситуация, но може би не съвсем невъзможна.
    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

    Коментар


      #17
      Lane Staley написа:
      Нали на някои автомобили компютър преценява и разпределя спирачното усилие?
      Е, то и при нашите е така, обаче компютъра е отделен т.е. няма нищо общо с централното ЕКУ, и даже нещо по електрониката да откаже си остава чисто механическата връзка, в случая хидравлична. Това е все едно да ти откаже хидравликата на волана. Тогава той ще се върти трудно, но все пак ще можеш да завиеш. Остава варианта да има теч на спирачна течност, и/който по някакъв начин да му блокира темпомата. Има ли вариант течността да е една и за съединителя (хидравличен) и за спирачките Доста съмнително наистина...
      Alfa 159 SW 2.4 Ti
      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

      Коментар


        #18
        Kuku написа:
        Нито от българската страна, нито от гръцката страна може да се кара с над 120км/ч на разстояние повече от 30-40км. Всеки, който е пътувал поне веднъж по Е79 знае това - аз за последно пътувах до Серес преди пет дни и това което пише в статията е теоретически и практически невъзможно да се случи!Като добавим и технически НЕграмотните журналисти.... голям смях става Жалко само за човека - лека му пръст
        Куку е прав няма варянт да се кара по тоя път с 120км/ч постоянна скорост. Малк ое неправдоподобно в Кресненското дефиле човека да е летял с 120. Ако е по магистрала пак става но там... в кр сметка все тая - жалкото е че човека си е отишъл
        Brava 103HP
        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

        Коментар


          #19
          Братя, всичко е шменди капели или тоя просто е искал да се утрепе или е поредната статия писана от дрогиран писач в 24 часа. Всеки разумен, а и неразумен българин би направил опит да овладее автомобила - примери бяха дадени много. Не знам какво представлява пътя в него край, но аз лично бих си избрал някой баир и да изляза от пътя, нейде по-стръмничко и да не може колкото и да буксува - ще спре накрая ... или ще гръмне двигателя от зор, но няма да се пребия като куче... Това според мен е от рубирката "Партенки на 24 фаса"...
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #20
            @gamma: При хидравличните съединители - поне на ФИАТ и Ланча, течността е една и съща. Резервоарчето е разделено на две, но се налива от една гърловина. Иначе са скачени съдове, но точно идеята е, ако от някъде протече една от системите, другата да може да работи. Освен да е пробито самото резервоарче. Тогава ни спирачки, ни съединител.

            Коментар


              #21
              Не се знае какво се е случило. Но при 130 км/ч когато нямаш педали, колата е автоматик и ръчната не помага изпадаш в паника. Да излезеш от пътя ще ти се струва лудост. Да не говорим че човек изпаднал в паника не мисли трезво.... .Нюза пише: Българин е починал в болница в гръцкия град Серес след пътен инцидент, съобщиха от МВР.От там уточняват, че катастрофата е станала 01.10 ч. тази сутрин, като малко преди това мъж подал сигнал на тел. 166, че има проблеми с колата си и не може да спре.Той обяснил, че шофира "Опел Астра" и скоростта, с която се движи по посока ГКПП-Кулата е висока, включил е аварийни светлини.Полицията в Благоевград веднага уведомява за случая граничните полицаи. Малко след това автомобилът преминава през граничния пункт без да може да спре, но в трасето, което временно не работи. После се блъска в полицейска кабина малко преди паспортния контрол на ГКПП "Промахон".На мястото на инцидента е извикана гръцката "Пътна полиция" и екип на "Бърза помощ" и пострадалият водач е откаран в болница в Серес.Независимо от усилията на лекарския екип, тази сутрин гръцките власти се уведомили колегите си, че той е починал.
              Колата е била ОПЕЛ дизел но не съм сигурен за модела.Съобщил е че не може да загаси двигателя, не може дапревключи скоростта и не може да спре със спирачки.Движел се е с над 100км., а на Кулата са съобщили в момента напреминаването му. Защо са го водили към границата а неса го инструктирали да се хвърли в някоя нива по пътяедин господ знае. Ако някой има на идея какво може да сее случило с ОПЕЛА да сподели.
              ....
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
              -------------------------------------
              1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!

              Коментар


                #22
                [quote:2cecfc3fe4] Астра, управляема колкото торпедо, летя над 130 километра без спирачки, заби се в будка на гръцки полицаи на ГКПП Промахон и шофьорът почина. Около 1 ч след полунощ на тел. 166 при дежурния в РПУ-Благоевград, се обадил 25-годишният Пламен Василев, за да съобщи, че колата му се е повредила, хвърчи със страшна скорост по главен път Е-79 в посока към Кулата и не може да спре. Пламен описал автомобила си и казал, че кара с включени аварийни светлини. Той обяснил, че от Дупница кара така и незнае какво да направи. Блокирали едновременно педалите на газта и спирачката и не можел да изключи двигателя. Дежурният полицай веднага информирал всички РПУ-та по Е-79, за да му осигурят коридор по пътя.
                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                Коментар


                  #23
                  Това е абсурд....аз също познавам дестинацията, не като Варна - София, но достатъчно, за да не повярвам в тази история. Младо момче, което си е отишло...дано поне заради паметта му, обяснят какво точно се е случило. Това, което пише в цитата по-горе е абсолютна глупост и простотия...

                  Коментар


                    #24
                    Ключа за запалването само да го завърти на обратно... и колата ше си спре кат’... пич. Историята мирише... и е скалъпена от още по-тъпите ни политици, че да ни разфокусират вниманието. Едва ли има нормален човек който да повярва на тази... "журналистическа" полюция!?
                    Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

                    Коментар


                      #25
                      Единственото, което би могло да има логично обяснение е ако колата е била автоматик с темпомат. Макар че и така поставени нещата, пак няма логика. Да летиш с такава скорост по дефилето, да говориш по телефон при това.....хм!!!

                      Коментар


                        #26
                        Явор Митев написа:
                        Единственото, което би могло да има логично обяснение е ако колата е била автоматик с темпомат. Макар че и така поставени нещата, пак няма логика. Да летиш с такава скорост по дефилето, да говориш по телефон при това.....хм!!!
                        Яво, на балъци ни праат бре! А "моите" сколопендри пак взеха да излизат. Имаш ли нещо като за моя случай?
                        Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

                        Коментар


                          #27
                          nikki_sixx написа:
                          Ключа за запалването само да го завърти на обратно... ...
                          Гарантиран, че има случай в които дори да извадиш ключа няма никакъв ефект... Един познат си беше измил двигателя на Меган дизел - в резултат беше откачило цялото електричество - въртят чистачки, светят ту мигачи, ту аварайки, радиото непрекъснато се включва и изключва. Беше опитвал да вади картата(не е ключ) и многократно да щрака копчето Старт/Стоп. Но проблеми с предвижването до сервиза(спирачки) не е имал.

                          Коментар


                            #28
                            Това да не е филм бре?Как пък така е станало?Винаги има начин да спреш една кола стига да искаш и да можеш.Мноого чудна работа и некой лъже нещо ама не се знае кой-журналистите,полицаите или шофьора.1000% е невъзможна работата така!!!

                            Коментар


                              #29
                              http://viara-online.com/show_news.php?show=25409 Ето малко по-подробна информация
                              Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                              Коментар


                                #30
                                vital написа:
                                nikki_sixx написа:
                                Ключа за запалването само да го завърти на обратно... ...
                                Гарантиран, че има случай в които дори да извадиш ключа няма никакъв ефект... Един познат си беше измил двигателя на Меган дизел - в резултат беше откачило цялото електричество - въртят чистачки, светят ту мигачи, ту аварайки, радиото непрекъснато се включва и изключва. Беше опитвал да вади картата(не е ключ) и многократно да щрака копчето Старт/Стоп. Но проблеми с предвижването до сервиза(спирачки) не е имал.
                                Потвърждавам ! И то това е много срещано при опелите ... интереснето е че се получава при висока скорост ... Комшията с неговата аскона.По пътя за морето караше с 120,извади ключа и колата си работеше нормално,но когато се движеше с 80 и извади ключа колата спря Тва до ден днешен не мога си го обясня
                                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                                Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X