Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нови радари из родните пътища...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    естествено че никой не спазва ограниченията на 100%естествено че има тъпи знацино не вярвам тези радари да са на такива местаняма какво да се правим на ощипани госпожицитова е пръвилния път, само да не го побългарим многодано купят повече радари, камери и прочие
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #17
      Никой не са прави на ощипан, а това не е правилния а българския път. Вижте какво казват
      В началото се очаква радарите да заснемат поне по 1500 нарушители дневно. Около месец по-късно шофьорите, престъпващи закона обикновено намалявали 10 пъти, категорични били френски специалисти с опит в ползването на техниката.
      Ако на опасните места радара е обозначен ясно, тези 1500 нарушители няма да ги има. Лошото е че от КАТ искат да ги има за да могат да им вземат кинтите. Целта на всичко трябва да стане да няма нарушения, а не да си вдигнем глобите и да направим така че да не се обжалват или това да става с дела по 2 години и т.н. За мен си е тъпотия всичко това.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #18
        то и в София се знаят къде са камерите, но нарушители има многоне може извън градовете разни типове да карат с 180-200 и после да реват че ги били засичалими ще ги засичат, ако караха нормално хората щяха да преценят с колко се движат и нямаше да ги "засичат"миналата година имаше един такъв инцидент с БМВ, което беше станало на ...има си ограничения и по света са такива (с малки изключения)и по 10 нарушителя на ден да снима една камера пак ще достатъчно, макар че според мен ще са много повече
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #19
          Разликата, за тези които все още си мислят, че нещо ще се промени е, че рушветите няма да ги буташ на място, а ще ги буташ директно в КАТ!Като те привикат в стаичката за видеонаблюдение и ти покажат снимка в нарушение, пак ще дадеш 20-30-50лв и снимката ще изчезне - тоест, същата работа.Не по врат, а по шия През времето, в което ще се увеличи корупцията, вместо да се намали (защото това са мерки за увеличаване, а НЕ за намаляване), някоя никому неизвестна фирмичка ще изпълни поръчката за доставка, монтаж и обслужване на тези радари с камера и ще изпере нечии парички - хА познайте дали фирмата ще е случайна или свързана с някой на възлова позиция в организирането на изкуствения търг за поръчката, ако изобщо има търг Искам само да ви приканя да мислите повече с главите си и да не вярвате безрезрвно на всяка втора новина - нещата не са никак сложни, а обикновено не са и случайни

          Коментар


            #20
            Sev, не всички се знаят, защото има мобилни коли с камери. Там където се знаят вече проблема е на тези които нарушават. На извънградко 90% от куките стоят на ограничения 60 и 40, а не там където няма знак.Съгласен съм с Kuku
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #21
              lov написа:
              кварталния неграмотен милиционер.
              В момента, от това описание, само понятието "квартален" не е валидно вече А за малоумните ограничения веднага давам пример, който максимален брой хора да са виждали: знака за край на магистрала + ограничение 80, веднага след един от тунелите на Хемус (някъде в района на Ботевград), посока от София. Ограничението важи постоянно, а не както някой разумен човек би предположил - само при сняг или дъжд. Това е при полжение, че там пътя е супер (асфалт, видимост и т.н.). Сигурен съм, че всеки може да даде още примери, оспорващи твърдението, че знаците се поставят от мислещи (за безопасността на участниците в движението) хора. Иначе съм съгласен на каквито и да е правила, стига да са еднакви за всички. p.s. Спомням си, че някъде из форума беше предложено да закрием държавата. Аз предлагам да започнем от полицията - не стига, че нищо не вършат, ами и с цялата си наглост искат повече пари
              Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
              ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

              Коментар


                #22
                30000 EUR едва ли ще са стационарни! Нали сега са купили за полицията една камара Ситроени Пикасо - много подходящи за такива камери
                F31 BMW 320d

                Коментар


                  #23
                  Само една вметка Глобите не ги измисля КАТ и не ги взема КАТ ами отиват в бюджета. Ако отиваха в КАТ ония щяха да си съдерат задниците и нямаше да ни оставят да дишаме. Нали се сещате ... ?

                  Коментар


                    #24
                    Това е поредното доказателство за некадърността на малоумните ни управляващи!Няма да вложат пари в пътна инфраструктура, за да не се случват произшествията, а ще вложат пари в нови радари, за да хващат нарушителите и да взимат повече, и по-големи рушвети ConfusedВсъщност що да са малоумни - те си гледат интереса... ташунко сапа....
                    а как ще подкупиш камерата?

                    Коментар


                      #25
                      Като подкупя човека, който гледа през нея!

                      Коментар


                        #26
                        Корупцията винаги има две страни - тези, които дават, са толкова виновни, колкото и тези, които взимат. Не може да се оплаквате от корупцията, а като ви покажат снимката от камерата, автоматично да бъркате в джоба! А това, че има корупция е вина не само на КАТ и не е причина да не се взимат мерки, които да ограничат кретенията по пътя. Глобите в нормалните страни са високи - нека да са такива и тук.
                        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                        Коментар


                          #27
                          бе много хубаво, ама пак се опитват да решат проблема /уж/ като забраняват, вместо да направят каквото трябва- магистрали. като ги направят и аз с удоволствие няма да превишавам, защото ще ми е достатъчна скоростта. а не като сега 40-20-60 е аз ако ги спазвам средната ксорост ще ми бъде 60 км .... 500 км за 8 часа и кусур постоянно каране, с почивка малко то и при такова пътуване ще ми трябват хляб и вода за из път... и кво ще пътувам над 10 часа до варна ли...само простотии. като караме по селски пътища така ще е. да ме засичат, все ще му се намери колая и на това. знаците не са малоумни, малоумни са ни пътищата, има ли двупосочно движение има и челни сблъсъци
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            @eleДа но пропускаш много важния факт, че в нормалните страни еди кой си гъзара не вади 50 кинта и не си тръгва без наказание, а аз понеже не давам подкупи, духам супата заради това че съм минал с 90 при ограничение 60,на абсолютно чист и прав път с чудесна видимост. И кво става, гъзара си кара както му е кеф щото знае че с пари всико става, а аз си стоя без книжка. Ситуацията е примерна. И разберете че глобите не ограничават кретенията по пътя. Къв кяр има че сте глобили някой, като той вече е карал пиян, или е блъснал някой и т.н. Затова мерките трябва да се превантивни, затова в чужбина знаците не са двусмислени, и куките не се крият зад храстите, и като има ограничение на магистрала, има по няколко знака, че и светят, и като караш над ограничението знака почва да свети даже. Правят го за да се сетиш че си в нарушение и да намалиш за да не стане беля. Вместо това тук ти идва честитка по пощата. Каква е ползата, освен че един път ни клецат от нашите пари за камери, а после държавата си прибира и допълнително. Ще ми кажете че другия път ще внимаваш щото вече са те глобили. Да ама друг път, половината ще забравят, а другата половина ще си кажат "майната му" и пак ще си карат с 200 примерно. И ква е ползата от камерите. Че КАТ си чешат езиците и дрънкат за доплеров ефект и че на баджанака фирмата е продала камери за по 30000 и други подобни.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #29
                              Като подкупя човека, който гледа през нея!
                              Успех!!

                              Коментар


                                #30
                                Аз по принцип си карам бързичко, но само когато може. Когато времето или нещо друго не го позволява си карам бавно. С една дума - разумно. Колкото до знаците - трябва да ви кажа че по пътищата има куп ограничителни знаци, което могат да изумят човек защо са поставени. Е тях не ги спазвам. Да, случва ми се да ме спрат с превишена скорост и то с доста. Е как няма да е така, като има знак 30 на път като магистрала. Имам антирадар, но на моменти не помага. Те вече са хитри и пускат радарите в последния момент (не всичкки де). И като изсвири антирадара, как да намаля за части от секундата? И ето ти превишаване на скоростта с над 60 км. примерно. Слава богу акт не ми е писан, защото щях да съм без книжка. Просто попадам на разбрани хора. В Слънчев бряг и в Бургас на места обаче ако те пипнат и гориш като факла. Там радарите записват всички засечени превишавания на скоростта и вечер полицаите се отчитат с тях. За всяко нарушение трябва да има акт.

                                Коментар

                                Working...
                                X