естествено че никой не спазва ограниченията на 100%естествено че има тъпи знацино не вярвам тези радари да са на такива местаняма какво да се правим на ощипани госпожицитова е пръвилния път, само да не го побългарим многодано купят повече радари, камери и прочие
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нови радари из родните пътища...
Collapse
X
-
Никой не са прави на ощипан, а това не е правилния а българския път. Вижте какво казватВ началото се очаква радарите да заснемат поне по 1500 нарушители дневно. Около месец по-късно шофьорите, престъпващи закона обикновено намалявали 10 пъти, категорични били френски специалисти с опит в ползването на техниката.
Коментар
-
то и в София се знаят къде са камерите, но нарушители има многоне може извън градовете разни типове да карат с 180-200 и после да реват че ги били засичалими ще ги засичат, ако караха нормално хората щяха да преценят с колко се движат и нямаше да ги "засичат"миналата година имаше един такъв инцидент с БМВ, което беше станало на ...има си ограничения и по света са такива (с малки изключения)и по 10 нарушителя на ден да снима една камера пак ще достатъчно, макар че според мен ще са много повече
Коментар
-
Разликата, за тези които все още си мислят, че нещо ще се промени е, че рушветите няма да ги буташ на място, а ще ги буташ директно в КАТ!Като те привикат в стаичката за видеонаблюдение и ти покажат снимка в нарушение, пак ще дадеш 20-30-50лв и снимката ще изчезне - тоест, същата работа.Не по врат, а по шия През времето, в което ще се увеличи корупцията, вместо да се намали (защото това са мерки за увеличаване, а НЕ за намаляване), някоя никому неизвестна фирмичка ще изпълни поръчката за доставка, монтаж и обслужване на тези радари с камера и ще изпере нечии парички - хА познайте дали фирмата ще е случайна или свързана с някой на възлова позиция в организирането на изкуствения търг за поръчката, ако изобщо има търг Искам само да ви приканя да мислите повече с главите си и да не вярвате безрезрвно на всяка втора новина - нещата не са никак сложни, а обикновено не са и случайни
Коментар
-
lov написа:кварталния неграмотен милиционер.
Коментар
-
Това е поредното доказателство за некадърността на малоумните ни управляващи!Няма да вложат пари в пътна инфраструктура, за да не се случват произшествията, а ще вложат пари в нови радари, за да хващат нарушителите и да взимат повече, и по-големи рушвети ConfusedВсъщност що да са малоумни - те си гледат интереса... ташунко сапа....
Коментар
-
Корупцията винаги има две страни - тези, които дават, са толкова виновни, колкото и тези, които взимат. Не може да се оплаквате от корупцията, а като ви покажат снимката от камерата, автоматично да бъркате в джоба! А това, че има корупция е вина не само на КАТ и не е причина да не се взимат мерки, които да ограничат кретенията по пътя. Глобите в нормалните страни са високи - нека да са такива и тук.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
бе много хубаво, ама пак се опитват да решат проблема /уж/ като забраняват, вместо да направят каквото трябва- магистрали. като ги направят и аз с удоволствие няма да превишавам, защото ще ми е достатъчна скоростта. а не като сега 40-20-60 е аз ако ги спазвам средната ксорост ще ми бъде 60 км .... 500 км за 8 часа и кусур постоянно каране, с почивка малко то и при такова пътуване ще ми трябват хляб и вода за из път... и кво ще пътувам над 10 часа до варна ли...само простотии. като караме по селски пътища така ще е. да ме засичат, все ще му се намери колая и на това. знаците не са малоумни, малоумни са ни пътищата, има ли двупосочно движение има и челни сблъсъциLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
@eleДа но пропускаш много важния факт, че в нормалните страни еди кой си гъзара не вади 50 кинта и не си тръгва без наказание, а аз понеже не давам подкупи, духам супата заради това че съм минал с 90 при ограничение 60,на абсолютно чист и прав път с чудесна видимост. И кво става, гъзара си кара както му е кеф щото знае че с пари всико става, а аз си стоя без книжка. Ситуацията е примерна. И разберете че глобите не ограничават кретенията по пътя. Къв кяр има че сте глобили някой, като той вече е карал пиян, или е блъснал някой и т.н. Затова мерките трябва да се превантивни, затова в чужбина знаците не са двусмислени, и куките не се крият зад храстите, и като има ограничение на магистрала, има по няколко знака, че и светят, и като караш над ограничението знака почва да свети даже. Правят го за да се сетиш че си в нарушение и да намалиш за да не стане беля. Вместо това тук ти идва честитка по пощата. Каква е ползата, освен че един път ни клецат от нашите пари за камери, а после държавата си прибира и допълнително. Ще ми кажете че другия път ще внимаваш щото вече са те глобили. Да ама друг път, половината ще забравят, а другата половина ще си кажат "майната му" и пак ще си карат с 200 примерно. И ква е ползата от камерите. Че КАТ си чешат езиците и дрънкат за доплеров ефект и че на баджанака фирмата е продала камери за по 30000 и други подобни.
Коментар
-
Аз по принцип си карам бързичко, но само когато може. Когато времето или нещо друго не го позволява си карам бавно. С една дума - разумно. Колкото до знаците - трябва да ви кажа че по пътищата има куп ограничителни знаци, което могат да изумят човек защо са поставени. Е тях не ги спазвам. Да, случва ми се да ме спрат с превишена скорост и то с доста. Е как няма да е така, като има знак 30 на път като магистрала. Имам антирадар, но на моменти не помага. Те вече са хитри и пускат радарите в последния момент (не всичкки де). И като изсвири антирадара, как да намаля за части от секундата? И ето ти превишаване на скоростта с над 60 км. примерно. Слава богу акт не ми е писан, защото щях да съм без книжка. Просто попадам на разбрани хора. В Слънчев бряг и в Бургас на места обаче ако те пипнат и гориш като факла. Там радарите записват всички засечени превишавания на скоростта и вечер полицаите се отчитат с тях. За всяко нарушение трябва да има акт.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар