Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Строителство

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Humppa написа:
    Не става ли въпрос за екструдиран (XPS)?
    То защото колегата потвърди, че става въпрос за EPS. :D
    Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT

    Коментар


      #47
      Re: мм

      chapat написа:
      SokOtPraskova написа:
      Бетона е много хубав материал, ама е много крехък. Затова се слага арматура, за да не се напука в последствие. Най-добре да си купи мрежа, като тази на първата снимка, която пуснах.
      ти май си мъж в женско тяло
      Не съм много сигурна...
      Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT

      Коментар


        #48
        SokOtPraskova написа:
        Бетона е много хубав материал, ама е много крехък. Затова се слага арматура, за да не се напука в последствие. Най-добре да си купи мрежа, като тази на първата снимка, която пуснах.
        Сигурна ли си че е много крехък, на мен ми се струва доста здрав, питай някой който е къртил в панелен блок. Но все пак не ми отговаряш на въпросите, а след като даваш съвети на човека, а пък и другите колеги, които дават съвети, отговорете на тези въпроси. Кажете защо се слага тази арматура и то защо точно отдолу го съветвате да е в неговият случай, аз примерно мога да кажа сложи я в горният край на плочата, друг колега може да предложи да я сложи в средата, тя нали държи да не се спука бетона, какво е значението къде ще се сложи? Не се заяждам, не ме разбирайте погрешно, но човека трябва да е наясно защо е така.А топлоизолацията която трябва да използва е точно XPS, както е предложил един колега малко по-нагоре.

        Коментар


          #49
          Колегата каза, че предлага EPS, за което казах, че е неподходящо. После стана дума за XPS (който да си призная не разбирам толкова добре). Въпроса е да сложи нещо, а какво ще сложи е предпочитание на автора. Мрежата се слага по средата. А панелните блокове са здрави, защото са с много арматура и малко по-друг тип строителство, който в момента няма какво да го сравняваме, според мен.Иначе ти какво съветваш го да не слажа мрежа ли? или пък кажи ни защо не се слага мрежа отдолу... Може във фирмата да започнем да строим къщи без мрежа на пода.
          Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT

          Коментар


            #50
            peho написа:
            SokOtPraskova написа:
            Бетона е много хубав материал, ама е много крехък. Затова се слага арматура, за да не се напука в последствие. Най-добре да си купи мрежа, като тази на първата снимка, която пуснах.
            Сигурна ли си че е много крехък, на мен ми се струва доста здрав, питай някой който е къртил в панелен блок. Но все пак не ми отговаряш на въпросите, а след като даваш съвети на човека, а пък и другите колеги, които дават съвети, отговорете на тези въпроси. Кажете защо се слага тази арматура и то защо точно отдолу го съветвате да е в неговият случай, аз примерно мога да кажа сложи я в горният край на плочата, друг колега може да предложи да я сложи в средата, тя нали държи да не се спука бетона, какво е значението къде ще се сложи? Не се заяждам, не ме разбирайте погрешно, но човека трябва да е наясно защо е така.А топлоизолацията която трябва да използва е точно XPS, както е предложил един колега малко по-нагоре.
            така да ти отговоря 1.Арматура се поствя за да държи(свърза) бетона в единно цяло, прав си че е здрав но тои се огъва(нормални геологични процеси) при огъването тои се чупи а арматурата се поддава на огъване и опън2.Арматурата в тоси случаи няма значение каде ще бъде дали долу или гореДолна арматура се прави на всякаде каде се прави Стомано-Бетонна коструция (плоча)Горна се поставя на места каде се държи конзолно или е голямо разстоянието м/у опорите(колоните) Примерно на тераси еркери и голями плочи (има и други вариянти за усилване на плоча)Колега дано съм ти отговорил достатъчно изчерпателноС колегата сме се разбрали вече кога и как ще направим плочата.
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #51
              Исках да кажа че стиропор е търговското име на полистирол. Че е станала грешка е очевидно.

              Коментар


                #52
                mitakkk написа:
                Исках да кажа че стиропор е търговското име на полистирол. Че е станала грешка е очевидно.
                Колегата вече му направи плочата, докато ние обсъждаме, така че все едно..
                Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT

                Коментар


                  #53
                  Колегата постави въпроса къде да се сложи арматурата защото от съществено значение е как е натоваряна плочата. Ако разгледаме случай както е плочата на една висяща тераса, тя се поставя в горната част.Така че арматурата да да е подложена на опън. Така се конпесират недостатъците на бетона. Той е много устойчив на натиск но не и на огъване. А когато говорим за носеща плоча която е закрепена в краищата тогава арматурата се полага в долната част. Защтото натоварването е в друга посока. Дори от собствената си тежест тя се опитва да увисне в средата. А за по лесно повдигане на арматурата си има специални пластмасови подложки които се защипват направо на пръчката с арматурата. Там от където съм копувал арматура си ги предлагаха хората и не са скъпи и си по лесно с тях. Особенно както е при теб всичко предварително подравнено.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #54
                    lov написа:
                    Колегата постави въпроса къде да се сложи арматурата защото от съществено значение е как е натоваряна плочата. Ако разгледаме случай както е плочата на една висяща тераса, тя се поставя в горната част.Така че арматурата да да е подложена на опън. Така се конпесират недостатъците на бетона. Той е много устойчив на натиск но не и на огъване. А когато говорим за носеща плоча която е закрепена в краищата тогава арматурата се полага в долната част. Защтото натоварването е в друга посока. Дори от собствената си тежест тя се опитва да увисне в средата. А за по лесно повдигане на арматурата си има специални пластмасови подложки които се защипват направо на пръчката с арматурата. Там от където съм копувал арматура си ги предлагаха хората и не са скъпи и си по лесно с тях. Особенно както е при теб всичко предварително подравнено.
                    Ето на това исках да ви наблегна когато давате съвети. В неговият случай плочата няма да е захваната никъде, тя просто ще си лежи върху земята, както една тротоарна плочка, само че тази ще е доста по-голяма. Така че къде ще е арматурата е от съществено значение, ако я сложи по средата, то по-добре да не я слага защото там няма да му свърши никаква работа, освен ако плочата не я дърпа нещо с цел да я разпъне по дължина или ширина. Казано честно, за да е сигурен че няма да се спука плочата му, в неговият случай, трябва да има арматура отгоре и отдолу, защото не е сигурно в коя част основата под нея ще реши да потъне.

                    Коментар


                      #55
                      Re: мм

                      SokOtPraskova написа:
                      chapat написа:
                      SokOtPraskova написа:
                      Бетона е много хубав материал, ама е много крехък. Затова се слага арматура, за да не се напука в последствие. Най-добре да си купи мрежа, като тази на първата снимка, която пуснах.
                      ти май си мъж в женско тяло
                      Не съм много сигурна...
                      ако всичко изписано от теб го умееш да го правиш аз ти давам евала
                      uno-1.5i понто 1.2i

                      Коментар


                        #56
                        Е сега какво? Да караме човекът да прави стъпки, горна и долна армировка за има-няма 10 саниметра плоча, която няма да носи нищо?

                        Коментар


                          #57
                          Humppa написа:
                          Е сега какво? Да караме човекът да прави стъпки, горна и долна армировка за има-няма 10 саниметра плоча, която няма да носи нищо?
                          Не съм казал да го караме, казах че това което му казвате, сложи отдолу армировка за да не се спука плочата, не е съвсем коректно.

                          Коментар


                            #58
                            peho написа:
                            Казано честно, за да е сигурен че няма да се спука плочата му, в неговият случай, трябва да има арматура отгоре и отдолу, защото не е сигурно в коя част основата под нея ще реши да потъне.
                            колега тук няма да е нужна двоина армировка понеже плоча лежи на здрава повърхност тоест тя е слягала с години (доста) ако беше върху токущо копана щеше да има и горна или поне усилители (ако не я накарахме да улегне)
                            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                            Коментар


                              #59
                              todorshalev написа:
                              .....колега тук няма да е нужна двоина армировка понеже плоча лежи на здрава повърхност тоест тя е слягала с години (доста) ако беше върху токущо копана щеше да има и горна или поне усилители (ако не я накарахме да улегне)
                              Съгласен съм, но това може да се прецени само като се види как точно стоят нещата с исканият ремонт. Аз обаче нямам тази възможност и заради това говоря принципно. А иначе знам че се прави и дори съм присъствал при направата на плоча на земята, при която нямаше армировка, а и беше върху насип и още не се е спукала, вече около 13-14 години.

                              Коментар


                                #60
                                peho написа:
                                todorshalev написа:
                                .....колега тук няма да е нужна двоина армировка понеже плоча лежи на здрава повърхност тоест тя е слягала с години (доста) ако беше върху токущо копана щеше да има и горна или поне усилители (ако не я накарахме да улегне)
                                Съгласен съм, но това може да се прецени само като се види как точно стоят нещата с исканият ремонт. Аз обаче нямам тази възможност и заради това говоря принципно. А иначе знам че се прави и дори съм присъствал при направата на плоча на земята, при която нямаше армировка, а и беше върху насип и още не се е спукала, вече около 13-14 години.
                                на туи му се вика късмет правил съм плоча(10см) от заварени мрежи ф6 с квадрати 20/20 застъпвани с по 20-30см. и се беше спукала (ама минал камион отгоре)
                                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                                Коментар

                                Working...
                                X