Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Ауди а3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Още преди първата ми кола, се оглеждах за Шкода Фабия, дизелче, около 6к вървяха и си мислех как след някое време ще карам такава. Обаче нали понякога се случва точно това, което искаш, та както си карах личното Поло, набор 97 и се бях отчаял от тая марка и почти всичко на ВАГ, получих за служебна кола Шкода Фабия. Радвах се като малко дете естествено - кола 2004 година, на 84 000 км, таман излезнала от сервиза. Смяна на преден носач, и случайно блокирал двигател (тук трябва да вметна, че ДВГ-то е 1.2 8 клапана 3 цилиндъра) бяха минати от ремонта около 2000км. Колата преди това е карана само от един човек. Радвах се 1 седмица (вече е карам 6 месеца) и ненадейно след 4 000 км пак реши да поспре - Счупи 2 клапана, направи дупка на едното бутало с размера на монета от 50 стотинки, счупена биела, разтегната верига, и смазана глава. Тук пак трябва да кажа, че дори след първият ремонт колата гореше около 1 литър масло на 1 000 км, сега продължава в същия дух да гори (вече след втори основен ремонт). Разхода на гориво е скромен 13-15/100 градско и малко извънградско. Всичко в колата трака да си такова таковата, а на всяка мивка или бензиностанция бакшишите ме питат "Т’ва с къв матор е?" и като им кажа "1.2 " тия се хилят до небесата викат бегай далече, та Шкода не. Не говоря, че просто не съм случил на кола относно двигателя, даааааа ами предницата, ами пластмасите, които тракат повече от на Бравото ми?! Нова кола - Не, благодаря, предпочитам да си събера пари за 560SEC 89` мисля, че повечето знаят за какво говоря
    MB 280 S W108 67' - pickUp
    MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
    ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
    Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
    office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

    Коментар


      Kuku написа:
      Ха, те да бяха проблемни само скъпите коли, щеше да е добре!Поло, Авенсис, 307.... коли от всички класове на иначе мнооооого реномирани марки се чупят като солети - същото се отнася и за италианките!
      Явно на истина е до бройка . И аз мислех да взимам 307, обаче по форумите четох доста лоши неща за тях и се отказах. Обаче във форума на има едно момче с 307 ХДИ 2005 год, който казва , че е мн доволен от него.
      C2bubata написа:
      Неразбрах само какво съм се прецакал?Фапа го махнах още преди да е дал ядове,а чип не съм слагал,незнам каква пома има да издумква и какви дюзи,за 200 000 не са издумкали като поне още 100 000 ще изкарат.Единственото пипано е махането на ФАПА 20лв и консумативи-ремък на 120 000 и масло на 20 000.Градско ми дава 6-9 /100 като на светофарите съм все пръв,на дълго 4,2 със спокоино каране и около 6,5 с по-сериозно каране,на старт бяга много,на максимална скорост малко коли могат да ми се опънат.Та пак питам какво съм се прецакал,до сега да съм дал за ремонти 1000лв(без консумативи) макар че амортисиори на 190 000 и тем подобни не мисля че е много,реално нещо счупено за под предвидения живот не съм сменял.
      Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

      Коментар


        mitakkk написа:
        Е добре де давам пример: "Блокира предно колело- причина запушен спирачен маркуч". Не се сещам как неправилната експлоатация на предния собственик ще доведе до запушване на маркуча? Да не би да е натискал спирачката някакси по различно от указанията за употреба.??А причината е ясна - в евтините коли се слагат евтини материали, с кратък живот.
        На тебе от един запушен маркуч ли са ти побелели толкожа много косите,егати ти направо ме разби , направо продавай тоя фиат , купи си некой немски котер и нема да имаш такива непоправими проблеми
        forza la FIAT
        http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo

        Коментар


          мога да говоря за проблеми до утре.Проблем 2. Отивам на технически преглед, при проверка на валовете за спирачки,избива метална тръбичка от спирачната система ( незнам точно как се казва) и спирачки няма грам. Ами ако това ми се беше случило по време на движение? И металната тръба ли е консуматив??Задавам и въпроса на какъв период от време се сменя спирачната течност??мога да продължавам нататък още и още....., но ми е ясно че за всичко ще бъде обвинен собственика на колата.А как ще реагирате ако VW grup купи FIAT.

          Коментар


            Kuku написа:
            Ха, те да бяха проблемни само скъпите коли, щеше да е добре!Поло, Авенсис, 307.... коли от всички класове на иначе мнооооого реномирани марки се чупят като солети - същото се отнася и за италианките!
            Ауу за Авенсис и 307 не искам и да чувам, много по-добре стария авенсис и 306. С 307 имам много познати, само един е доволен, но той кара по 7-8хил км годишно :D

            Коментар


              Какво го дъвчете това Ауди толкоз ? То в ауди форума няма толкова дълга тема за А3 :D
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                А3 си е върха бе колега, нека го обсъдим.

                Коментар


                  При 307-ците почти всичко е консуматив ЕКУ, турбо, съединител + маховик (квичи като заклано прасе като замине маховика), заден мост, гадния фап филтър, за окачване да не говорим... Абе тая кола е мноооооооооого сбъркана от завода още Разсипия на суровини

                  Коментар


                    mitakkk написа:
                    ...Проблем 2. Отивам на технически преглед, при проверка на валовете за спирачки,избива метална тръбичка от спирачната система ( незнам точно как се казва) и спирачки няма грам. Ами ако това ми се беше случило по време на движение? И металната тръба ли е консуматив??Задавам и въпроса на какъв период от време се сменя спирачната течност??...
                    Точно от тези два проблем, които ги каза се вижда, че на тази кола никога не е сменяна спирачната течност.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      Точно от тези два проблем, които ги каза се вижда, че на тази кола никога не е сменяна спирачната течност.
                      И все пак не отговори на втория ми въпрос?

                      Коментар


                        mitakkk написа:
                        Точно от тези два проблем, които ги каза се вижда, че на тази кола никога не е сменяна спирачната течност.
                        И все пак не отговори на втория ми въпрос?
                        Изключваш ли факта че тази тръбичка не е пипана от някой идиот майстор на VAG разбиращ от Фолксвагени но не и от коли . Че тази тръба не е засегната механично по някакъв начин и т.н.т. Скочил си тук и размахващ пръст "Невероятни" по твоите виждания проблеми имат и всички останали :D Явно по изнесената от теб информация те прехвърлям към групата на техническите инвалиди , поради това че употреби израза ( незнам точно как се казва) явно и незнаеш за какво става въпрос и каквото ти каже майстора вагаджия това е :D Защото както бях казал по-горе той "разбира" от Вагове но не и от коли За такива хора е много лесно да кажат ми то Фиат-а е така А такива като теб без да се извинявам като ги "хванат" в някой сервиз и за три дена си искарат заплатите "монтьорите" Жив и здрав и не говори глупости само и само да си в спора Сега един въпрос към теб Представи си че Роман Абрамович купи ВАГ и започне да сглобява в тях Лада Калина с двигател ЖТД на Фиат , както направиха Опел разбраха че немогат и започнаха да си купуват двигателите направо от Фиат Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Така че Фиат е тръгнал да купува не ВАГ Миналият месец купиха част от Крайслер защо не този част и от ВАГ
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          господа "разбирачите" биха ли казали как ли се сменя спирачната течност и на какъв интервал от време??Значи преминаваме към лични обиди така ли Атанасе?? Learn to accept other’s opinion instead of insulting people! People should be open minded, and polite, and listen to other views, and be prepared to change their own views if necessay (or even politely defend them if they are not persuaded by other views). Във форума се пише само на БЪЛГАРСКИ език. Излючения правят технически термими или цитати от технически сайтове, които трябва да са с превод.А това е лично обръщение към друг колега на чужд език, което е недопустимо!Следващия път ще бъдете наказан.Модераторски екип на fiat-bg.org

                          Коментар


                            Спирачната течност се сменя на две години. По темата има много писано в "Спирачна система и окачване".
                            Alfa 159 SW 2.4 Ti
                            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                            Коментар


                              mitakkk написа:
                              господа "разбирачите" биха ли казали как ли се сменя спирачната течност и на какъв интервал от време??Значи преминаваме към лични обиди така ли Атанасе?? Learn to accept other’s opinion instead of insulting people! People should be open minded, and polite, and listen to other views, and be prepared to change their own views if necessay (or even politely defend them if they are not persuaded by other views).
                              Що да минаваме към лични обиди Аз като не разбирам нещо и някой ми го каже в прав текст че неразбирам , какво да му се сърдя ли Или да започна да пиша на гръцки език :D Да видим тогава колко полиглоти има Ето го и твоето писание в превод : Научете се да приемате друго мнение, вместо да обиждате хора! Хората трябва да бъде с отворен ум, и учтиви, и слушат други възгледи, и да са готови да сменят своите собствени възгледи, ако necessay (или дори учтиво ги защити, ако те не са убедени от други мнения).
                              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                              Коментар


                                Спирачна течност се сменя на всеки 2 години, това си го пише в инструкцията на колата.@ Atanas71: Tha se vri pios na katalaveni kai ellinika [Ще се намери кой да разбира и гръцки]
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X