Още преди първата ми кола, се оглеждах за Шкода Фабия, дизелче, около 6к вървяха и си мислех как след някое време ще карам такава. Обаче нали понякога се случва точно това, което искаш, та както си карах личното Поло, набор 97 и се бях отчаял от тая марка и почти всичко на ВАГ, получих за служебна кола Шкода Фабия. Радвах се като малко дете естествено - кола 2004 година, на 84 000 км, таман излезнала от сервиза. Смяна на преден носач, и случайно блокирал двигател (тук трябва да вметна, че ДВГ-то е 1.2 8 клапана 3 цилиндъра) бяха минати от ремонта около 2000км. Колата преди това е карана само от един човек. Радвах се 1 седмица (вече е карам 6 месеца) и ненадейно след 4 000 км пак реши да поспре - Счупи 2 клапана, направи дупка на едното бутало с размера на монета от 50 стотинки, счупена биела, разтегната верига, и смазана глава. Тук пак трябва да кажа, че дори след първият ремонт колата гореше около 1 литър масло на 1 000 км, сега продължава в същия дух да гори (вече след втори основен ремонт). Разхода на гориво е скромен 13-15/100 градско и малко извънградско. Всичко в колата трака да си такова таковата, а на всяка мивка или бензиностанция бакшишите ме питат "Т’ва с къв матор е?" и като им кажа "1.2 " тия се хилят до небесата викат бегай далече, та Шкода не. Не говоря, че просто не съм случил на кола относно двигателя, даааааа ами предницата, ами пластмасите, които тракат повече от на Бравото ми?! Нова кола - Не, благодаря, предпочитам да си събера пари за 560SEC 89` мисля, че повечето знаят за какво говоря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на Ауди а3
Collapse
X
-
Kuku написа:Ха, те да бяха проблемни само скъпите коли, щеше да е добре!Поло, Авенсис, 307.... коли от всички класове на иначе мнооооого реномирани марки се чупят като солети - същото се отнася и за италианките!C2bubata написа:Неразбрах само какво съм се прецакал?Фапа го махнах още преди да е дал ядове,а чип не съм слагал,незнам каква пома има да издумква и какви дюзи,за 200 000 не са издумкали като поне още 100 000 ще изкарат.Единственото пипано е махането на ФАПА 20лв и консумативи-ремък на 120 000 и масло на 20 000.Градско ми дава 6-9 /100 като на светофарите съм все пръв,на дълго 4,2 със спокоино каране и около 6,5 с по-сериозно каране,на старт бяга много,на максимална скорост малко коли могат да ми се опънат.Та пак питам какво съм се прецакал,до сега да съм дал за ремонти 1000лв(без консумативи) макар че амортисиори на 190 000 и тем подобни не мисля че е много,реално нещо счупено за под предвидения живот не съм сменял.Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
mitakkk написа:Е добре де давам пример: "Блокира предно колело- причина запушен спирачен маркуч". Не се сещам как неправилната експлоатация на предния собственик ще доведе до запушване на маркуча? Да не би да е натискал спирачката някакси по различно от указанията за употреба.??А причината е ясна - в евтините коли се слагат евтини материали, с кратък живот.forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
мога да говоря за проблеми до утре.Проблем 2. Отивам на технически преглед, при проверка на валовете за спирачки,избива метална тръбичка от спирачната система ( незнам точно как се казва) и спирачки няма грам. Ами ако това ми се беше случило по време на движение? И металната тръба ли е консуматив??Задавам и въпроса на какъв период от време се сменя спирачната течност??мога да продължавам нататък още и още....., но ми е ясно че за всичко ще бъде обвинен собственика на колата.А как ще реагирате ако VW grup купи FIAT.
Коментар
-
Kuku написа:Ха, те да бяха проблемни само скъпите коли, щеше да е добре!Поло, Авенсис, 307.... коли от всички класове на иначе мнооооого реномирани марки се чупят като солети - същото се отнася и за италианките!
Коментар
-
mitakkk написа:...Проблем 2. Отивам на технически преглед, при проверка на валовете за спирачки,избива метална тръбичка от спирачната система ( незнам точно как се казва) и спирачки няма грам. Ами ако това ми се беше случило по време на движение? И металната тръба ли е консуматив??Задавам и въпроса на какъв период от време се сменя спирачната течност??...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
mitakkk написа:Точно от тези два проблем, които ги каза се вижда, че на тази кола никога не е сменяна спирачната течност.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
господа "разбирачите" биха ли казали как ли се сменя спирачната течност и на какъв интервал от време??Значи преминаваме към лични обиди така ли Атанасе?? Learn to accept other’s opinion instead of insulting people! People should be open minded, and polite, and listen to other views, and be prepared to change their own views if necessay (or even politely defend them if they are not persuaded by other views). Във форума се пише само на БЪЛГАРСКИ език. Излючения правят технически термими или цитати от технически сайтове, които трябва да са с превод.А това е лично обръщение към друг колега на чужд език, което е недопустимо!Следващия път ще бъдете наказан.Модераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
mitakkk написа:господа "разбирачите" биха ли казали как ли се сменя спирачната течност и на какъв интервал от време??Значи преминаваме към лични обиди така ли Атанасе?? Learn to accept other’s opinion instead of insulting people! People should be open minded, and polite, and listen to other views, and be prepared to change their own views if necessay (or even politely defend them if they are not persuaded by other views).Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар