Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Ауди а3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Immortal написа:
    Atanas71 написа:
    BolgAryan написа:
    Айде сега малко за охлаждане на обстановката един вид, който ми попадна случайно преди малко Five Germans in an Audi Quattro arrive at the Italian border. The Italian Customs agent stops them and tells them:- "It’sa illegala to putta 5 people in a Quattro."- "Vot do you mean it’z illegal?" asks the German driver.- "Quattro meansa four" replies the Italian official.- "Qvattro is just ze name of ze automobile", the Germans retort unbelievingly. "Look at ze papers: zis car is designt to kerry 5 persons."- "You can’ta pulla thata one on me!", replies the Italian customs agent. "Quattro meansa four. You hava fivea people ina your car and you are thereforea breaking the law." The German driver replies angrily, "You idiot! Call your zupervisor over, I vant to speak to somevone vA-z more intelligence!"- "Sorry", responds the Italian official, "he can’ta come. He’sa busy with a 2 guys in a Fiat Uno.
    Пич ако има десетина двайсет човека които могат да прочетат това е добре но има и то много много такива които не могат да разберат повечето неща. Като публикуваш нещо такова на шльокавица [наричам го така защото не е на български] бъди така добър и да го преведеш за широката публика Защото по тази логика писането на латиница е срещу правилата а писането на английски не По същата логика утре някой си пише на турски или арменски :D
    Интересно е да се прочете в оригинал, щото са се опитали да придадат чрез правописа и съответния акцент На български ще се загуби чарът му Превеждам за неразбиращите:На германо-италианската граница пристигат 5 германеца в Ауди Куатро. Италианския митничар ги спира и им казва: -"Незаконно е да се качите 5 човека в Куатро" -"Какво имате пред вид ’незаконно’?" пита германският шофьор. -"Куатро означава четири" - отговаря митничаря. -"Куатро е просто името на колата", невярващо отвръща германеца "Погледни документите: тази кола е проектирана да вози 5 човека". -"Не ми размахвай това!" отговаря италианския митничар "Куатро означава четири. Вие имате 5 човека в колата си и така нарушавате закона". Германеца отговаря ядосано - "Идиот! Извикай началника си, искам да говоря с някой с повече интелект" -"Съжалявам" отговаря италианеца, "той не може да дойде. Зает е с двама души в един ФИАТ Уно"
    Супер така трябва да бъде всичко на български , самите правила го изискват. А това "превеждам за неразбиращити" просто неуместно
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #77
      В този ред от мисли, колегите, които се кефят на немския английски ще се изкефят на това:http://www.youtube.com/watch?v=guELpieYlFU
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        #78
        А бе стига с тези немски качества.Има просто два типа автомобили както се каза:- Поддържани- НеподдържаниАз бях наблегнал на качеството в Ауди форума, как всички се подиграваха на Либрата, защото била супер калпава кола. За тях калпава означава може би дизайна най-вече на предницата.Започнах един спор в техния форум и порасна на няколко страници.Най-тъпото е, че може би от 100 човека в спора нито един не се беше качвал дори в Либра, но всеки "специалист" и само се изказва със стандартните научени фрази, за които всички знаем.Всеки супер смел само си изказваше с какво неговата кола би била по-добра от Либра, ама никой без доводи.Накрая си оставих телефона лично да се срещнем с някой, който кара въпросното Ауди А4 около 2000-та година и да ми докаже с какво е по-добро - по-безшумно ли, по-добро като управление или пък като возия или пък като скърцане на нещо в купето, а може би като екстри. Тогава беше най-смешното - всички се изпокриха като мишки и никой не звънна!Ето това ме дразни - винаги се говори и разчита само на чуто от някъде си, ама никой не дава доводи - примерно ето с ....... е по-добро.Единствено признах, че си запазва цената за бъдеща продажба по-добра - в това няма спор, но това мен не ме вълнува и не мисля, че като се говори за качество, това е от значение.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #79
          Аз пък съм забелязал, че на всичко що е ВАГ му се люпи пластмасата по дръжките на вратите или дръжките над главата, около скоростния лост и т.н. ConfusedНаистина си личи, че е качествена пластмасата, ама защо се люпи
          E тя пък пластмасата на фиатите една качествена. Ела ми виж дръжките на вратите.
          Тогава беше най-смешното - всички се изпокриха като мишки и никой не звънна!Ето това ме дразни - винаги се говори и разчита само на чуто от някъде си, ама никой не дава доводи - примерно ето с ....... е по-добро.Единствено признах, че си запазва цената за бъдеща продажба по-добра - в това няма спор, но това мен не ме вълнува и не мисля, че като се говори за качество, това е от значение.
          А може би на никой не му се занимава да идва да ти гледа колата и да я сравнява със своята, и аз не бих си губил времето.Аз не мисля, че е маловажно колата да си запазва стойността за бъдеща продажба. Не си ли задаваш въпроса защо я запазва???Дали случайно няма някаква причина за това???

          Коментар


            #80
            какво означава да си запазва цената?примерно моето Браво струва 28000 леваАуди А3 с такова оборудване струва 38 800, ако дадат 10% отстъпка стават 35 000след 7-8 години Бравото ще струва 7-8000 леваАудито ще е 10-12Бравото излиза много по-изгодноа ако добавим и разликата в каското за тези 7-8 години...и какво излиза?сигурно А3 е по-добре изработеноможе би е по-комфортноно като теглиш чертата за парите...
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #81
              mitakkk написа:
              А може би на никой не му се занимава да идва да ти гледа колата и да я сравнява със своята, и аз не бих си губил времето.Аз не мисля, че е маловажно колата да си запазва стойността за бъдеща продажба. Не си ли задаваш въпроса защо я запазва???Дали случайно няма някаква причина за това???
              Не ми се пишеше по темата, защото е безмислено, но специално за колегата ще отговоря.След направено от мен проучване, мога да ти кажа следното:Българина е прост по душа човечец (дали защото е бил под разно робства или си е такъв по характер ...нямам идея).Поради горната причина той често си избира кола според критериите на другите или по-точно казано "много е важно какво мислят за мен другите".Има и една, две аксиоми и те гласят : 1. Немските коли са най-здрави.2. Тия дето правят спагети (италианците) и минети (французите) не могат да правят коли.Ясно е, че да го кажеш това трябва да си много тъп, но много тъпи хора се мислят за остроумни точно защотото са тъпи.Често подобни коли ги карат скъсаняци, които "са с 2лв. в джоба".И това вероятно е причината да не се обадят на колегата, а не времето.По-горе изложените заключения са и причина за по-високата цена на една кола втора употреба.Сега за да не се дразнят колегите, ще кажа че аз нямам много пари и карам кола :според чергата си".И аз бих карал ново БМВ примерно, но не ми е по джоба и си карам евтини немски и италиански коли.

              Коментар


                #82
                1115 написа:
                Често подобни коли ги карат скъсаняци, които "са с 2лв. в джоба".И това вероятно е причината да не се обадят на колегата, а не времето.По-горе изложените заключения са и причина за по-високата цена на една кола втора употреба.
                Мноооого си прав, колега. Или пък имат 5 лева, отидат да сипят бензин за 3 за да могат да отидат до кварталното кръчме с колата и с 2-та лева да пият кафе и кола. Знам такива случаи Що се отнася до цената, не е точно така. Статистически, обезценката е в процент от първоначалната цена. Следователно, колкото от по-високо тръгваш, толкова повече колата си "пази" цената и в абсолютна стойност. Друг е въпросът, че при немските коли процентът на обезценка през годините е маааалко по-малък. Но това пък е нищожна печалба в сравнение с по-големите застраховки, данъци и поддръжка.
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  #83
                  Къде е това немско качество до сега не съм видял нито един Голф3 който да има люк и да не тече(немско качество) да си карат немските коли не ги отричам но ме дразня хора който си купуват немска кола и почва да се подиграват на другите(простолюдиети за тях) тая жабарска кола ще те закарали до еди къде си или абе те французите и коли ли правели аз мисхе само че .... .И немските коли имат паразитни проблеми като всички марки.
                  Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                  Коментар


                    #84
                    Само в BMW форума има такива обширни теми, където си хвалят тяхното.
                    Lancia Y, 1.2, 60

                    Коментар


                      #85
                      Българина е прост по душа човечец
                      1.E не това не го приемам. Неможе да се твърди че щом харесваш немски те коли си от простичките. А виж ни нас умните с фиатите.Пак казвам въпрос на вкус и на финансова възможност. А такива дето зареждат за по 3 лева ги има и с фиати, сложили големите и гърмящи ауспуси, разни спойлери. Нима не сте виждали таква.А това са обикновено ученици или студентчета които все още не са почнали работа.Така че това не го приемам като довод.и аз като бях на 18 и немах парички за бензин сам слагал за по 2 лева за по едно градско с вектричката. Неудобно ми беше да искам от наште. Бензинджииката ми викаше " Ама как за 2 лева!?" , аз и викам " Ми така като покаже 2 лв, и спираш да пълниш". беше русичка горката.

                      Коментар


                        #86
                        BO написа:
                        А бе стига с тези немски качества.Има просто два типа автомобили както се каза:- Поддържани- НеподдържаниАз бях наблегнал на качеството в Ауди форума, как всички се подиграваха на Либрата, защото била супер калпава кола. За тях калпава означава може би дизайна най-вече на предницата.Започнах един спор в техния форум и порасна на няколко страници.Най-тъпото е, че може би от 100 човека в спора нито един не се беше качвал дори в Либра, но всеки "специалист" и само се изказва със стандартните научени фрази, за които всички знаем.Всеки супер смел само си изказваше с какво неговата кола би била по-добра от Либра, ама никой без доводи.Накрая си оставих телефона лично да се срещнем с някой, който кара въпросното Ауди А4 около 2000-та година и да ми докаже с какво е по-добро - по-безшумно ли, по-добро като управление или пък като возия или пък като скърцане на нещо в купето, а може би като екстри. Тогава беше най-смешното - всички се изпокриха като мишки и никой не звънна!Ето това ме дразни - винаги се говори и разчита само на чуто от някъде си, ама никой не дава доводи - примерно ето с ....... е по-добро.Единствено признах, че си запазва цената за бъдеща продажба по-добра - в това няма спор, но това мен не ме вълнува и не мисля, че като се говори за качество, това е от значение.
                        Аз прочетох темата колега Но мисля, че е малко безсмилено да им пускаш във форума такава тема, още повече, че знаеш че ефекта ще е нулев. Нали имам един в апартамента (съквартиранта ми) луд фен на ВАГ груп..... е няма смисъл да обясняваш.. едно си баба знае, едно си баба бае. За него Голф 3 е велика машина изпреварила времето си.... нищо не и ремонтира и не се чупи, да не говорим че върви без пари... скоро ще направи разхода 2/100. Интересното обаче е, че за 1 год е навъртял 3000км :D :D :D
                        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                        Коментар


                          #87
                          mitakkk написа:
                          E тя пък пластмасата на фиатите една качествена. Ела ми виж дръжките на вратите.
                          Кога за последно си се качвал в "Ауди А8" ? Това, по дяволите, е лимузина от НАЙ-висок клас, а дръжките на тази лимузина от НАЙ-висок клас се люпят като в "Поло"
                          mitakkk написа:
                          А може би на никой не му се занимава да идва да ти гледа колата и да я сравнява със своята, и аз не бих си губил времето.Аз не мисля, че е маловажно колата да си запазва стойността за бъдеща продажба. Не си ли задаваш въпроса защо я запазва???Дали случайно няма някаква причина за това???
                          Да де - форумни герои - МИШОЦИ!!!Цената на автомобилите втора употреба се диктуват от пазара - на пазара се срещат купувач и продавач, като всеки иска нещо от другия (единия пари, другия кола).След множество или не чак толкова дълги преговори, договорки, компромиси и прочие се постига "равновесна цена" - цената при която потребностите на купувача и продавача се пресичат, и "Има сделка!" Ще ви оставя сами да определите, какви са потребностите на българина, като може да ползвате жокер от поста на 1115 И немските коли са коли като всички останали - кога по-добри, кога по-лоши - коя марка има само бест-селъри? -Никоя!

                          Коментар


                            #88
                            Цената на автомобилите втора употреба се диктуват от пазара - на пазара се срещат купувач и продавач, като всеки иска нещо от другия (единия пари, другия кола).След множество или не чак толкова дълги преговори, договорки, компромиси и прочие се постига "равновесна цена" - цената при която потребностите на купувача и продавача се пресичат, и "Има сделка!" WinkЩе ви оставя сами да определите, какви са потребностите на българина, като може да ползвате жокер от поста на 1115 IdeaИ немските коли са коли като всички останали - кога по-добри, кога по-лоши - коя марка има само бест-селъри? -Никоя!
                            Сравнете цените на Ауди и фиат в mobile.de явно това ауди да има по висока цена в Европа е характерно и за "простичкия европеец"

                            Коментар


                              #89
                              Какво да им сравняваме на цените - разликата е толкова, колкото и в магазина Като нови имат разлика 10’000лв., а като употребявани имат разлика 7’000-8’000лв. - кое е чудното? -Никой ли не отчита разликата в магазинната цена?

                              Коментар


                                #90
                                Апа цените на лада нива.....я ги погледни и кажи - това ли е най-якият джип.Евтин като нов и на висока цена като стар?Пазара диктува цените.Ако кифлите спрат да искат А3, нали се сещаш каква ще им стане цената?

                                Коментар

                                Working...
                                X