Geraka написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на Ауди а3
Collapse
X
-
forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
-
Kuku написа:Стайл, допира ми до повечето луксозни автомобили по които въздиша половината население на България показва, че НЕ си струва покупката на такъв автомобил!745iL - чисто ново от ДаруКар чупи скорости ТРИ пъти и накрая ги смениха с нови по гаранция, а иначе струват на 10’000лв.Х5 чисто нова - амортисьори, скорости - над 4’000лв.S400CDI - ремонт на електронен блок на помпата за въздушното окачване - 200лв. (нов е над 1’000лв.), електронен модул за КОМАНД-Системата - 1’900лв., постоянни грешки по бордовия компютър.Кайен С - работи и се тресе като Трабант - близо 30’000лв. генерален ремонт на двигателя Разходи се до Порше и виж колко коли без двигатели има на паркинга А8 2000г. - не му свети половината дисплей, скърат му седалките, смазано от каране, ама смазано - предишния собственик е бил неописуем мърляч Просто е бзсмислено да продължавам....Здрави автомобили за мен са "ЛандКрузер100", "Г-класа", "Паджеро", "Патрол", предишния "Лансер" и "Галант", "S-класа - W126/140", "7-ца" 2000г..... много са, НО за съжаление все повече намаляватforza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
KuKu, това, което го пишеш се отнася за всички марки и коли. Всяка може да даде дефекти. То това се отнася и за всяка техника. С приятелката ми имаме еднакви лаптопи, купени от САЩ. Еми нейния се скапа, моя е пушка. И дай сега, че нейния е излязъл дефектен да кажем, че HP са боклуци като цяло. То по тая логика колко хора в тоя форум реват от Фиат? Естествено, че от 10000 произведени коли 100 могат да са с дефект, независимо дали са Фиат или Ауди и т.н. Въпроса е, че ако имаме да избираме между един здрав нов Фиат Браво да кажем и едно ново Ауди А4, аз бих избрал второто, ако мога да си го позволя. А кое ще се развали по-бързо - един Бог знае. Ако не се разваляха колите нямаше да дават гаранция или щяха да дават 50 години гаранция. А и си има класации за процент на дефектирали коли, които са употребявани. Бях пуснал линк преди. Да не казвам Фиат къде беше. И още нещо като гледам филми, клипове и т.н. не само в България е мечта да караш от гореизброените коли...The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Опа, чакай малко - къде съм казал, че само един-два автомобила имат такива проблеми?!Това е масово явление и хронични болежки за повечето УЖ "мнооооого качествени" немски и не само немски автомобили.... къде от висок клас, къде от по-нисък Опитвам се да обясня, че от известно време насам марката НЕ означава нищо А що се отнася до класациите - не им се доверявай напълно - има достатъчно фактори опорочаващи подобен род статистика.
Коментар
-
A3 голфоубиеца нали така го рекламираха като излезе в реда на мисли на Kuku - VW Passat от тия последните за две години и нещо и няма и 100 000 км - 5 пъти му горя касетофона, и нали е гаранция го смениха 5 пъти човека го махна и си купи А6 чисто ново, почти веднага му се прецакаха еърбеговете, по-нататък ше видим абе всичко е една гола реклама и туй то. аз като си избрах колата даже не знаех че има такъв модел, ровех у мобилето за комби с климатик до 4500 и колкото се може по-близо до 2000 г., без значение марката. другото са предразсъдъци. като баща ми, който докато си търсеше марея и от много съветници накрая реши, че му трябва пасат ...Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
Moonsteppers - All over the world and beyond ...
Коментар
-
ехе тук за какви коли се говори вече . Спора не беше ли за коли от един клас6ma7ka7a написа:Къде е това немско качество до сега не съм видял нито един Голф3 който да има люк и да не тече(немско качество) да си карат немските колиFiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
null.zero написа:аз като си избрах колата даже не знаех че има такъв модел, ровех у мобилето за комби с климатик до 4500 и колкото се може по-близо до 2000 г., без значение марката. другото са предразсъдъци. като баща ми, който докато си търсеше марея и от много съветници накрая реши, че му трябва пасат ...Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Като чета си мисля, дали хората в белите държави като решат да си купуват кола ходят до кръчмата или влизат в нета и разпитват познати, прители и баджанаци коя марка е най-яка, най-малко дефектира и т.н. и едва тогава си избират клас, марка и модел.или,Смятат бюджета, харесват си 1,2 или 3. Ходят гледат, тестват и ако почустват, че това е тяхната кола, плащат и бягат.Как мислите, дали са много по-глупави, или ние отново сме най-големите гяволи, че винаги определяме най-добри и най-лоши коли? p.s. (та даже вече предпочитаме и да се самоубиваме в малко по-евтини, но лъскави коли с десен волан, пак от гяволия)Lupo - The Monster
Е83 3D
Коментар
-
RoMeO_156_GTA написа:ехе тук за какви коли се говори вече . Спора не беше ли за коли от един клас Аз съм виждал :P Убедих се в здравината на Голф колкото и да не ви се вярва Приятел си взе Голф 3 1.4 92г с ръжда на 250 000км за 2800 преди една година , когато можеше да се вземе Типо 95 с климатик и екстри . Тогава беше един от най-евтините За една година и 50 000 км е доливал само масло M10D смени 2 амортесьора и алтернатор . Вярно , че зимата гореше 20/100 и масло похапваше , но след толкова тормоз и километри е още здрав . Самия той не харесва Голфовете и още твърди , че е скучна безлична и друсаща кола , но където живее там му трябва точно каруца . Сега си взе Рено 19 и се "роди" с тази кола :P откъм екстри , ергономия и возия . Голфа още го кара , но повече му е кеф 19ката Както казваше един тунингист :"Италианките са за състезатели, не за возене, за возене си вземаш голф :D"She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
е ясно е ,че колите след 2000 год. не са и наполовина толкова здрави колкото тези прозиведени 1994-1998 Кики малко се е поувлякъл със статистиката ама ,поне за С класите и Х5-тиците нищо лошо не е казал В крайна сметка какво ни трябва от една кола ,да не те изморява като я караш ,да те закарва в 99% от случаите от точка А до точка Б и да харчи 0 на 100фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Имал съм много близък контакт с 2 бр ГОЛФ 5. И двата през първите си 5 хил. км бяха влизали за сериозен ремонт в сервиз. Особено единия - смяна на управляващ блок (компютър). На другия смениха таблото на няма и 3 месеца като беше. До тук със здравите ГОЛФове. Или както казва собственикът на единия от двата голфа - последните истински ГОЛФове са ГОЛФ 2. (Напълно съм съгласен с него).Иначе съм станал вече сектант При нарастване на доходите просто ще сменям италианката с по-луксозна Мерак ми е една Ланча Делта 3, дай боже и един Тезис, и на един нов ФИАТ Крома няма д а откажа. Пък като почна да богатея неприлично - ще сменим марката - като начало Мазерати Куатрoпорте, пък по-натам и някое Фераренце
Коментар
-
bravosx 1,6 16v написа:Geraka написа:bravosx 1,6 16v написа:Никой не е казал да си караш бравата,просто със 1000000лева ще си нправиш колекция от красиви италианки а не немски кютюци,поне аз бих си направил такава колекция като първите две ще бъдат - жълто Стило Абарт и червена 147 ГТА , за другите няма да се впускам в подробности , но гарантирам че немски котер в гаража ми няма да влезеFiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
style34 написа:///// написа:Взе ми думите от устата, колега! Наистина, ако имах повече мангизи щях да мисля за ланчия или алфа! Нали вече имах немски дървен сандък! Във форума на алфите някой колега много готино беше казал и много ми хареса - немските коли само по времето на Хитлер не се чупеха, а после започнаха да вдигат и до 90!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар