jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
малко поуки при купуване на PC от 'големите вериги'
Collapse
X
-
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
-
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Коментар
-
Значи в общият случай, потребителят има право да чака един месец за да си получи стоката работеща, така ли да го разбирам? И дори да не може да го занесе - са длъжни да му го отремонтират на място ... ммм, чудно. И сега идва любимият ми момент - климатик, закупен за в къщи, но с фактура на фирма, какво прави потребителят в нашият случай??? Това, което прави вятърът? Защото в закона нийде не пише, какви права има потребителят ако се явява фирмаSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Значи в общият случай, потребителят има право да чака един месец за да си получи стоката работеща, така ли да го разбирам? И дори да не може да го занесе - са длъжни да му го отремонтират на място ... ммм, чудно. И сега идва любимият ми момент - климатик, закупен за в къщи, но с фактура на фирма, какво прави потребителят в нашият случай??? Това, което прави вятърът? Защото в закона нийде не пише, какви права има потребителят ако се явява фирмаВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
jenshen73 написа:Значи в общият случай, потребителят има право да чака един месец за да си получи стоката работеща, така ли да го разбирам? И дори да не може да го занесе - са длъжни да му го отремонтират на място ... ммм, чудно. И сега идва любимият ми момент - климатик, закупен за в къщи, но с фактура на фирма, какво прави потребителят в нашият случай??? Това, което прави вятърът? Защото в закона нийде не пише, какви права има потребителят ако се явява фирма
Коментар
-
Благодаря на Ele и Immortal за отговорите Помогнаха ми и в двата случая - като клиент и като... търговецSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
А пък аз като ми трябва компютър - купувам само от голям магазин, специализиран, със склад. Ако има проблем - решава се на място. Телепортирам се при тях и им увисвам на главата докато не го оправят. По-важно е друго - предварително да се информираш какво купуваш. Купувал съм компютри на познати предварително подбирам конфигурация, проверявам колко фирми я продават и с каква гаранция. Сравнявам цените. Отивам във фирма която ги сглобява и продава. А не във някакви фирми от сорта "до 2-3 дни ще поръчаме частите и ще ти го сглобим" (и ще се молим нещо да не се прецака в гаранционния срок). От такива фирми може да си купя най-много кабел за USB. До сега от голяма верига съм купувал само монитори. И то подбрани марки. Понеже предварително съм се поинтересувал че не се повреждат. И много внимавам какво пише в гаранционната карта. И си искам и касовата бележка.Много важно е като отидеш да купуваш нещо да си мно-го информиран. Не само по техническите подробности ами и по документалните - какво може и трябва да пише във гаранционната карта и с какви права разполагаш като клиент. Независимо дали става въпрос за TV тунер или за сървер или за пералня или за телевизор. Другата алтернатива е да си голям късметлия и денят да е слънчев и да не е 13-ти.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Лично аз като си купувах лаптопа АSUS бях в Пазарджик. Потъсих в интернет къде има магазини които работят с Мост Компютърс и си купих от такъв. Причината да направя така е че Мост Компютърс зареждат директно от Асус. И мога да разчитам на сервиз и всички останали услуги. Сигурен съм, че компютъра ми ще дойде с пълна окомплектовка и че не е барникан от разни псевдо майстори като тези в технополис и техномаркет. Ето едно линкче http://support.asus.com/contact/cont...=en-usСамо си изберере Europe и ще видите кои са оторизираните представители за България. Щом Асус им имат доверие и аз им имам довериеRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:Лично аз като си купувах лаптопа АSUS бях в Пазарджик. Потъсих в интернет къде има магазини които работят с Мост Компютърс и си купих от такъв. Причината да направя така е че Мост Компютърс зареждат директно от Асус. И мога да разчитам на сервиз и всички останали услуги. Сигурен съм, че компютъра ми ще дойде с пълна окомплектовка и че не е барникан от разни псевдо майстори като тези в технополис и техномаркет. Ето едно линкче http://support.asus.com/contact/cont...=en-usСамо си изберере Europe и ще видите кои са оторизираните представители за България. Щом Асус им имат доверие и аз им имам довериеSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:kiselo написа:Лично аз като си купувах лаптопа АSUS бях в Пазарджик. Потъсих в интернет къде има магазини които работят с Мост Компютърс и си купих от такъв. Причината да направя така е че Мост Компютърс зареждат директно от Асус. И мога да разчитам на сервиз и всички останали услуги. Сигурен съм, че компютъра ми ще дойде с пълна окомплектовка и че не е барникан от разни псевдо майстори като тези в технополис и техномаркет. Ето едно линкче http://support.asus.com/contact/cont...=en-usСамо си изберере Europe и ще видите кои са оторизираните представители за България. Щом Асус им имат доверие и аз им имам довериеRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:jenshen73 написа:kiselo написа:Лично аз като си купувах лаптопа АSUS бях в Пазарджик. Потъсих в интернет къде има магазини които работят с Мост Компютърс и си купих от такъв. Причината да направя така е че Мост Компютърс зареждат директно от Асус. И мога да разчитам на сервиз и всички останали услуги. Сигурен съм, че компютъра ми ще дойде с пълна окомплектовка и че не е барникан от разни псевдо майстори като тези в технополис и техномаркет. Ето едно линкче http://support.asus.com/contact/cont...=en-usСамо си изберере Europe и ще видите кои са оторизираните представители за България. Щом Асус им имат доверие и аз им имам довериеSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар