Честито и от мен, но това което казваш за електроусилвателя е много притеснително! Масрафа му е една шапка пари....Колеги стига с тази хидравлика ве!!! Няма течности, флуиди и подобни неща.По тази тема е писано много в този форум.Сокче, електроусилвателят е много отговорен и скъп агрегат в тази кола, иди на диагностика във Ванто-трейд или Ауто италия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Купих си нов Фиат!
Collapse
X
-
SokOtPraskova написа:Егати, ми аз вече я купих. Иначе ако не ползвам това "city" няма проблем. Ама веднъж влкючено и зациклило - няма спиране. Вчера самичка се оправи.. ама сега ме наплашихте..SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
SokOtPraskova написа:Егати, ми аз вече я купих. Иначе ако не ползвам това "city" няма проблем. Ама веднъж влкючено и зациклило - няма спиране. Вчера самичка се оправи.. ама сега ме наплашихте..Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Nino написа:SokOtPraskova написа:Егати, ми аз вече я купих. Иначе ако не ползвам това "city" няма проблем. Ама веднъж влкючено и зациклило - няма спиране. Вчера самичка се оправи.. ама сега ме наплашихте..Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
Чи откъде да знам, кви пари е диагностиката, дан съм ценовика на ВТ. В "СЕРВИЗИ/МАГАЗИНИ" има тилифоните им, звъниш и се осведомяваш.По спомен, диагностика, чистене на грешка беше към 20-30лв.... ама преди! Те предполагам ще "прочетат" грешката и ще кажат от какво е... датчик, ел.мотор на CITY, контролер и т.н, все гадни неща.Но не се плаши де, няма страшно, ножа е ДЪРВЕН!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
карай си новата кола с кеф и от мен. Относно сервото:Аз минах по този път, така че имаш късмет - ще получиш достоверно инфо. Не се надявай да нямаш проблеми със сервото, щом сега не ти свети. Щом веднъж е светнало, то проблем има. И при мен така светваше червената лампа, воланът ставаше тежък, но след ново палене се оправяше. Но това е до време. При мен продължи 6 месеца. Но накрая си светна и не загасна. Няма нужда да ти обяснявам колко италиански и немски форуми изчетох, но определено има конструктивен дефект в тази система. Това е спойката на релетата към платката на електромотора. Като начало започва да свети от време на време и така докато изгори едното или двете релета. Очевидно при теб е началната фаза. Затова те съветвам да свалиш електромотора и да намериш някой да ти презапои двете релета. А и да се прегледат пистите на платката и други подобни ел. неща. Това ще ти гарантира безпроблемна работа на системата. Дори не мисля, че има нужда да ходиш на диагностика, проблемът ти е ясен, мисля аз. А ако изгорят релетата - има теми във форума от коя фирма в Испания да си купиш, струват 4 евро едното, но може да се поръчат минимум 7-10. Обобщено за италинаските и немските ни колеги може да се каже, че за 95 % от повредите в тази система са именно тези релета, 4% са сензор за движение на волана. И де да знам-може и контролерът да се чупи в редки случай, макар че аз такъв случай не срещнах.Иначе готина кола си си купила, браво.
Коментар
-
SIII написа:за колко го купи??обади се на продавача и се разберете нещо..той затова я е продал и е премълчал..Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
SokOtPraskova написа:продавача каза, че ако искам ще ми върне парите и ще му дам колата обратно. Днес беше ангажирал някакъв сервиз да я гледали (ама не исках да му я давам и да не съм там) и да ми върне част от парите.. изненадващо, а?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар