Известното американско издание Ward’s Auto News огласи списъка на най-добрите двигатели за годината. Конкурсът за избора е ежегоден и се провежда за 12-и път. В тазгодишното му издание на първо място се класира турбодвигателят Audi 2.0 FSI DOHC на Audi A3. На второ е класиран също двигател от Инголщад - на Audi S 4 - 4.2 DOHC V8. Третото място е отново германско, но за мюнхенци - BMW 3.0 DOHC (330i).5,7-литровият дизел HEMI DOHC V8 на Dodge Charger R/T зае четвърто място, а на пето остана 4,6-литровият SOHC V8 на Ford от Mustang GT. Концернът General Motors успя да вкара два мотора в десетката - 2-литровия турбодизел DOHC inline 4 от Chevrolet Cobalt SS и 2,8-литровия турбо DOHC V6 от Saab 9-3 - съответно на 6-о и 7-о място.Последните три места окупираха японците - 8-и Mazda 2,3-литра турбо DISI DOHC (от Mazdaspeed 6), 9-и е 3,5-литровият Nissan DOHC V6 на модела Infiniti G35 6MT, и десети е 3,5-литровият дизел V6 на Toyota от модела Lexus IS 350.5.7 HEMI попада в десетката за 4-а година поред, моторите Ford V8 и Audi 4.2 влизат във финала за втори път, а Nissan е с дългогодишно отлично представяне - марката е единствената, чийто двигатели непрекъснато получават първи места в класацията на Ward’s още от първото връчване на наградите преди 12 години.Редакторите на изданието са изпитали в течение на два месеца двигателите на 31 автомобила, а победителите се избират по мощност, шум, вибрации и други технически параметри, като задължително условие е цената на колата да не надвишава 52,5 хиляди долара.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избраха 10-е най-добри двигателя за 2006-а
Collapse
X
-
Първо искам да благодаря, че редовно ни осветляваш за разни новости. Второ да попитам откъде черпиш информация и трето, относно горното - Къде сме ние, по дяволите?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
kiro_of_the_day написа:Първо искам да благодаря, че редовно ни осветляваш за разни новости. Второ да попитам откъде черпиш информация и трето, относно горното - Къде сме ние, по дяволите?lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
Да, Zaphod е прав. Имам си своите начини- като ПР на клуба..Относно Фиат- много ми се ще да пиша само по тази тема, но за сега не намирам нищо ново. Преди време писах, но в момента има нещо като затишие... Уверявам те, че като член на форума ще бъдеш един от първите, които ще знаят всичко за развитието на марката. :DТипо 1.6
Коментар
-
Едва ли някой от нас се надява в американската класация да види двигател на Фиат. Но като гледам класацията това са си класни двигатели, лично мой фаворит е 5.7L Hemi Magnum OHV V-8, който съм сигурен, че ако имам в моя Крайслер, ще надживее мен, сина ми и внука ми! Първото място е ясно, всички са се захванали за директното впръскване. Класацията не би била същата в Европа, то е ясно. Ама за всеки влак си има пътници. Даже чета в една от оценките, как се отбелязва липсата на 5-ти клапан в ФСИ двигателите, който всички знаем кой внедри първо в серийните коли П.С. Благодарско за редовните новости на PR-a
Коментар
-
Който плаща, той поръчва музиката! Нима не знаете как се формират такива класации. Дори при избора на "Кола на годината" има достатъчно силни парични аргументи, които определят победителя далеч преди финала.Айде да не повтаряме приказките за Батето.В Америка председател на журито е г-н Долар, а в Европа - г-н Евро.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар