Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

osram night breaker-купувам някъде около Варна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз не мога да разбера едно нещо(поправете ме ако греша)един ксенон е от порядъка на 120 лв,тези крушки които не действат кой знае колко са около 60 лв.Та не е ли по-добре човек да си събере парички и да си вземи един ксенон ? Поне да се знай че ще върши добра работа
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

    Коментар


      #17
      на осрам представителството е преди електромаркет казва се TNT вижда се има паркинг преди електромаркет в дясно се пада виж там

      Коментар


        #18
        Взех си Осрам Найтбрейкър (15 лв бройката)... не съм впечатлен изобщо. Китайските (14 лв двете) светят сто пъти по-добре. Имам предвид - по-равномерно осветяване отпред на къси, и по-ярко петно.Сега единия фар е с найт-брейкър, а другия - с китаец... но май пак ще търся китайски. Май тези Осрам-и само дето ги хвалят...

        Коментар


          #19
          H колко са ти лампите? Аз си сложих на мотора (H4) и има коренна разлика! Какви са тези китайски? Те вече почти всички неща в Китай се правят! Чудя се дали и на 500 да му сложа, че нещо го класираха в Автобилда от 20 места на 19 то по светене! Но там са H7 само на късите, дългите са отделно.Имам колега с Брава (H1) и е много доволен от Night Braker!
          F31 BMW 320d

          Коментар


            #20
            Не мисля че може да има някаква съществена разлика от това дали лампите са H1 или H4 или H7, защото в крайна сметка всички са по 55 вата. (надявам се) Ако Immortal говори за Dedra, в нея късите са H4, а дългите - Н1.

            Коментар


              #21
              Да, за Дедрата говоря, там едните фарове са Н4 (къси и дълги), а другите са само дълги (Н1).Става дума тук за Н4. Сега ще прибягам до колата, дано да пазя опаковката на китайците, мисля че в нея прибрах старите обикновени крушки.Мда. Разкрих мистерията. Китайските крушки са 100/90 W, затова светят по-добре. На фирмата Huaxing Lighting са. Ето снимка (в момента вътре са обикновени крушки Дженерал Илектрик). Иначе са половината сини, половината бели, като найтбрейкъра:
              Прикачени файлове

              Коментар


                #22
                Аре бегай бе... ако боцнеш 90-ватов найт-брейкър... не ще чупиш нощта, ами направо не знам

                Коментар


                  #23
                  Аз не бих ги ползвал! Че са забранени в Европа е по-малкия проблем!На една А6 бяхме с нещо подобно и след като ходихме до Германия се бяха скапали клемите на крушките и изолацията на кабелите си беше променила цвета!
                  F31 BMW 320d

                  Коментар


                    #24
                    Аз за това си нося резервни клеми (по 1 лв са) Повече се притеснявам за рефлекторите, но...Скоро ще сложа ксенони и ще реша и този проблем.

                    Коментар

                    Working...
                    X