Здравейте колеги,обръщам се към тези от вас, които имат каравани и биха могли да ме посъветват.От известно време ми се върти в главата мисълта, да си купя каравана, която предимно статично ще си ползва, на място което имаме на Кокаляне. Мястото е страхотно, и поради факта, че старата къща там е абсолютно необитаема, а за момента не мога да отделя средства за ново изграждане, никой не ходи и е грехота просто Намерил съм в офроуд форума чудесна такава и мисля да говоря с човека, преди някой да я е отнесъл :D Та, въпросът се състои в следното- няма плоча, където да се сложи караваната, съответно ще трябва да мисля нещо друго...тук идват и вашите мнения и препоръки - как да подготвя терена, в смисъл чакъл ли, плочи ли...оставям на вас защото не съм вн в час с тези неща.Предварително благодаря на всички
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До хората с каравани
Collapse
X
-
Ами колега, мисля тия дни да отида да огледам къде е най-добре да се сложи, но едно е сигурно - по-всяка вероятност ще се спусне или с кран, или ще се вкара през двора на съседите, така че, ако някой си я хареса, ще трябва да отцепи половината село, за да я изкараУмолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!
Коментар
-
Най-доброто решение е една циментова площадка.Ако не е плоча, не виждам разлика в другите решения.Може чакъл, може и плочки както си написал...Идеята е да не влизаш с калта директно в караваната.Дори и на гола ливада да е, пак имаш възможност да я застопориш с четирите фиксатора - под тях слягаш по една циментова плочка например.Това с фиксирането задължително трябва да го направиш, защото иначе е неустойчива.А и като цяло ми се струва неоправдано, особено ако я спускаш с кран да ползваш за целта каравана...Нейната идея е мобилността и поради това има компромиси с обема, удобството и формата.Ако бях на твое място, щях да помисля за някакво бунгало или фургон.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:А и като цяло ми се струва неоправдано, особено ако я спускаш с кран да ползваш за целта каравана...Нейната идея е мобилността и поради това има компромиси с обема, удобството и формата.Ако бях на твое място, щях да помисля за някакво бунгало или фургон.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:И аз първо за това размислих дали си струва да затвориш 5000-6000 лв. ,че и повече за каравана която ще стои като паметник без да може да си изпълнява функциите.Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
Такааам :D Радвам се много че изказвате мнения и се заформя диалог :D Сега, тва с крана и крайна мярка, ако съседа не се съгласи да му мина през двора.Ако се съгласи, ще е добре, защото един ден ще мога да си я изкарам, ако чак толкова ми се наложи Друго, мястото е достатъчно благоустроено, за да не се влиза с кал и тн. Тераса има за скара и теферич, въпроса е, че за 5000лв, колкото струва тази каравана, която споменах, получавам така да се каже обзаведена стая, с баня, кухня, бойлер и тн. Идея има и друга - с бащата в един момент предполагам, че ще стягаме и дострояваме тази къща, така че и тогава караваната ще влезе в употреба. За момента, това което мога да си позволя е това :D петък се качвам след работа и в неделя се прибирам Като порасна - повече Просто в момента всичко останало е свързано с още и още средства - събаряне на старата къща - една тумба циганя да я изнесат, полагане на нова плоча...Иначе, колежке глеееедах ги аз такива къщички и бунгалцаа - красота, ама парички трябват и то доста повече от замислените от мен в момента.Не бих отказал информация обаче, с оглед на споменатия план с баща ми, :D(може ли само, на ти да си говорим, че съм на 23год, и в работата ми стига, че всички си говорим на две имена )Умолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!
Коментар
-
viktorson написа:въпроса е, че за 5000лв, колкото струва тази каравана, която споменах, получавам така да се каже обзаведена стая, с баня, кухня, бойлер и тн. Идея има и друга - с бащата в един момент предполагам, че ще стягаме и дострояваме тази къща, така че и тогава караваната ще влезе в употреба. За момента, това което мога да си позволя е това :Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Прав си колега, но тук друго питане - в споменатия случай давам парите и си лягам пред телевизора до отворения прозорец, опъвам си мрежите против комари, изгасям разбира се досадния телевизор и слушам тишината и евентуално Пат Матини, как си играе със струните...имам предвид, още това лято ще мога да се насладя на приятното време, и ще мога да отделям време на двора, защото...да бъдем честни - ако си там само - действаш Иначе... добре дошлиииии баш майсторииииУмолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!
Коментар
-
viktorson написа:Прав си колега, но тук друго питане - в споменатия случай давам парите и си лягам пред телевизора до отворения прозорец, опъвам си мрежите против комари, изгасям разбира се досадния телевизор и слушам тишината и евентуално Пат Матини, как си играе със струните...имам предвид, още това лято ще мога да се насладя на приятното време, и ще мога да отделям време на двора, защото...да бъдем честни - ако си там само - действаш Иначе... добре дошлиииии баш майсторииииFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Humppa
SokOtPraskova написа:Tornado написа:И аз първо за това размислих дали си струва да затвориш 5000-6000 лв. ,че и повече за каравана която ще стои като паметник без да може да си изпълнява функциите.
Коментар
-
Humppa написа:Може би малко не е по темата, но колежке, я разкажи за сглобяемите конструкции, сандвич-панели и т.н.Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
Добре, кажи ми един преместваем фургон, който да е с малка баня с WC, и нищо повече като помещения,с обикновена дограма, абе най-простия вариант, колко би ми струвал. (ако предпочиташ на ЛС)Умолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!
Коментар
-
Темата стана много интересна и може да бъде полезна на много от нас А аз като видях за "многофункционалните контейнери" в така подробното обяснение на колежката се сетих, че съвсем наскоро разглеждах практическото им приложение при престоя ми в Германия по Коледа. Прилагам снимки какво може да се сътвори от тях. Сградата е от гр.Улм, университетския комплекс:FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
SoP можеш ли да изкоментираш как седят пред закона различните типове които изброи че предлагате? В смисъл за кои трябват разрешения, одобрения, пупове разни и какво ли не, и кое можеш да си го пльоснеш директно? Съгласен съм с теб за некачествените сглобяеми къщи у нас но си мисля че това се дължи най-вече на некачествения дървен материал, а не толкова на технологията.Темата наистина е много интересна, аз преди година две ходих в една фирма да си говорим, първо ме убеждаваха колко по-евтино е, после като засмятахме - излезе че почти си е колкото традиционното строителство. Изобщо, доколко са оправдани тези високи цени щом става дума все пак за дърво и желязо, а не за бетон, тухли, мазилка и какво ли не?Аз нямам никакви мераци задължително да живея в бетонен бункер който да издържи ужким 500 години и ми е много смешно някой като почне ’ама то не е вечно’ и други подобни. Да отвори някой сайт за имоти и да погледне на какво мязат ’вечните’ бетонни бункери строени през 70-те. Но пък ме издразва това че основния аргумент на фирмите занимаващи се с това е ’сглобяемите къщи са по-евтини’ а после се оказва че разликата е наистина минимална, и остава само предимството от по-бързата изработка (което никак не е малко само по себе си разбира се).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар