Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся няколко елемента или заместителите им

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Търся няколко елемента или заместителите им

    Колеги,не мога да намеря следните елементи.Бих се радвал,ако някой знае техни заместители.IC(предполагам това е обозначение за интегрална схема) L7805CVдиод ln4007 (предполагам това е ценеров диод).Предстои ми ходене до Пловдив,но в магазините на Викиват и квазер не можах да намеря тези елементи онлайн.Също искам да ви попитам как се правят пътечките на универсалните платки?Правят се мостчета между елементите с кабелчета или става само с тинол?
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Сигурен ли си ,че не е 1N4007?Това е изправителен диод-1А/1000В.Струва стотинки.Другото е стабилизатор на 5В.Дай схемата,да видим за какво става дума.
    Octavia RS
    Evo 10-служебната играчка.

    Коментар


      #3
      Re: Търся няколко елемента или заместителите им

      dudulia написа:
      Колеги,не мога да намеря следните елементи.Бих се радвал,ако някой знае техни заместители.IC(предполагам това е обозначение за интегрална схема) L7805CVдиод ln4007 (предполагам това е ценеров диод).Предстои ми ходене до Пловдив,но в магазините на Викиват и квазер не можах да намеря тези елементи онлайн.Също искам да ви попитам как се правят пътечките на универсалните платки?Правят се мостчета между елементите с кабелчета или става само с тинол?
      Погледни този сайт:http://www.futurel.bg/index.phpИма ги и двата вида компоненти.Ако ги искаш пиши и още утре мога да ти ги купя и пратя.Схемата е 0,30лв, а диода 0,03.Тя доставката ще ти е по-скъпа ама ..... Ти решаваш.
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #4
        1N4007 е обикновен изправителен диод, намира се навсякъде заместител е 1N4001L7805CV е интегрален стабилизатор на 5V, също е намира навсякъде всичко на което пише L7805CV, L7805, 7805, LM7805 е едно и също.Унивесалната платка зависи каква е. Ако е покалена само около отворите кофти. Ако е по-усложнена по добре, може с мостчета (кабелчета). p.s. ако правиш изправител след греца сложи един кондензатор, например 470μF или 1000μF
        Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


        Когато целта е всичко и пътят е без значение!

        Коментар


          #5
          Ето това е нещото,което искам да си направя.Не знам дали въпросният диод е 1N4007 ili ln4007.Иначе това трябва да бъде част от интерфейсен кабел за ГИ на БРЦ.
          Прикачени файлове
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            Има и още нещо,което ме смущава.т.н. "маса".Всъщност на куплунга има 3 кабелчета,т.е. масата липсва.Самостоятелно към акумулатора ли да я пусна?
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              Диода е 1N4007 - мисля, че беше за напрежение 1300 V и ток 1 А! Никакъв особен не е - обикновен изправителен силициев диод!

              Коментар


                #8
                re

                http://www.datasheetcatalog.com/data...key/7805Има Гоогле бе момци
                Fiat Bravo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  Няма да ги намериш щото си се затирил към скъпи и реномирани магазини дето с такива елементи не им се разправя. Та това което търсиш вече се продава на кило а не на бройка.Какъвто и диода да сложиш от тая серия 1N 400* ще ти свърши работа. Последната цифра означава пробивнот напрежение на диода умножена по 100. Тоест 700V.Същото е и със стабилизатора за напрежение.Гледаш последните 2 цифри да са 05. Има много вариации на обознаенията та направо питай в обикновен магазин за стабилизатор на това напрежение по лесно е и ще ти намерят.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #10
                    dudulia написа:
                    Има и още нещо,което ме смущава.т.н. "маса".Всъщност на куплунга има 3 кабелчета,т.е. масата липсва.Самостоятелно към акумулатора ли да я пусна?
                    На твоята схема освен масата са изнесли и (+), което за пръв път виждам, но човек се учи докато е жив. Та това е широко използван метод за да се съкрати излишното добавяне на връзки в схемата, т.е. прави се с цел да се "олекоти" схемния вид на устройството. Всичко обозначено с маса го свързваш полежду си, а към захранване е достатъчно да я свържеш само от едно място и то това място в случая е изведено в OBD2. Същото се отаняся и за (+)
                    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                    Коментар


                      #11
                      Колега,притеснява ме факта,че куплунга,който излиза от ЕКУ-то е с кабела( +,К,L),а тук по схемата имаме 4.Тук идва въпроса къде да вържа масата ?
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        Сигурен ли си че няма (-)?Не съм запознат с действието на тази схема и може да греша, но вероятно има някакъв стабилизатор за напрежението. Обикновено масата се запава, освен ако не е стабилизиран по (-). Замери с волтметър потенциала между (+) в купкунга и (-) на акумулатора. Ако имаш потенциал, взимай маса от там. Като гледам и на схемата са писали "batt" така че вероятно е така. Ако не стане имам и друго решение за масата, но първо пробвай така.успех
                        Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                        Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                        Коментар

                        Working...
                        X