Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Който разбира да каже...
Collapse
X
-
naskobg написа:Stefan Hadjov написа:vsd написа:Като си решил да си излагаш мнението, кажи ми защо във всякакви ралита, състезания и т.н. не използват традиционните хартиени филтри.
Коментар
-
Стефан Хаджов е абсолютно прав във всичко, което казва! Особено ако погледнем снимката отново от първата страница ще видим, че филтърът е поставен в кутията ( оригиналната ), което допълнително намалява площта му. Може да се обзаложим и да видим резултата след месец употреба, когато видим, че отгоре е силно запрашен, а отдолу почти не. Не виждам защо спорите с/у физичните закони ( не случайно са "закони" все пак, явно не се променят както и на който му изнася ). Другото особено гадно при този тип филтри е звукът. Не виждам логика защо бученето и гърмежите трябва да се чуват от към двигателната част?! Филтърната кутия не е създадена само, за да се помести филтъра там. Има ролята на заглушител! Вдигането на мощност също е мит. За справка може да използвате темата на колегата, който със снимков материал беше показал как се е опитал да нагнети въздух в двигателя чрез съкръщаване на пътищата на въздуха и използването на максимално тръби без извивки. Въздухът от своя страна навлизаше през тръба, изкарана директно отпред пред бронята и с много по-голям диаметър... Имаше ефект - 1 секунда беше по-бърза според предварителни замервания. Та вместо да си трошите пръстите по клавиатурите хващайте хронометъра и отивайте някъде да засичате с този филтър и с оригиналния. И половин секунда няма да има разлика ( говорим в положителен аспект; в отрицателен може и да има ) !!! Особено така поставен!www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар