stenli написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Който разбира да каже...
Collapse
X
-
-
Съгласен съм, че това слага край на спора, ако има някой, който продължава да спори - не знам какво му е...Колега todorshalev: При турбоколите има малката разлика, че турбината се охлажда от маслото, което охлажда двигателя и като нагнетява въздуха го загрява... За това интеркулера има такова голямо значение, защото охлажда вече нагнетения въздух... Сигурен ли си, че не сте оставили колата без турбо когато е гръмнал кулера? едит: omg, какви глупости съм писал... турбината се СМАЗВА от маслото, а не охлажда :D
Коментар
-
Определено в темата беше вкрана яка анти-тунинг дезинформация Тестове със различни видове нормални и спортни филтри са правени в ХЕЕД на дино-стенда.Темата мисля е във ФВ форума.Доколкото си спомням тестовата колица беше 55 коня и качи 5 коня екстра При колите с дебитомер АФР (горивовъздушното отношение) се поддържа що-годе успешно и със спортен филтър се държи добра смес (отново да припомня , че при високи натоварвания няма корекция по ламбда сигнал), но при коли с МАП сензор сместа може да обеднее при макс. обороти и за да се извади оптималната мощност може да се прибегне до леко повишаване на налягането на горивото, спрямо показанията на външна широколентова сонда, използвана за (ах колко е мразена тая дума от ... )тунинг Спортните филтри при равна площ имат доста повече дебит от хартиените, но откъм филтрация не са толкова добри.
Коментар
-
stenli написа:С това може да сложим край на спора. Това са го писали доста по-компетентни хора от нас.
Коментар
-
u_bo
Stefan Hadjov написа:..който вярва в възможностите на спортния филтър .. да не се чуди защо колата е започнала да му харчи масло и трябва да сменя сегменти.ici написа:...Спортните филтри ...... откъм филтрация не са толкова добри.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Immortal написа:Вдига леко мощността, с до 3-5%. Усеща се забележимо. Дължи се на по-голямото количество въздух, което влиза в двигателя (следствие на по-малкото съпротиление). Двигателя разботи на леко обеднена смес.Общо взето има смисъл, но както казва и адаша по-горе, много по-важни са други неща, ако ще се прави тунинг.
Коментар
-
Jivko Georgiev написа:Stefan Hadjov написа:Immortal написа:Вдига леко мощността, с до 3-5%. Усеща се забележимо. Дължи се на по-голямото количество въздух, което влиза в двигателя (следствие на по-малкото съпротиление). Двигателя разботи на леко обеднена смес.Общо взето има смисъл, но както казва и адаша по-горе, много по-важни са други неща, ако ще се прави тунинг.
Коментар
-
абе колеги на мойта кола мощноста се вдига от курешките по капака та кво останало ако си сложа спортен филтър абе верно кажете сега аджаба , ако сложа спортен филтър дали ще си вкарам буклуци в каруцата и после да имам проблеми , щото 80 лв за филтри и полсе 1500 лв за нов двигател нема да стане
Коментар
-
Колега Хаджов, много сте прав....но само за това че коефициента на излишен въздух (кислород) е винаги 1 (това което измерва ламбда сондата).Но нали не забравяте, че тя изпраща сигнал за корекция на количеството впръснато гориво, не на количеството засмукан въздух? Е при по-голямо количество кислород в отработените газове, тя ше подаде сигнал за увеличаване на количеството впръснато гориво за да се коригира отклонението на стойността. И съответно повече гориво, по-голямо като обем количество изгорели газове и респективно повишена мощност. Ако някъде съм допуснал грешка в обясненията си, моля за корекция, но в рамките на добрия тон! (с четири реда толкова )Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
ogi28b написа:Тогава каква е причината колата ми да прави 1 бар налягане с обикновен филтър, и 1.1 със спортен филтър?
Коментар
-
Korun написа:Колега Хаджов, много сте прав....но само за това че коефициента на излишен въздух (кислород) е винаги 1 (това което измерва ламбда сондата).Но нали не забравяте, че тя изпраща сигнал за корекция на количеството впръснато гориво, не на количеството засмукан въздух? Е при по-голямо количество кислород в отработените газове, тя ше подаде сигнал за увеличаване на количеството впръснато гориво за да се коригира отклонението на стойността. И съответно повече гориво, по-голямо като обем количество изгорели газове и респективно повишена мощност. Ако някъде съм допуснал грешка в обясненията си, моля за корекция, но в рамките на добрия тон! (с четири реда толкова )
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Но кога и колко се кара на пълен дросел??||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар