Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Който разбира да каже...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Който разбира да каже...

    Така Колеги от няколко дни се води спор дали спортния филтър вдига мощността на Двигателя и всеки казва нещо различно кажете вие сега дали е така или не. За рожденния си ден получих най-добрия наличен филтър за 1.6 които имаше е Стара Загора от Макси Тунинг, и затова ви питам ...
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1.6 16V Бебчето ))

    #2
    Колега и аз съм с подобен ,но освен разлика в звука друго не се усеща и ако вдига мощноста то ще е незабележимо примерно 1-2 до 3 к.с.
    fiat coupe 2.0 16V

    Коментар


      #3
      Тунингът на двигателя не се започва, а се завършва със "спортен филтър"!Иначе "Спортен филтър" + "Фолио на джамовете" + "Лепенка Ремус над ауспуха" = около 20к.с. без значение от кубатурата и оборотите
      Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

      Коментар


        #4
        Добре го каза ... Но се сещаш че се от някъде тряя да се почне
        Fiat Bravo 1.6 16V Бебчето ))

        Коментар


          #5
          Вдига леко мощността, с до 3-5%. Усеща се забележимо. Дължи се на по-голямото количество въздух, което влиза в двигателя (следствие на по-малкото съпротиление). Двигателя разботи на леко обеднена смес.Общо взето има смисъл, но както казва и адаша по-горе, много по-важни са други неща, ако ще се прави тунинг.

          Коментар


            #6
            Ако всичко е наред по двигателя и управлението му няма как да работи на бедна или богата горивна смес нали затова е ЕКУ-то да определя горивната смес във всеки един момент на работата на двигателя студен топъл натоварен не натоварен.

            Коментар


              #7
              Да, ако има ЕКУ

              Коментар


                #8
                дори само за звука си заслужава, а 1.6 няма дебитомер, така че няма какво да рискува
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #9
                  Един приятел си купи оригинален К&Н и на него си пише гарантирано вдигане на мощността с 3-5 к.с. Колко е вярно незнам

                  --------------------

                  Коментар


                    #10
                    Immortal написа:
                    Вдига леко мощността, с до 3-5%. Усеща се забележимо. Дължи се на по-голямото количество въздух, което влиза в двигателя (следствие на по-малкото съпротиление). Двигателя разботи на леко обеднена смес.Общо взето има смисъл, но както казва и адаша по-горе, много по-важни са други неща, ако ще се прави тунинг.
                    Вдига мощноста с 0%,а може и да я намали.Усеща се забележимо,чисто психологически заради гадния звук.Дължи се на по-малкото количество въздъх,което влиза в двигателя,защото разгънатата площ на оргиналния филтър е по голяма от тази недомислица.Съпротивлението му е по-голямо заради по-малката площ.Измерете и ще се убедите.Изключено е двигателя да работи на по-бедна горивна смес,защото има Лзмбда-сонда,която в рамките на милисекунди прави корекция за Ламбда=1.Какъвто и филтър да туриш-Ламбда винаги е 1/даже и запушен/.Точно това е смисъла и да се поставя.Някъде срешнах,че 1,6 нямал дебитомер.Има МАП-сензор,лойто има абсолютно същата функция като дебитомерите.Още ли не сте се уверили,че това са артикули за шарани-мераклии с излишни пари.

                    Коментар


                      #11
                      Huku написа:
                      Един приятел си купи оригинален К&Н и на него си пише гарантирано вдигане на мощността с 3-5 к.с. Колко е вярно незнам
                      Естествено е че така ще пише.Иначе как ще го накарат да си го купи.Аз съм срещал да пише,че даже намалява разхода на гориво.Абе нещо като Ремап-работата,или хапчетата за ослабване-за една седмица 4 кгр.

                      Коментар


                        #12
                        спортен колектор с генрация 4-1 и хубав въздушен филтър вдигат мощността с 3-7 к.с. само спортният филтър ти служи само за звук.
                        FIAT - TIPO 2.0i.е

                        Коментар


                          #13
                          Stefan Hadjov написа:
                          Immortal написа:
                          Вдига леко мощността, с до 3-5%. Усеща се забележимо. Дължи се на по-голямото количество въздух, което влиза в двигателя (следствие на по-малкото съпротиление). Двигателя разботи на леко обеднена смес.Общо взето има смисъл, но както казва и адаша по-горе, много по-важни са други неща, ако ще се прави тунинг.
                          Вдига мощноста с 0%,а може и да я намали.Усеща се забележимо,чисто психологически заради гадния звук.Дължи се на по-малкото количество въздъх,което влиза в двигателя,защото разгънатата площ на оргиналния филтър е по голяма от тази недомислица.Съпротивлението му е по-голямо заради по-малката площ.Измерете и ще се убедите.Изключено е двигателя да работи на по-бедна горивна смес,защото има Лзмбда-сонда,която в рамките на милисекунди прави корекция за Ламбда=1.Какъвто и филтър да туриш-Ламбда винаги е 1/даже и запушен/.Точно това е смисъла и да се поставя.Някъде срешнах,че 1,6 нямал дебитомер.Има МАП-сензор,лойто има абсолютно същата функция като дебитомерите.Още ли не сте се уверили,че това са артикули за шарани-мераклии с излишни пари.
                          Да, а разликата в теглото на един автомобил не променя спирачния му път...За МАП-сензор-а - наистина има същата функция - измерва налягането и изчислява колко гориво да "пусне"...въпреки това - ако искаш сложи един качествен филтър, изолирай го да не взима топъл въздух, а само студен и ако пак продължаваш да твърдиш същото - не знам... Без значение дали е Replacement или конус - особено ако е качествен - ще усетиш разлика и то доста добре... В звука наистина има разлика, но само при конусите, предполагам, че неговия е такъв...Не случайно K&N струват толкова, въпреки че от тестове които съм гледал - те не са най-добрите откъм качество (пропускат някои фини частици, които една от другите марки не пропускаше)... И не случайно K&N примерно хвърлят толкова пари за разработка на определен материал, от който са направени филтрите им, за да имат минимално съпротивление и максимална непропускливост за боклуците...А към колегата - Колега, сложи го (даже като гледам снимките явно си го сложил) - само направи така, че със сигурност да взима само студен въздух и няма да съжаляваш... Освен готиния звук (който при теб ще е най-голямата разлика) ще усетиш, че колата има повече мощност и в ниските обороти и се усеща разлика в ускорението...

                          Коментар


                            #14
                            kiler_4o написа:
                            Stefan Hadjov написа:
                            Immortal написа:
                            Вдига леко мощността, с до 3-5%. Усеща се забележимо. Дължи се на по-голямото количество въздух, което влиза в двигателя (следствие на по-малкото съпротиление). Двигателя разботи на леко обеднена смес.Общо взето има смисъл, но както казва и адаша по-горе, много по-важни са други неща, ако ще се прави тунинг.
                            Вдига мощноста с 0%,а може и да я намали.Усеща се забележимо,чисто психологически заради гадния звук.Дължи се на по-малкото количество въздъх,което влиза в двигателя,защото разгънатата площ на оргиналния филтър е по голяма от тази недомислица.Съпротивлението му е по-голямо заради по-малката площ.Измерете и ще се убедите.Изключено е двигателя да работи на по-бедна горивна смес,защото има Лзмбда-сонда,която в рамките на милисекунди прави корекция за Ламбда=1.Какъвто и филтър да туриш-Ламбда винаги е 1/даже и запушен/.Точно това е смисъла и да се поставя.Някъде срешнах,че 1,6 нямал дебитомер.Има МАП-сензор,лойто има абсолютно същата функция като дебитомерите.Още ли не сте се уверили,че това са артикули за шарани-мераклии с излишни пари.
                            Да, а разликата в теглото на един автомобил не променя спирачния му път...За МАП-сензор-а - наистина има същата функция - измерва налягането и изчислява колко гориво да "пусне"...въпреки това - ако искаш сложи един качествен филтър, изолирай го да не взима топъл въздух, а само студен и ако пак продължаваш да твърдиш същото - не знам... Без значение дали е Replacement или конус - особено ако е качествен - ще усетиш разлика и то доста добре... В звука наистина има разлика, но само при конусите, предполагам, че неговия е такъв...Не случайно K&N струват толкова, въпреки че от тестове които съм гледал - те не са най-добрите откъм качество (пропускат някои фини частици, които една от другите марки не пропускаше)... И не случайно K&N примерно хвърлят толкова пари за разработка на определен материал, от който са направени филтрите им, за да имат минимално съпротивление и максимална непропускливост за боклуците...А към колегата - Колега, сложи го (даже като гледам снимките явно си го сложил) - само направи така, че със сигурност да взима само студен въздух и няма да съжаляваш... Освен готиния звук (който при теб ще е най-голямата разлика) ще усетиш, че колата има повече мощност и в ниските обороти и се усеща разлика в ускорението...
                            Стига със заблуди колега.Колкото и студен въздух да вкараш във филтъра/ако ще и -30 градуса/-Ламбда винаги е =1.А а ко не си разбрал,че РАЗЛИКАТА В ТЕГЛОТО НА ЕДИН АВТОМОБИЛ НЕ ПРОМЕНЯ СПИРАЧНИЯ МУ ПЪТ,е жалко че четеш този форум.Значи,че нищо не е в състояние да ти влезе в главата.Някои хора не подозират и са доволни,че живеят в заблуди.

                            Коментар


                              #15
                              Stefan Hadjov написа:
                              Стига със заблуди колега.Колкото и студен въздух да вкараш във филтъра/ако ще и -30 градуса/-Ламбда винаги е =1.А а ко не си разбрал,че РАЗЛИКАТА В ТЕГЛОТО НА ЕДИН АВТОМОБИЛ НЕ ПРОМЕНЯ СПИРАЧНИЯ МУ ПЪТ,е жалко че четеш този форум.Значи,че нищо не е в състояние да ти влезе в главата.Някои хора не подозират и са доволни,че живеят в заблуди.
                              Колега с това твое твърдение обезмисляш използването на интеркулера, а доста производители го ползват и сигурно има защо. Тегловното отношение на въздух и гориво при ламбда 1 е около 14 към 1. Двигателя при пълнене на цилиндъра винаги поема едно и също обемно количество въздух, когато този въздух е по-студен по законите на физиката той е по-тежък и за да се постигне ламбда 1 съответно ще трябва повече количество гориво. Щом имаме повече количество гориво при оптимална горивна смес следва и по-голяма мощност. Сигурно не случайно се монтира и датчик за температурата на входящия въздух в двигателя.

                              Коментар

                              Working...
                              X