Ами аз бях казал че колата е като жената и винаги изневерява тогава когато най-малко очакваш.Ако имаш кинтите за нова кола вземаи си новата, да знаеш че никои преди теб не е минавал през дупките, да видиш как на километража пише 00000 и тн. Всеки си има вкус.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нова кола vs. Употребявана (2-3г.)
Collapse
X
-
Като вземеш нова кола, след 1 година вече няма да е нова. И ще е много по-разбрицана, отколкото една 4 годишна по-качествена кола.С този същия мой приятел с Матиза сме си говорили за това, че мадамите забелязват много повече "отворкото" с 10 годишно БМВ или Мерцедес, отколкото такива като него с чисто нови "матизи"На мен не ми е необходимо вниманието на мадамите, но го казвам по принцип
Коментар
-
Immortal написа:Като вземеш нова кола, след 1 година вече няма да е нова. И ще е много по-разбрицана, отколкото една 4 годишна по-качествена кола.С този същия мой приятел с Матиза сме си говорили за това, че мадамите забелязват много повече "отворкото" с 10 годишно БМВ или Мерцедес, отколкото такива като него с чисто нови "матизи"На мен не ми е необходимо вниманието на мадамите, но го казвам по принцип
Може да не е чистак ноФ.., ама нема мацка дето да ме е пропуснала.. особенно като минавам с 5 км/ч покрай спирките... и спирам на пешеходните пътеки. Иначе за бабки и некви други - никъФ компромис браткооооу.. .газим наред!
Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
-
Новите коли са изцяло маркетингови продукти.Май най-стойностното в тях е единствено дизайна.Всичко в тях е така проектирано и изпълнено с толкова евтини материали, че да имат зададените им качества около 5 години или 100 - тина хил. км.Просто идеята е като на една опаковка за еднокртна употреба - ползваш и хвърляш.Пример, даден от един човек замесен в проектирането на БМВ - купето се проектира така, че да си запази устойчивостта на смачкване, усукване и т.н. 200 000 км.След това вече характеристиките му са доста влошени заради умора на метала.Щом такива срокове се задават при скъпи производители като БМВ, смятайте какво е заложено в евтинийките като качество във времето.Просто ерата на истинските коли свършва някъде средата на 90-те, предпочитам някакъв модел от него време да се налеят пари за тотална реставрация и да знам, че имам нещо класически желязно
Коментар
-
Ако избора трябва да е между ново гранде или 3 годишно (добре поддържано) е46,избора мисля,че е ясен.1во-БМВ е много по-класен и "гъзарски" автомобил от Фиат 2ро- БМВ си губи стойността доста по-бавно,e46 за мен е най-красивия автомобил след 90-те може би до новата тройка купе (E92).Общо взето,БМВ е много по-добър вариант от фиат с изключение на скъпите части,обслужване и разбира се огромните разходи за гориво,задни гуми и тнPunto 1.2 75hp '95
Коментар
-
Orcinus
loop написа:Добре де примерно - чисто ново Гранде или някое БМВ Е46 ( 320d ) примерно горе-долу идват на около 20к лв..!? Поздрави.
Коментар
-
Гласувах за втора употреба.Карал съм 2 чисто нови-кола и джип(служебни).E..ти приключениятаДжипа блокира двигател на 67к км.,Сеата така и не показа що е то "климатроник"и т.н. дреболии.Скоро се изправих пред въпроса Мареа 2000-2001г. или нещо по старо и класно и заложих на врагаСпоред мен някъде около97-98г са спрели да правят колите за продължителна употреба.
===============================
// ..."Денят не си личи по сутринта"... //
===============================
Коментар
-
Ако трябваше днес да избирам каква кола да си купя, вмместо ново ГрандеПунто, веднага бих взел W140 (S300TD) - само W126 е повече кола от W140 и въпреки моралното остаряване на модела, просто за мен това е последната истинска и най-най-великата кола за всички времена!За по 30’000лв. има екземпляри W140, които изглеждат по-добре от коли 2005г., возят по-добре, в пъти по-здрави са, излъчват сигурност и надеждност и не на последно място са лимузини от най-висок клас, а обслужването НЕ е по-скъпо от 2.0-20v на FIAT :DСъщото важи и за "730d", примерно 2001г.!П.П.Иначе с ръка на сърцето мога да кажа, че съм Флюбен в колата си и много си я харесвам, обичам и обгрижвам, НО в сравнение с някои други коли просто любовта ми остава на заден план, зад разума!
Коментар
-
Допреди година имах едва ли не идея-фикс да си купя чисто нова кола, да усетя миризмата на новата кола. Но сядах в няколко чисто нови коли от нисък и среден клас и никак не ме впечатлиха. Рискът при кола на 2-3 години е да няма нещо тотално прецакано, иначе съм за тях. Още един минус на чисто новата кола е гаранционното обслужване, което може да ти скъси живота. Гласувам за старата кола от по-висок клас.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Kuku написа:П.П.Иначе с ръка на сърцето мога да кажа, че съм Флюбен в колата си и много си я харесвам, обичам и обгрижвам, НО в сравнение с някои други коли просто любовта ми остава на заден план, зад разума!Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар